Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-08 19:14:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Zawsze sie zaczyna od pierdol bo te przewaznie psuja nam nerwy :lol: Dopiero pozniej trzeba sie zaczac martwic hehe :)

Dobrze, ze to tylko to :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-10-08 19:14:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-09 16:42:01 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-02-20 14:40:38
Posty: 63
Lokalizacja: LBN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S
adi napisał(a):
cinek napisał(a):
Sprawa jest bardzo błacha przynajmniej tak sie okazalo w moim przypadku mianowicie przesmarowałem wszystkie ciegła i srobki zwłaszcza ta co przytwierdza biegałke do seta smarem do łancuchow problem znikna momentalnie.


Kolego cinek krewny jestem ci browar teraz działa tak jak ma być .Problem zarzegnany :D


Ciesze sie ze mogłem pomoc nie tak łatwo zajezdzic skrzynie w FZ6 ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-12 21:58:59 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-03-16 21:27:55
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N 2005
Troszeczkę odświeżę temat żeby nie zakładać nowego.
Posiadam Fazera z 2006r i przejechałem dopiero ok 700 km. Dziś byłem ze znajomymi na większej turze 260km. Po 200km miałem problem z redukcja 2-N, po kilku próbach jakoś się udało. Jednak z każdym kilometrem robiło się coraz gorzej. Najpierw problem z redukcją 2-N, a później praktycznie już na każdym biegu. Z wrzucaniem biegu na wyższy nie ma najmniejszego problemu. Objawy wyglądają mniej więcej tak: jadę na 6 i 5 wchodzi, ale później kolejno niższe biegi już nie i analogicznie jadę na 5 i 4 wchodzi ale 3 już nie. Zauważyłem ze dźwignia wchodząca do skrzyni ma ok 2mm luzu wzdłużnego. Kilka razy udało mi się zredukować w taki sposób ze np z 5 na 4 puszczenie sprzęgła przyspieszenie i wtedy 3 wchodziła, ale niestety nie zawsze.
Czy jest możliwość ze widełki które przesuwają tryby się wyrobiły i nie są w stanie do końca zapiąć biegu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-12 22:05:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Jaki olej masz wlany?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-12 22:18:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-03-16 21:27:55
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N 2005
Po zakupie nie wymieniłem jeszcze oleju, sprzedający mówił ze zalał 10w40 niestety nie pamiętał producenta:/
Co do oleju to badając organoleptycznie sprawia wrażenie świeżego.
Myślisz że wina możne leżeć po stroni oleju?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-13 08:14:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Na zimnym do 100km skrzynia chodzi prawidłowo??
Bo ja miałem niezłe cuda jak w moto miałem wlany olej castrol gps 10W40. Po zmianie na inny wszystkie problemy ustały.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-13 09:43:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-03-16 21:27:55
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N 2005
Na zimnym wszystko jest ok, oprócz pierwszego wrzucenia 1 po uruchomieniu zimnego silnika. Jest dosyć brutalne dla ucha. Wcześniej po 150 km raz tylko miałem problem ze znalezieniem luzu. Wczoraj podczas sprawdzania oleju po wystąpieniu problemu wydawał się trochę rzadki. Poczytałem dziś trochę i mam zamiar zalać motula 10w40 5100 5100 czy to będzie dobry wybór?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-13 11:28:37 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Dobry, tym bardziej, że nie wiadomo co i kiedy zalał poprzednik.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-13 11:28:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Albo 7100 10W40 syntetyk, albo 5100 10W40 półsyntetyk.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-13 14:48:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-03-16 21:27:55
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N 2005
Ok dzieki. Dziś postaram się coś zadziała w temacie. O efektach poinformuje. Aczkolwiek jeśli ktoś ma jeszcze jakieś wskazówki niech pisze. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-15 17:21:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-06-28 10:48:52
Posty: 36
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Moze glupia prosba/pytania ale opisz dokladnie jak redukujesz biegi. Jak uzywasz gazu, sprzegla, redukcja z 5 bezposrednio na 3?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-15 21:23:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-03-16 21:27:55
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N 2005
Do tej pory redukowałem biegi bez przegazówki, sprzęgło (bez zbędnej zwłoki) i redukcja. Wszystko było ok, teraz niestety nie udaje się zredukować chociaż byś próbował i 20 razy. Wina na 99% leży po stronie motocykla, olej lub jakaś usterka mechaniczna. Niestety dopiero w piątek będę miał czas żeby się za to zabrać, ale o wynikach poinformuje na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-15 21:47:41 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-19 22:40:18
Posty: 142
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 2008
linka sprzęgła dobrze wyregulowana? Obstawiam że nie naciągnięta. W górę to biegi tak po prostu wchodzą bez sprzęgła, w dół z wyjątkowo małą przegazówką (a już szczególnie na wyższych biegach) więc jeżeli redukujesz bez przegazówki to obstawiam że na wyższych biegach po prostu na tyle trafiasz pomimo niewysprzęglenia że bieg wchodzi.
btw. zrzucanie na luz z 2 biegu? :P Jest jeszcze 1 bieg :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-15 22:18:19 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-03-16 21:27:55
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N 2005
tomko222 napisał(a):
linka sprzęgła dobrze wyregulowana? Obstawiam że nie naciągnięta. W górę to biegi tak po prostu wchodzą bez sprzęgła, w dół z wyjątkowo małą przegazówką (a już szczególnie na wyższych biegach) więc jeżeli redukujesz bez przegazówki to obstawiam że na wyższych biegach po prostu na tyle trafiasz pomimo niewysprzęglenia że bieg wchodzi.
btw. zrzucanie na luz z 2 biegu? :P Jest jeszcze 1 bieg :P

Luz na sprzęgle ok 0,5 cm na końcu klamki. Przed wystąpieniem objawów sprzęgło zaczynało ciągnąc w okolicach dwóch piątych zakresu ruchu klamki. Jutro mam zamiar sprawdzić czy objawy nadal występują na zimnym silniku. To albo wykluczy albo jeszcze bardziej podkreśli winę oleju.

Więc dzisiaj wybrałem się do pracy motorem i w miarę z rozgrzewaniem się silnika problem z biegami staje się coraz większy. Na zimnym nie ma najmniejszego problemu z redukcją. Po ok 10 km miałem już problem z wrzuceniem luzu:/ Jutro mam zamiar wymienić olej i zobaczymy czy to pomoże, czy zrobić płukanie silnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-17 21:40:22 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-03-16 21:27:55
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N 2005
Dziś wymieniłem olej i jednak wina nie leżała po jego stronie, ale udało mi się po części zdiagnozować problem. po redukcji z 5 na 4 i minimalnym podciągnięciu dźwigni zmiany biegów do góry tak jak bym chciał wrzucić znowu 5 udaje się zredukować kolejny bieg. tak samo w przypadku innych biegów. Tu pojawia się moje pytanie, jaki element w skrzyni biegów odpowiada za powrót dźwigni zmiany biegów do normalnej pozycji? Czy jest tam jakaś sprężyna? I czy ktoś z forumowiczów posiada schemat skrzyni biegów?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org