Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-08 14:42:09 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2646
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
GG: 10005580
Skype: Stoodent_2008
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Wojt@s widzisz Ty dajesz konkretne rady,
tylko że nie wszędzie jest tak różowo :(
Dlatego powiadam wam omijać ludzi twierdzących że "ten typ tak ma" to jest niechlujstwo i partactwo dobrze jak jeszcze za taką radę sobie nie krzykną Yo!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-08-08 14:42:09 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-08 21:15:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3139
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
GG: 5396190
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
Bo w motocyklu nie ma że coś nie chodzi, ten typ tak ma to można włożyć między bajki albo w motocykle z bloku wschodniego z lat 50 tych.

Ktoś tu napisał że bez gazu nie pali ani na zimnym ani na ciepłym. Oprócz zaworków jest jeszcze inna kwestia, choć każdy powie co to ma do rzeczy. Wydech.

Ja mam wybebeszony seryjny wydech, więc wylot spalin następuje bez pewnego zawirowania i tłumienia, mój na ciepłym pali bez gazu, ale na zimnym ssanie plus lekko gaz, a gaz dlatego że musimy wzbogacić mieszankę w powietrze. Można wzbogacić mieszankę ustawieniem składu poprzez śrubkę, ale zmniejszy to moc pojazdu i sprawi że może się przegrzać. Fabryka jasno napisała że śrubą ma być wykręconą o tyle obr ile potrzeba. I w tym przypadku można jedynie wymienić filtr-y powietrza na sportowe o zwiększonej przepustowości, dzięki czemu uzyskamy łatwiejsze zasysanie powietrza, co wzbogaci nam mieszankę i nie sprawi że moto będzie się grzało albo będzie słabe, wyrówna łatwość wydechu z łatwością pobieranej mieszanki.

To moja kombinowanie doprowadziło do sprawdzenia wszystkiego, zaworków, poziomów paliwa, membran, króćców, dosłownie wszystkiego. A wystarczy lekko podnieść pokrywkę od filtra powietrza a motocykl zimny pali jak miodzio na pół ssaniu.

Może komuś się to przydać, ale zaznaczam, sprawdź ta wszystko inne najpierw bo w regulacjach przeważnie tkwi błąd.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-02 22:21:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-05-02 17:36:24
Posty: 10
Lokalizacja: Hannover
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer 2001
Panowie jestem po generalnym przeglądzie:nowy rozrząd,ciśnienie na cylindrach jest, zawory itd ogarnięte. Gaźniki wyczyszczone. Dziś udało mi się je ładnie zsynchronizować na podciśnieniu 30kPa przy pilotach wykręconych na 2,5. No i moto nie pali bez gazu. Ręce mi już opadają bo walcze z tym drugi sezon. Jestem takim typem człowieka że nie rozpoczne sezonu dopóki on nie będzie palił na dotyk :roll: Co jeszcze mogę zrobić zanim mnie krew zaleje ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org