Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-11-01 19:37:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-09-09 19:31:18
Posty: 41
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1N
tuzmen napisał(a):
Hehe cos tak podejzewalem ;)
Ale teraz juz wiemy przynajmniej ze nic nie wiemy. Bo przez chwile myslalem ze alternator i regulator masz ok...

Tuzmen 1050


Pytanie gdzie się traci te 3 V?
Bo z regulatora wychodzi 15 a do aku dochodzi 12?
Jest po drodze jeszcze jakiś przekaźnik lub inne usrojstwo?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-01 19:37:39 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-11-01 19:40:23 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Te pietnascie nic nie znaczy jesli nie masz obciazenia na wyjsciu DC
Zepnijnwszystko razem i na sprawnym, naladowanym aku musisz miec min 13.5v bo inaczej regulator smietnik

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-01 19:51:38 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-09-09 19:31:18
Posty: 41
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1N
tuzmen napisał(a):
Te pietnascie nic nie znaczy jesli nie masz obciazenia na wyjsciu DC
Zepnijnwszystko razem i na sprawnym, naladowanym aku musisz miec min 13.5v bo inaczej regulator smietnik

Tuzmen 1050


Pospinałem.
Ładowanie 12,07...
Winny regulator?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-01 19:54:17 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Zanim wyrzucisz kase na regler odkrec jescze dekiel alternatora i zobacz czy nie popalone cewki. To nie kosztuje a moze byc tez przyczyna. Na pewno masz naladowany aku? Pytam bo w spoczynku powinien miec 12.8v wiec dziwi mnie te 12.1

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-01 19:57:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-09-09 19:31:18
Posty: 41
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1N
tuzmen napisał(a):
Zanim wyrzucisz kase na regler odkrec jescze dekiel alternatora i zobacz czy nie popalone cewki. To nie kosztuje a moze byc tez przyczyna. Na pewno masz naladowany aku? Pytam bo w spoczynku powinien miec 12.8v wiec dziwi mnie te 12.1

Tuzmen 1050


Aku naładowany. Ma ok. 12,7 w tej chwili.

Będzie widać że coś popalone?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-01 20:01:09 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Tak. Bedzie czarne. Ale to raczej pewne ze regulator. Masz mozliwosc pozyczyc od kogos?

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-01 20:06:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-09-09 19:31:18
Posty: 41
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1N
tuzmen napisał(a):
Tak. Bedzie czarne. Ale to raczej pewne ze regulator. Masz mozliwosc pozyczyc od kogos?

Tuzmen 1050


Nie bardzo. Nikt ze znajomych nie ma FZ1.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-01 20:35:56 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
To nie musi byc nawet yamaha. Wystarczy zeby kostki pasowaly

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-02 20:26:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-09-09 19:31:18
Posty: 41
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1N
tuzmen napisał(a):
Zanim wyrzucisz kase na regler odkrec jescze dekiel alternatora i zobacz czy nie popalone cewki. To nie kosztuje a moze byc tez przyczyna. Na pewno masz naladowany aku? Pytam bo w spoczynku powinien miec 12.8v wiec dziwi mnie te 12.1

Tuzmen 1050


Odkręciłem. Nie wygląda to tak jak zdjęciach w nowych. Właściwie miedzi to nie widać.
To co powinno być miedziane jest czarne :confused2:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-02 20:37:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-09-09 19:31:18
Posty: 41
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1N
Jeszcze jedno. Za tym kołem magnesowym są 3 podwójne (chyba) gumki. Jak to sie fachowo nazywa?
Mam je jakby pęknięte na łączeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-03 00:43:57 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Wrzuć foty

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-03 21:07:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-09-09 19:31:18
Posty: 41
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1N
[ img ]
[ img ]

Udało mi się zregenerować stojan.
Po zamontowaniu będę szukał przyczyny, bo podobno takie wypalenie nie może się zdarzyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-03 21:21:45 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Nie wygląda ładnie ale nie widzę przepalenia.
Regeneracja czy tam wymiana jak najbardziej potrzebna, ale podejżewam że dostał od regulatora zwarcie do masy i sie troche przegrzał.
Plan masz dobry, jak złożysz altek to kolejne pomiary i ewentualny zakup regulatora


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-07 11:56:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-23 09:25:32
Posty: 54
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: S21
Obecne moto: FZS1000
Grzebię dalej :E Ładowanie 13.5v max.
Dzisiaj leciałem jeszcze raz po kolei wszystkie kostki. Na przewodzie który idzie od stacyjki, gdzie jest kabel plusowy i brązowy, w kostce konektory są przypalone, utlenione i stwardniałe. Pytanie czy wyciąć kawałek i wstawić nowy, czy wymieniać cały kabel.
Stacyjka rozbieralna jest ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-07 12:55:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
KrzychuZ napisał(a):
ForestRun napisał(a):
AC V powinno się zmierzyć zaraz za alternatorem, popatrz po kablu gdzie idzie, odpinasz pierwszą kostkę i mierzysz od strony alternatora. Nie wiem gdzie jest w FZ1, w FZS1000 za lewym boczkiem :)


Tak też zrobiłem. Jeszcze raz wyniki:
Pomiędzy 1 a 2: 45V
1:3: ok 35V
2:3: ok 35 V.
Przy 4-5 tys obrotów.

Zmierzyłem też DC na wyjściu z regulatora i tam mam 15, 1 do 15,4 V.
Do aku dochodzi 12,1V.
Gdzie "gubi" się to napięcie?


Zmierz jeszcze raz V AC na fazach wyjściowych z alternatora.
Tylko nie między nimi a masą z akumulatora.
Podaj wynik na jałowym i przy 5 tys. obr.

Dodatkowo opór między uzwojeniami na zimnym i na rozgrzanym silniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org