Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-05-18 19:46:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-11 09:18:19
Posty: 98
Lokalizacja: SLU
Płeć: Mężczyzna
Witam, FZS 600 w nominale 15/48 ,czy ktoś z forumowiczów ma zastosowane inne przełożenia? jak to ma się w v-max?turystyka? moim zdanie są trochę za mocne potrafi nawet zerwać przyczepność przy ostrym ruszaniu na 2-gim biegu.chce zmienieć na np. 16/46. Jak to się ma w praktyce?Patrząc na inne motorki ,podobne moce ,ale juz inne przełożenia nie mają tak wysokich obrotów silnika przy danych prędkościach a co za tym idzie ,mniejsze spalanie, czy z przyspieszeniem będzie podobnie?sugestie mile widziane :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełożenia napędu.
PostNapisane: 2009-05-18 19:46:35 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-19 00:38:27 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-03-29 18:25:37
Posty: 102
Lokalizacja: włocławek
zerwac przyczepnosc???!!!! czas chyba na wymiane opon:D
i zaluz sobie dobrej firmy np michelin albo pireli. mi tam nie zerwie!!!!
na kole lata -no chyba ze ty mowisz o mokrym asfalcie!!!



i nie patrz na to ze masz jeszcze sporo bierznika, bo czasami te opony sie nadaja tylko na zlot na palenie.
mi tylko na pasach stracila przyczepnosc jak wyprzedzalem(pierwszy albo drugi bieg ale to moj blad bo gwaltownie odkrecilem)

a co do przelozenia to ja bym nie zmienial. zalozysz mniejsza zebatke na tyl to bedzie szybsza i bedzie sie wolniej wkrecala. po co ci to? zmien opono i bedzie git!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-19 19:36:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-11 09:18:19
Posty: 98
Lokalizacja: SLU
Płeć: Mężczyzna
no ok, z tym że opony mam nowe , a uślizg zdarza się tylko na dość gładkim asfalcie , generalnie nie daję w palnik tak max do 7-8krpm, ale nurtuję mnie kwestia przełożenia czy nie zmienić ,niedługo napęd do wymiany jest okazja tylko jak to będzie w praktyce?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-19 19:46:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Na moje zostan ze standardowym przelozeniem.

Moge zrozumiec, ze ktos zaklada wieksza zebate na tyl aby pobawic sie moto i aby lepiej na kolo szedl. Ale zmiana przelozenia na dluzsze moim zdaniem mija sie z celem. Juz mowie dlaczego, na nizszych biegach, gdzie silnik bedzie mial jeszcze zapas mocy bedziesz mogl miec mniejsze obroty silnika etc. Ale jesli zwiekszysz przelozenie moto moze okazac sie za slaby aby np na 6 biegu jechac 100-120 bo obroty silnika beda za niskie. Dodoatkowo aby sprawnie wyprzedzic na trasie bedziesz musial redukowac bo stracisz elastycznosc na wyzszych biegach.

Swoje spostrzezenia opieram na eksperymentach z zebatkami na Jawie wiec moga byc gowno warte ale tam moglem kombinowac bo zebatka przednia 9 zl kosztowala :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-19 21:51:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-03-29 18:25:37
Posty: 102
Lokalizacja: włocławek
ja to bym tak samo wlasnie nie zmienial bo bym wolal zeby motor byl wolniejszy a mocniejszy!!!

ale kazdy co innego woli :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-20 08:14:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-03-31 09:08:45
Posty: 97
Lokalizacja: kob/krk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600 game over
zostan przy standardzie, tak jak pisal Nemm w celu osiagniecia predkosciach ktore teraz spokojnie i przy płynnej pracy silnika osiagasz na najwyższych biegach bedziesz musial duzo wiecej redukowac, a z durgiej str jak zmienisz to napisz co i jak bo moje doswiadczenia zwiazane ze zmianami przelozen ograniczaja sie do MZ z wiadomych finansowych powodow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-20 20:11:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-11 09:18:19
Posty: 98
Lokalizacja: SLU
Płeć: Mężczyzna
Może i macie racje żeby zostać przy standardzie więc nie będę kombinować ,dzięki za zainteresowanie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org