Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-10-07 22:01:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 182
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Gsx-r k8
Witam
Dzisiaj wracając z przewietrzenia mojej maszynki zauważyłem, że ( nie wiem jak to fachowo nazwać) od 6 do 4 biegu redukcja przebiega bez problemów z 3 na dwa 2 znikają biegi nie mogę wbić 2 nie mówiąc o luzie lub jedynce ( wszystko podczas jazdy redukcja z przy gazówką ) ,jak zatrzymam sprzęt to muszę kilka razy pomachać dźwignią żeby zszedł do luzu . W górę biegi idą normalnie moto ma 12tyś przebiegu. Albo mam pecha albo jakś sprężynka się rozleciała?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-10-07 22:01:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-07 22:17:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
wyrobione kły przesuwek albo coś gorszego.

A najpierw bym zaczął od nauki redukcji w dół bo przyczyna może być prozaiczna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-07 22:26:20 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 182
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Gsx-r k8
A najpierw bym zaczął od nauki redukcji w dół bo przyczyna może być prozaiczna.[/quote]


tzn jak z przy gazówką czy co? Do tej pory mój styl jazdy nic nie wskazywał na jakieś dolegliwości skrzyni Wojt@s podpowiedz coś jako mechanik i doświadczony motocyklista 7 tyś w tym sezonie wcześniej pierdoluksy wsk i pojazdy znajomych więc może żeczywiście coś ze mną nie tak !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-07 22:32:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
http://www.scigacz.pl/Przegazowka,jak,z ... ,7686.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-07 23:22:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 182
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Gsx-r k8
wyrobione kły przesuwek
KlegoWojt@s jeśli by się okzało, że właśnie te elementy się wrobiły to dużo roboty przy tym ? co do techniki redukcji to chyba robię wszechno poprawnie ale nie jestem VALENTINO ROSSI więc może tutaj jest problem. Z góry dziękuje za wskazówki Wojt@s pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-07 23:25:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Rozbiórka silnika. Na elementy pierwsze, koszt ok 800-1000zł robocizna, plus nowe uszczelki wszedzie i uszczelniacze i koszt elementów w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-07 23:38:12 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 182
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Gsx-r k8
holly shit oby to nie to co napisałeś pierwsze tylko to drugie . Jak myślisz jest możliwość wyrobienia się tych elementów przy tak małym przebiegu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-07 23:45:38 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-09 22:08:47
Posty: 349
Lokalizacja: wawa... 3 min bike'm
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr
biegi zbijasz ze sprzeglam czy bez ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-08 08:58:27 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 182
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Gsx-r k8
Tak sprzęgłem delikatne dotknięcie " wydaje mi się, że książkowo z przy gazówką " :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-08 09:05:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
A nie poluzowala Ci sie linka sprzegla? :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-08 09:29:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Nemm jeśli linka by była poluźniona i sprzęgło do końca by nie wysprzęglało to na każdym biegu przy redukcji w dół by to odczuł:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-08 09:40:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 182
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Gsx-r k8
Wojt@s napisał(a):
Nemm jeśli linka by była poluźniona i sprzęgło do końca by nie wysprzęglało to na każdym biegu przy redukcji w dół by to odczułSmile


Delikatny luz na klamce jest ale tak chyba ma być ? Może to być wina sprzęgła?" nie katuje na gumie nie pale opon . poprzedni właściciel to Austryjak pod 50-ke więc raczej tez nie katował bo sprzedał po pierwszej glebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-08 10:19:49 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
adi napisał(a):
Delikatny luz na klamce jest ale tak chyba ma być ?

Tak, tak ma być. Nawet nie taki delikatny. W moim manualu napisane jest, że to ma być: 1-1,5cm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-08 13:20:56 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-02-20 14:40:38
Posty: 63
Lokalizacja: LBN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S
Tez miałem taki probem biegi w gore wchodziły idealnie natomiast w doł za nic w swiecie. Sprawa jest bardzo błacha przynajmniej tak sie okazalo w moim przypadku mianowicie przesmarowałem wszystkie ciegła i srobki zwłaszcza ta co przytwierdza biegałke do seta smarem do łancuchow problem znikna momentalnie. Radze zaczac od tego przesmaowac i poruszac gora doł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-08 18:04:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 182
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Gsx-r k8
[quote="cinek"]Sprawa jest bardzo błacha przynajmniej tak sie okazalo w moim przypadku mianowicie przesmarowałem wszystkie ciegła i srobki zwłaszcza ta co przytwierdza biegałke do seta smarem do łancuchow problem znikna momentalnie.


Kolego cinek krewny jestem ci browar teraz działa tak jak ma być .Problem zarzegnany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org