Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-05-16 22:07:49 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-04-10 10:53:36
Posty: 452
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1198
Od jakiegoś czasu przy zwiększaniu obrotów słyszałem dziwne buczenie, jakby niedokręcona owiewka. Po dokładniejszych oględzinach okazało się, że bak jest luźny. Dziś zauważyłem, że bak "podskakuje" na nierównościach. Pomyślałem, że wystarczy dokręcić luźną śrubę, ale i tu natrafiłem na niespodziankę. Gwint jest przekręcony...
Pożądany każdy przejaw chęci pomocy.

Przydałaby się również serwisówka jeśli przy okazji można poprosić.
Z góry dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podskakujący bak???
PostNapisane: 2009-05-16 22:07:49 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-16 22:14:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-11-03 20:49:57
Posty: 107
Lokalizacja: Okl.konstancina
Manual jest tutaj mi sie tez kiedys przydał :D
http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-16 23:48:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-03-29 18:25:37
Posty: 102
Lokalizacja: włocławek
buczenie od luznego baku?? a moze od lancucha??
w kazdym badzrazie jak masz przekrecony gwint to musisz kombinowac :| a ja nieznosze takich rzeczy.

napisz potem co bylo przyczyna tego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-17 00:06:43 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-02-12 15:01:04
Posty: 391
Lokalizacja: Piaseczno / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: DEFI
Obecne moto: FZ6S2
Od niedawna z nieznanych mi przyczyn też pojawiło mi się buczenie powyżej 7000 obr. ale stawiam na owiewkę.
Co do baku też miałem ten problem, ale okazało się, że wystarczy użyć dłuższej śruby i to pomogło oczywiście z zastosowaniem dodatkowej podkładki, bo głębokość gwintu w ramie jest większa od obecnej śruby, ale za płytki na dłuższą śrubę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-17 06:14:35 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
To samo mam w tym samym modelu jak ty :( śruba mi gwint przekreciła :(
mam zamiar użyć śruby oczko wyżej... Czyli gwintowanie itp...
Ale wibracje mam od szybki którą co jakiś czas muszę dokręcać.
Najczęściej robię to przy myciu :) i tak trzeba się nim zająć więc to raczej przyjemność niż przymus :)

Aktualizacja!!!

Dziś znalazłem pęknięty lewy róg podtrzymujący owiewkę i mocujący lusterko :evil:


Ostatnio edytowano 2009-05-17 22:30:23 przez stoodent1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-17 18:34:32 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-04-10 10:53:36
Posty: 452
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1198
jabol46 napisał(a):
buczenie od luznego baku?? a moze od lancucha??


To zdecydowanie bak, którego nie mogę dobrze przymocować bez ponownego gwintowania. :x Dłuższa śruba tu już raczej nie pomoże.
Czy ktoś może wie, gdzie (i ew. za ile) mogę to zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-17 20:34:13 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-02-12 15:01:04
Posty: 391
Lokalizacja: Piaseczno / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: DEFI
Obecne moto: FZ6S2
Ja dzisiaj rozkręciłem cała owiewkę by zlokalizować element wpadający w wibracje i powodujący ten dziwny dźwięk.
Dla pewności odpaliłem, przygazowałem i się zdziwiłem, bo owiewka leżała obok a dzwonienie pozostało. :shock:

I co się okazało że jest to klamka od hamulca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-18 16:23:24 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-04-10 10:53:36
Posty: 452
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1198
Dostanę od znajomego gwintownik i sam się pobawię 8)
Mam nadzieję, że nie zepsuję bardziej niż jest :twisted:

EDIT: Otworek przegwintowany, śruba wymieniona i jest cacy :D
Ciągle jednak jakieś buczenie słyszę przy 2-3 tys obr. :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-17 23:23:29 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-06-16 20:18:13
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Steinmetz napisał(a):
Dostanę od znajomego gwintownik i sam się pobawię 8)
Mam nadzieję, że nie zepsuję bardziej niż jest :twisted:

EDIT: Otworek przegwintowany, śruba wymieniona i jest cacy :D
Ciągle jednak jakieś buczenie słyszę przy 2-3 tys obr. :?


Hmmm, a łatwo to zrobić samemu? pytam bo mam ten sam problem, a gwintownicy w ręku nigdy nie miałem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-18 00:37:16 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-12-02 00:00:03
Posty: 107
Lokalizacja: 0-61
zazwyczaj gwint śruby się niszczy bo ludki które miały moto przed nami wkręcają śruby o twardości 5.8 które są dostępne np w castoramie zgubiwszy przedtem oryginalną. mnie pomogło kręcenie twardszej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-18 10:32:22 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-04-10 10:53:36
Posty: 452
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1198
Bolek napisał(a):
Hmmm, a łatwo to zrobić samemu? pytam bo mam ten sam problem, a gwintownicy w ręku nigdy nie miałem :D


W moim przypadku bardzo łatwo :)
Trzeba było tylko uważać, żeby gwintownik prosto wchodził.

Jeśli gwint jest bardziej starty to już bez rozwiercania sie nie da.
No, ale specjalistą nie jestem :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-03 21:49:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-06-16 20:18:13
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Okazuje się, że nie trzeba było nawet gwintownicy.
Pojechałem do ASmet'u (na drodze wwa-pruszków) i tam dobrałem śrubkę która dobrze pasuje i bak trzyma się jak powinien :)

Co prawda śruba nie jest czarna tylko srebrna(nierdzewna oczywiście), ale nawet mi się to podoba :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-03 23:38:56 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-04-10 10:53:36
Posty: 452
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1198
No i git :)
Mają tam może nakrętki trybu zdawczego? :lol:


Bolek napisał(a):
Co prawda śruba nie jest czarna tylko srebrna(nierdzewna oczywiście), ale nawet mi się to podoba


Ja bym brał pasującą nawet gdyby była świetlisto różowa :twisted:
Po wkręceniu można maznąć łepek jakimś czernidłem i ogień :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-03 23:59:02 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-06-16 20:18:13
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Mają tam może nakrętki trybu zdawczego? Laughing


W sumie to nie wiem, to nie jest sklep z częściami do motocykli, ale myśle że wiele z elementów może pasować. wiec może warto zadzwonić albo pojechać i zapytać - może się uda :)

http://www.asmet.com.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-04 00:05:59 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-04-10 10:53:36
Posty: 452
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1198
Chyba nie będę zbytnio kombinował i kupię ją w salonie. Po co sobie tworzyć dodatkowe problemy? :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org