Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-02-03 17:41:35 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 484
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Kiedyś widziałem kilka ogłoszeń modelu S1 lub S2 o mocy 35kW czyli prawie 50KM. Nie wiem jak to było blokowane ale jakoś było.
Odnośnie parametrów C0 i C1 to czytałem, że to się zmienia (koryguje) po wymianie wydechów albo ingerencji w cały układ - jakby strojenie ale nie znalazłem nigdzie dokładnych opisów. Kiedyś się tym interesowałem i nawet znalazłem kilka filmików ale niestety w języku włoskim którego nie rozumiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-03 17:41:35 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-02-03 17:47:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-09-22 07:41:57
Posty: 25
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 FAZER S2
Janusz81 właśnie też się tym interesuję bo moto kupiłem ze zmienionym wydechem i filtrem K&N.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-03 18:10:25 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 484
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Jak dobrze poszukasz to znajdziesz te filmy to może coś Ci pomogą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-03 18:41:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-09-22 07:41:57
Posty: 25
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 FAZER S2
No i chyba coś znalazłem.
https://www.youtube.com/watch?v=R1ClIq5UANg
Co prawda po nie wiadomo jakiego, ale tłumacz Google poszedł w ruch :)
W komentarzach się pytali czy ta zmiana jest dla całego zakresu obrotów i obciążeń i nie umieli odpowiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-03 20:47:46 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Macie nr na ECU, bo przecież oprócz tego co Sfazowany pisze o wersji z od
okrągłym zegarem była jeszcze wersja S1, gdzie zegary były jak w S2 ale wahacz i pare drobiazgów jest jak sprzed liftu.
Jak w S2 masz ECU z nr FUA0015 bądź FUA0018 to masz 98KM.
Jak jest chyba końcówka 16 i 19 to słabsza wersja. Tyle w temacie nawet w serwisówce jest ta rozpiska.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-04 17:53:38 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-09-22 07:41:57
Posty: 25
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 FAZER S2
avalar, wszystko się zgadza.
Ale nawiązując do FZ1. ECU ma mapy na 150KM, a jest zdławione na 105KM.
Tak samo może być z FZ6. ECU ma mapy na 98KM, a może mieć 78KM.
Dlatego chcę się dowiedzieć czy FZ6 też poprzez ECU kastrowali.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-04 18:39:33 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Na logikę raczej nie, bo jeżeli była wersja ze słabsza mocą w palecie yamahy, to po co blokować mocniejsza?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-04 18:50:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-09-22 07:41:57
Posty: 25
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 FAZER S2
Na moją logikę z oszczędności.
Pewnie słabsza wersja powstała z mocnej.
Tak jak w samochodach: silnik ten sam, osprzęt silnika też, ale inne oprogramowanie w ECU i jest inna wersja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-04 19:42:46 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
To chyba jeszcze inne czasy były Generalnie ja nie znam przypadku zdławionego S2. Może ktoś inny się jeszcze wypowie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-04 20:23:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2316
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Słabsze wersje miały stary licznik. Nie spotkałem słabszych z nowym licznikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-04 21:41:44 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Coś w tym w sumie jest ale poszperam jeszcze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 00:32:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-09-22 07:41:57
Posty: 25
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 FAZER S2
Dobrze by było mieć pewność.
Temat mnie zainteresował podczas zimowego serwisu maszyny jak bawiłem się diagnostyką.
Po prostu mogę zmieniać opcję z CHECK w d70 w FZ6.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 09:08:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
piotrek11086 napisał(a):
Po prostu mogę zmieniać opcję z CHECK w d70 w FZ6.

ale jesteś pewien znaczenia tego pola czy nie? znów serwisówka którą podesłałem wcześniej, strony 344 i 345 opisują dokładnie za co odpowiada pole i tam d70 jest opisane jako
Cytuj:
Displays the program control number
co by sugerowało że jest to raczej suma kontrolna softu w luczniku. wartości 0-255 w sumie pasowały by - to akurat zakres informacji które jestesmy w stanie zapisać na jednym bajcie danych (czyli 8 bit). kolejny raz nie jestem pewien czy akyrat w tym przypadku tak jest, ale często w wielu aplikacjach umieszcza się opcję podglądu takiej sumy kontrolnej po to żeby widzieć czy przypadkiem nie nastąpił jakiś problem z pamięcią w której trzymany jest kod aplikacji licznika bo taki problem może powodować różne fuckupy. Ta opcja może po prostu przelatuje po pamięci, zczytuje sumę kontrolną i ją wyświetla. Bo tam w liczniku jak w każdym innym elektronicznym urządeniu teraz (nawet w smart żarówkach) masz po prostu jakis mikroprocesor który ma swój kod zapisany w jakiejś kości pamięci.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 09:45:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-09-22 07:41:57
Posty: 25
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 FAZER S2
U mnie jest d70: 0
Ale tu akurat nawiązuję do blokowania FZ1, że aby wejść do opcji z CHECK to trzeba najechać na d63, wcisnąć Select i zaraz Reset i trzymać ok 20s. W drugą stronę nie działa. Dlatego zmiana CHECKa odbywa się na polu d70.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 10:58:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2316
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dżizas, ale sie uwiesiłeś tego d70, zmień i powiedz co to dało i tyle. Może nagle fz6 zmieni się w zdławione fz1 i zyskasz 7 koni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org