Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-03-27 22:39:00 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2021-03-12 22:08:35
Posty: 11
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 514828773
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Rozpoczynam nowy temat bo nie znalazłem poprawnego rozwiązania, a może można już coś ulepszyć bo koledzy z Chin poszli trochę do przodu. Posiadam Fazera S2 w wersji angielskiej, czyli (siedząc na moto) lewa lampa to żarówka H1 - światło mijania, a prawa to H4 - tylko światło drogowe. Chcę kupić chińskie ledy i buszując na aliekspress widzę, że można kupić praktycznie dowolną żarówkę (w sumie ledówkę) z dowolnym gniazdem, (chyba ze czegoś nie rozumiem)

Pytanie czy ktoś już może przerabiał ten temat? Ja chciałbym zrobić żeby lampy świeciły jak europejskie, różnych odbłyśników nie przeskoczę, ale chcę zrobić świecące obie lampy mijania na LEDach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-27 22:39:00 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-03-27 23:13:58 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
kamij technicznie jest to do zrobienia, pytanie czy zdajesz sobie sprawę z innych aspektów zastosowania takiego rozwiązania tzn. wysoko prawdopodobne zabranie dowodu przy kontroli lub przeglądzie ze względu na brak homologacji żarówki. Z tego co pamiętam to do LEDa musi być z tyłu radiator żeby ciepło odprowadzać - trzeba mądrze to rozwiązać żeby to działało, było szczelne i nie zawsze się tak prosto to da zrobić. Ogólnie odradzałbym tego typu eksperymenty bo w razie kolizji nawet nie ze swojej winy może wszystko się obrócić przeciwko Tobie jak wyjdzie że światła są nie takie jak być powinny - a ubezpieczyciele lubią szukać takich rzeczy, dlatego ja bym odradzał kombinowanie no ale co kto lubi ;)
Jeśli chcesz mieć fajniejsze niż zwykle halogeny to są takie różne żarówki z chłodniejszą barwą światła i raz będą prawidłowo świecić w kloszu i nie oślepiać a dwa to można zrobić prostą przeróbkę aby mieć podwójne lampy w S-ce i więcej światła gdy potrzebujesz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-28 00:52:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2318
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Niestety tanie ledy mogą jeszcze bardziej popsuć i tak nieprawidłową (angielską) linię odcięcia. Bierz pod uwagę, że poza efektem wizualnym (niekoniecznie docenianym przez jadacych z przeciwka kiedy będziesz raził!) nie zyskasz wiele w temacie oświetlenia jezdni. Zamiast inwestować w złą lampę rozejrzyj się za właściwą.

Kupilem teraz motocykl z ledową żarówką h7 mijania, chińską bez radiatorów (!) i z trudem ją ustawiłem tak, żeby miała jakiekolwiek odcięcie. Myślę czy ją zmienić na zwykłą halogenową, zobaczę jak się sprawuje po zmierzchu. Jeśli daje radę to zostanie na dłużej, ale nie przywiązuję aię do niej. W kufrze wożę zwykłą halogenową.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org