Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-04-13 15:29:53 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Riccardoa ja także prawko A robiłem w 88 r , ale za cholerę nie pamiętam na czym :D . Natomiast pamiętam , że zarówno na kurs jak i sam egzamin dojeżdżałem posiadaną wówczas CZ 350 :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-13 15:29:53 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-04-13 21:02:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
iklimchuk napisał(a):
sprawdziłem jak to wygląda teraz i naciąg się nie zmienił - nadal jest ~50mm więc raczej jest dobrze.
[ img ]
jedyne w czym nie mam pewności to to w jaki dokładnie sposób ma być mierzony ten luz (obrazek wyżej) - najbardziej logiczną dla mnie wygląda opcja b


Tak, mierzysz tak jak w opcji B. 50mm to dobry wynik. Jedyne co jeszcze mogę poradzić to w ramach treningu pracuj nad aptekarską pracą rolgazem żeby zminimalizować poszarpywanie przy przechodzeniu z hamowania silnikiem do przyspieszania i odwrotnie, wrażenie z filmu jest jakby nabradziej skrzynia jęczała przy tych przejściach. Minus fz6 taki że wymaga finezji w obsłudze, plus to że jak już jej się nauczysz to na innych motocyklach jezdzi sie łatwiej i obsługa jest jak gra na skrzypcach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-21 11:07:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-10-03 14:55:07
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
sfazowany, dzięki! tak, muszę się wiele nauczyć :) po suzuki gladius na którym robiłem prawko fazer ma mega delikatny rolgaz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-21 14:46:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
W fazerze bardzo sprawdza sie podejscie ze im krotsza zmiana biegow tym bedzie plynniejsza i cichsza, da sie tu zmieniac biegi bez zadnego dzwieku i brzmiace jak dsg w aucie ale tolerancja jest mniejsza i drobny niuans w obsłudze stuknie w skrzyni. W obecnym bmw skrzynia stuka jak w traktorze ale przez niskoobrotowy charakter bez problemu przechodze po biegach bez sprzegla w górę i w dół. Sprawia to ogromną satysfakcję. Tylko nie warto tego robić między 1 a 2 biegiem, można uszkodzić skrzynię jeśli nie wejdzie dobrze dwójka a już obciążymy silnik.

Bardzo polecam filmy coda moto vlog o zmianie biegów, po jego filmach w krotkim czasie zaczalem zmieniać tak jak on.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org