Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-03-15 00:13:49 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-11-10 20:02:34
Posty: 43
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fz6n S1
Wchodząc w tryb diagnostyczny pierwsza pozycja to d01 według książki serwisowej jej dolna wartość (czyli przy zamkniętym rolgazie) powinna mieć wartość pomiędzy 15-17. Niestety u mnie ta wartość wynosi poniżej tych wartości...próbowałem podciągnąć przy manetce delikatnie linkę, ale wtedy jest napięta jak wiadomo co :) a to chyba nie o to chodzi...czy podpowie mi ktoś gdzie jest jakaś regulacja aby ustawić wartość w odpowiednim przedziale?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-15 00:13:49 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-03-15 00:30:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
burza501
Szukaj w serwisówce procedury:
ADJUSTING THE THROTTLE POSITION SENSOR
Bo to nie ma nic wspólnego z regulacją linki gazu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-15 09:13:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-11-10 20:02:34
Posty: 43
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fz6n S1
Dzięki za info, ale widzę że to już nie taka prosta sprawa i trochę jest rozbierania. Tak jak przymyslalem na spokojnie to tak naprawdę głupota była regulacja linki bo nawet gdybym ustawił minimalne 15 to było by to na zasadzie otwarcia minimalnie przepustnicy i do końca by się nie zamykała (nie wiem jak mogłem wpaść na taki idiotyczny pomysł) :) Wskazywana u mnie wartość d01 to 13, czy to duży odchyl i czy powinienem coś z tym zrobić? Nie wiem do końca na co może mieć to wpływ i jakie będą objawy że jest coś nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-15 09:49:46 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Procedura mówi że zanim zabierzesz się za regulację TPS musi być zrobione synchro przepustnic. A do synchro przepustnic musisz mieć zweryfikowane luzy zaworowe.
Tak więc czy robić, czy nie robić musisz odpowiedzieć sobie sam.
Odchyłka od prawidłowej wartości może skutkować ewentualnym niespodziewanym zgaśnięciem na wolnych


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-15 10:02:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-11-10 20:02:34
Posty: 43
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fz6n S1
Ok dzięki za informacje. Nie zdarzyło mi się żeby mi zgasł więc narazie nie będę nic ruszał jak jest dobrze, ale jeszcze raz wielkie dzięki za objaśnienie.

-- 2021-04-17 10:04:08 --

Ponawiam temat. Czy to że dolna granica TPS'a to 13 (prawidłowe ustawienie 15-17), wskazuje na to że TPS jest uszkodzony i podlega wymianie? Nawet gdybym chciał to wyregulować na śrubach trzymających go, to obracając nim automatycznie wzrośnie mi górna wartość którą mam prawidłową (wynosi 100 przy maksymalnym otwarciu przepustnicy).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org