Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-08-11 00:23:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No tak, to fakt z oszustami... Moje wcześniejsze posty dotyczyły tego konkretnego przypadku, ale masz rację - ludzie nadużywają prawa do reklamacji nazbyt chętnie. Widziałem na YT filmy testujące czy właściwie kpiące z systemu korzystnego dla klienta w USA i autorzy wracali do sklepu z telefonem zmielonym w blenderze oczekując zwrotu dolców. Sprzedawcy widać było że z jednej strony byli skłonni przyjąć taki zwrot ale już drwina klientów doprowadzała ich do szału. Generalizując, u nas często brakuje takiej wyniesionej z domu karności i odpowiedzialności, ludzie nie postępują honorowo i nie czują zażenowania robiąc coś chamskiego, złodziejskiego. Zostaje nam wiara w tych kilka dobrych jednostek dla których warto ocalić Sodomę i Gomorę ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-11 00:23:12 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-08-11 07:03:16 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Wg mnie łańcuch powinien być wymieniony na nowy, dystrybutor chyba szczególnie na tym nie ucierpi. Co do dochodzenia swoich racji to oczywiście warto go reklamować ale nie ma co chyba prowadzić krucjaty, bo stracony czas i ewentualne koszty nie będą warte łańcucha.
Mi osobiście reklamowanie czegokolwiek zdarza się bardzo rzadko. Jeśli chodzi o droższe zakupy to zawsze staram się je robić u stałych dostawców, w ten sposób buduje się przez lata pozytywne relacje które jeśli coś się dzieje to zawsze pomagają. Piszę o tym trochę z zażenowaniem ale na początku czerwca w aucie wymieniałem silnik na gwarancji, wytrzymał dokładnie 21tyś km :oops:. Mimo, że auto jest na gwarancji to taka sytuacja jest dość stresująca. Muszę przyznać że BMW zrobiło wszystko, żebym kupując następny samochód nie miał wątpliwości że ma być to właśnie ta marka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-11 11:07:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-03 14:06:15
Posty: 35
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 662616609
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer ABS
@Rhazz

Czy mógłbyś mi dać namiary na swój sklep lub jakiś kontakt? Chyba zamówię tego AFAMa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-11 11:21:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
pisz mi PW - bo tylko wtedy uzyskasz dobrą cenę ;) albo tutaj albo na fb obojętnie
co do sklepów to my jesteśmy drugą po intercarsie hurtownią: www.autopartner.com/kontakt - masz 115 oddziałów w PL i tam będziesz mógł to odebrać free.
Jak coś to PW!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-12 09:59:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
rhazz napisał(a):
polecam kupowac w znanych zrodlach - gdzie nie bedzie problemu z ewentualna reklamacja

marcingda napisał(a):
. Jeśli chodzi o droższe zakupy to zawsze staram się je robić u stałych dostawców, w ten sposób buduje się przez lata pozytywne relacje które jeśli coś się dzieje to zawsze pomagają.

No i własnie dla tego jak coś potrzebuję, to staram się brać z tego samego źródła. Jesli kupuję już kolejną część i dopiero teraz oddaję na gwarancję, to taki sprzedający też widzi że nie "walę w uja" tylko realnie coś mogło być nie tak. Z tego też powodu jak coś robię u mechanika - on ogarnia części. jak coś robię sam - pisze do Rhazza. Nawet nie z powodu zniżki, co bardziej właśnie z tego że ani on dla mnie nie jestem kimś nieznanym, ani ja dla niego - łatwiej potem rozmawiać na spokojnie a nie się przepychać mailami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-12 10:33:13 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Tak sobie czytam ten wątek i już widzę, że u mnie też w nieodległej przyszłości napęd będzie do wymiany ze względu na nierównomiernie rozciągnięty łańcuch.

tuzmen napisał(a):
Szacun także dla yamahy że te didy wymieniała.
Szczerze mówiąc to kupując NOWY motocykl nigdy nie spodziewałbym się, że po 3 tys. będą mi oringi wyłazić z napędu i to przy naprawdę delikatnym traktowaniu oraz serwisowaniu jak należy gdzie silnik był na dotarciu według mnie. Jak to mówią "shame on you!" dla DIDa, że pozwolił sobie na pierwszy montaż taki chłam zamontować bo nie dziwiłbym się aż tak gdybym kupił taki napęd na allegro. Dla potencjalnego klienta DID może być symbolem solidności i dlatego nie kupi on innej marki niż Yamaha gdzie takowy słuszny napęd się znajduje, ja jednak czuję rozczarowanie patrząc z perspektywy czasu, dlaczego? Owszem przy 10.000 km wymienili mi łańcuch na nowy i dziś ten drugi ma już 20.000 za sobą i powiem Wam, że niewiele się różni od tego pierwszego niestety :thumbdown:, w dodatku wyjątkowo łatwo się rozciąga a przecież dostaje to czego powinien. W FZ6 które sprzedałem ten zamieniony napęd świetnie się sprawował dopóki go miałem i był to lepszy zestaw niż fabryczny bo ZVMX, tutaj w Tracerze jest to antyreklama dla tego producenta w pierwszym i drugim przypadku a ja swoich pieniędzy nie włożę w coś co nie ma jakości. Może będzie AFAM które tak fajnie się rymuje do "ufam" :D, ryzyk-fizyk chcę znaleźć najlepszy możliwy napęd i jego nazwa mnie nie interesuje bo zależymi żeby się sprawdzał i mnie dowiózł na miejsce.
Odnośnie rozważań gwarancyjnych nie kopałbym się z koniem wiedząc że mała jest szansa na pozytywne rozstrzygnięcie sporu, raczej poszukałbym innego rozwiązania z daleka omijając na przyszłość dystrybutora albo producenta - zależnie kto miga się od odpowiedzialności.
Podobna sprawa jak wcześniej wspominałem moje kaski Shoeia - kaski generalnie mówiąc świetne - ale za tą klapę związaną z gwarancją door-to-door mają u mnie ogromnego minusa. Na szczęście póki co sam produkt jest świetny, nie wiem może jesteśmy nadal postrzegani jako kraj 3go świata i obietnice posprzedażowe to nadal u nas tylko bajka.

Ja już raz pytałem kolegi Rhazza o napęd to coś mi nie odpisał, nie wiem czy chce wystawić AFAMa na próbę :wave: ;).

rhazz napisał(a):
Nie wrzucam wszystkich do jednego worka ale co raz czesciej wychodze z zalozenia jak dr House - WSZYSCY KŁAMIĄ.
Jako handlowiec przez wiele lat niestety też przyznaję, że ułańska fantazja klientów nie raz wyprowadzała mnie z równowagi, kombinatorstwo na każdym kroku i te memy z Januszami biznesu niestety są bardzo prawdziwe - podobnie z klientami. Dlatego ze swojej strony kierując placówką handlową zawsze kładę nacisk żebyśmy MY jako sprzedawcy wydawali towar sprawdzony i uzgodniony przy odbiorze jaki on jest pozostawiając minimum marginesu na błędy, wtedy rzadko kiedy klient może nas zaskoczyć - co możemy to pomożemy bo zadowolony klient wraca, ale czasem też należy odrzucić roszczenia bezzasadne - wszystko jest kwestią ludzi i jak ktoś chce grać uczciwie to to robi a jak nie to zasłania procedurami, zaleceniami producenta i takimi tam. Naszą rolą jako klientów jest znajdywanie właśnie takich źródeł towaru które będą dla nas "bezpieczne i pewne", no ale w przeważającej większości wybieramy "tanie i kasy zostanie ;)" z wiadomych względów więc każdy wybiera za siebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-12 14:05:05 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Ja DID- przerabiałem w 3 motocyklach. 2 lata temu powiedziałem sobie dość tych problemów. Niby did zajefajny, ultra/mega wytrzymały a tu uwno. W FZS-ie 600 sie wyciagał jak guma w majtkach. W jednej VFR i drugiej to samo. Teraz przy zmianie w Zecie z ori napędu powiedziałem że próbuję coś innego. No i wkroczył rhazz jak rycerz na białym rumaku. Powiadam wam NIE ŻAŁUJĘ! W końcu zapomniałem o notorycznym naciągu. Nie ma wypadających ogniw, czy nierównowyciągniętym łańcuchu. Czy czyszczę czy nie czyszczę jeździ sie tak samo. Ważne też jest to że Rhazz robi, nie ma co ukrywać wszystko dla forumowych kieszeni - więc tak przynajmniej się odwdzięczę. DID jest dla wszystkich serwisów dobry. Daje im pracę/kasę/dudtki a dla nas już niekoniecznie. Jak chcecie wiedzieć od kiedy tak się dzieje z DID-em to możecie sprawdzić od kiedy miałem FZS-a :thumbdown:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-12 15:37:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
blue7 napisał(a):
Ja już raz pytałem kolegi Rhazza o napęd to coś mi nie odpisał, nie wiem czy chce wystawić AFAMa na próbę :wave: ;).

impossible! :confused2: pisz w takim razie jezscze raz bo od nadmiaru wiaodmości musiałem Twoją przeoczyć...chociaż wątpię ;)
Cimaj napisał(a):
No i wkroczył rhazz jak rycerz na białym rumaku.

umarłem :lol: :lol:

Powiem Wam szczerze co raz więcej użytkowników jest przekonanych do Afama - i już nie tylko dużych motocykli, ale np mam klienta który handluje skuterami i moto 125cc i też łańcuchy 420 i 428 wkłada już afama ;)
Ja mam w Mt-10, wszyscy moi pracownicy i znajomi mają już Afama - a niedługo większość forum będzie miała! Każdy kto "zaryzykował" - myślę, że nie żałuje. Co do cen - robię na forum co mogę i często jest to dla Was cena mocno hurtowa - także proszę mi się nią nigdzie nie chwalić :lol:
Oczywiście w firmie mamy wszystkie topowe brandy - na stanie więc jeśli macie ochotę na motula, ebc, trw, akumulatory motobatta czy intacta, chemię - również zapraszam! ;)
(tylko błagam - żeby to nie był np. 1 smar za 5zł :lol: )

-- 2021-08-12 14:44:51 --

Cimaj napisał(a):
Jak chcecie wiedzieć od kiedy tak się dzieje z DID-em

Did przestał być super hiper już parę lat temu. Zaczęła się robić masówka, szczególnie że ten napęd jest "cięty z metra" i pakowany do pudełek w PL....
Teraz żeby trochę poprawić wizerunek - wyszła SUPER WERSJA DID ZVMX VR46 sygnowana przez Valentino - nowe pudełko sretete. W środku ten sam zvmx cięty z metra przez pana mietka na magazynie :)
Afam przychodzi już z Japonii zapakowany (mój kolega pracuje w Belgii w Afamie), a zębatki robią sami i każda idzie do weryfikacji - przez co ciężko trafić na babola ;)
Jedyne babole to kiedy nam ktoś zwraca łańcuch - a w pudełku jest stary zużyty...na magazynie nikt nie sprawdzi i 2 dni później idzie do klienta :lol:
Uwierzcie mi - będę pamiętał rozmowę z tym facetem do końca życia: "yyy bo wiem pan, kupiłem u was wczoraj afama, dziś przyszedł - a w środku jest jakiś zużyty srebrny łańcuch brudny ze smaru i przecięty kątówką w połowie..." :shock: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-12 16:46:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
I wtedy wchodzę ja, cały na biało!

rhazz napisał(a):
"yyy bo wiem pan, kupiłem u was wczoraj afama, dziś przyszedł - a w środku jest jakiś zużyty srebrny łańcuch brudny ze smaru i przecięty kątówką w połowie..." :shock:


Niezły numer. Polak potrafi. Mam nadzieję, że namierzyliście tego geniusza i już wie czym się kończy wkuwianie hanysów ;) tym kajdanem jakby po dupie dostał..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-12 19:16:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
sfazowany napisał(a):
Mam nadzieję, że namierzyliście tego geniusza

Namierzyliśmy.
"no bo wiem pan my stare łańcuchy wkładamy do pudełek żeby potem na złom oddać albo klientowi jak chce, a mój pracownik chyba pomylił go ze zwrotem i przez to do was dotarł...pewnym głosem mi to pociskał :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-17 21:45:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-03 14:06:15
Posty: 35
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 662616609
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer ABS
No i nowy łańcuch założony :). Wiem, że popełniam zbrodnię, zakładając go na stare zębatki, ale mają one zaledwie 7 tys. przebiegu i nie wydają się jakoś istotnie zużyte. Jeśli mi to przetrwa więcej jak 20kkm to będę w siódmym niebie :).
P.S. serdecznie polecam zakuwarkę z RK (taką z czerwonym pudełkiem) - nie musiałem nawet używać szlifierki - wybiła stary nit z DIDa bez większego wysiłku. Wchodzi jak w masło :). Roznitowywałem w miejscu, gdzie był właśnie uszkodzony X-ring.
Trzpień nie miał na sobie ani grama smaru - chyba zapomnieli go tam wstrzyknąć w fabryce :).
No cóż, niegdyś super-hiper-jakościowa marka, obecnie japońska tandeta :P.


Załączniki:
238260517_1006041479968987_243244228021886285_n.jpg [44.46 KiB]
Pobrane 197 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-18 00:04:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
To może to było przyczyną uszkodzenia x-ringa? Roznitowałeś jeszcze kilka dla porównania?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-18 09:02:19 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Raczej odwrotnie. Brak oringa powoduje wyplukanie smaru

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-18 09:30:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-03 14:06:15
Posty: 35
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 662616609
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer ABS
Mała poprawka - jednak smar tam był, zostało trochę w tulejce jak tam poświeciłem - choć nie wiem, czy przypadkiem nie dostał się tam przy okazji zdejmowania łańcucha z motocykla. Jak wybijałem trzpień to jakimś dziwnym sposobem był suchy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-18 09:37:20 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Chliewu napisał(a):
Wiem, że popełniam zbrodnię, zakładając go na stare zębatki, ale mają one zaledwie 7 tys. przebiegu i nie wydają się jakoś istotnie zużyte. Jeśli mi to przetrwa więcej jak 20kkm to będę w siódmym niebie .

Myślę że nie masz się co martwić tymi zębatkami bo potrafią one znieść bardzo wiele, najdelikatniejszy jest łańcuch a w zasadzie jego uszczelnienia które jak ulegną uszkodzeniu to powoli będzie oznaczało jego koniec. Ja w serwisie na gwarancji wymienialem łańcuch przy 10.000km i nikt sobie nawet głowy nie zawracal zębatkami. Dziś ten nowo założony łańcuch to także śmieć po 20kkm a zębatki wyglądają jak nowe ale zmienię je już z przyzwoitości bo koszt niewielki a z pewnością wpłynie to na trwałość całego napędu.
Zagwozdką zostaję jednak nadal jak często i czym czyścić łańcuch żeby oringi nie pękały oraz co tak naprawdę jest najlepsze do smarowania łańcucha. Nawet sami producenci tego nie wiedzą bo na własnych stronach piszą że np. nafta jest kategorycznie odradzana do pielegnacji, natomiast na opakowaniu łańcucha tego producenta jest ona zalecana ze względu na delikatny charakter i się nadaje. W serwisach motocyklowych myją napędy zmywaczem do hamulców bo jest neutralny dla gumy a w instrukcjach przestrzegają że kategorycznie nie :) zgłupieć można.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org