Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-08 21:37:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Dudidts ja mowie o modelu fazera który ma Grzesiek. Chodziło mi o to że w latach od wprowadzenia modelu do jakiegoś 2004 wszystko wychodziło na półsyntetycznym oleju, a teraz zaczęli ładować full syntetyk i chwała im za to:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-10-08 21:37:47 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-09 10:47:24 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
Wojt@s: Hm, ale w sumie to masz rację, bo właśnie sprawdziłem, że w instrukcji do FZ6 '08 też podają:
Cytuj:
API Service SG, JASO standard MA

I jak sprawdziłem w http://www.aa1car.com/library/API_ratings.pdf to jest to typ oleju zalecany dla silników wyprodukowanych do 1993 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-09 14:47:08 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-01-01 21:24:04
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer
duddits, posypmy głowe popiołem hehe. Wojt@s , rzeczywiscie masz racje bo sprawdzilem to na róznych stronach. full syntetyk zalałem przy 20 tys, wiec i tak nalezy sie mu już wymiana. Tym razem na własciwy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-09 15:06:13 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
Znaczy ja się nie poczuwam :) Zdaję się tu na wiedzę serwisu Yamaha, który zalał full-syntetyk. Znam tych ludzi i wiem, że nie zrobili tego z własnego "widzimisię". Jednak jak już napisałem, w manualu są (prawdopodobnie już nieaktualne) zalecenia by lać olej o właściwościach jak napisałem wcześniej.
Inna sprawa, że sama konstrukcja silnika ma już trochę lat i nie jest to w sumie (poza jakąś kosmetyką) super-nowoczesny wynalazek, co akurat moim zdaniem trzeba zaliczyć na plus :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-09 16:39:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Duddits jest tylko jedna ciekawa kwestia, jak motocykl wychodził zalany z fabryki. Co baaardzo dziwne mój kot 2000rok, jeździł od nowości ( ASO ŁOMIANKI ) na Mobilu 10W40 pół-syntetycznym.

Bo dostarczany do ASO jest w drewnianej skrzyni, tylko pytanie czy już ma silnik zalany czy to wymysły serwisów.

Te silniki były wstępnie na pewno już dotarte na rolkach przed wyjazdem z fabryki, wiec oni spuszczają olej po paru kilometrach bo dociera się na innym typie olejów. I transportują do PL.Ale czy motong zalewają czy nie? nic nie wiadomo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-09 16:48:27 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
Teoretycznie na dotarciu powinien być mineralny, tak wyczytałem. I tak się w sumie zasyfi docierającymi się elementami nowego silnika (tłoki, cylindry, itd.) Jak było faktycznie to nie wiem, ale przy najbliższej okazji zapytam w serwisie jak to teraz jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org