Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
redukcja biegów w fz6n problem https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=21&t=3287 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | adi [ 2009-10-07 22:01:18 ] |
Tytuł: | redukcja biegów w fz6n problem |
Witam Dzisiaj wracając z przewietrzenia mojej maszynki zauważyłem, że ( nie wiem jak to fachowo nazwać) od 6 do 4 biegu redukcja przebiega bez problemów z 3 na dwa 2 znikają biegi nie mogę wbić 2 nie mówiąc o luzie lub jedynce ( wszystko podczas jazdy redukcja z przy gazówką ) ,jak zatrzymam sprzęt to muszę kilka razy pomachać dźwignią żeby zszedł do luzu . W górę biegi idą normalnie moto ma 12tyś przebiegu. Albo mam pecha albo jakś sprężynka się rozleciała? |
Autor: | Wojt@s [ 2009-10-07 22:17:02 ] |
Tytuł: | |
wyrobione kły przesuwek albo coś gorszego. A najpierw bym zaczął od nauki redukcji w dół bo przyczyna może być prozaiczna. |
Autor: | adi [ 2009-10-07 22:26:20 ] |
Tytuł: | |
A najpierw bym zaczął od nauki redukcji w dół bo przyczyna może być prozaiczna.[/quote] tzn jak z przy gazówką czy co? Do tej pory mój styl jazdy nic nie wskazywał na jakieś dolegliwości skrzyni Wojt@s podpowiedz coś jako mechanik i doświadczony motocyklista 7 tyś w tym sezonie wcześniej pierdoluksy wsk i pojazdy znajomych więc może żeczywiście coś ze mną nie tak ! |
Autor: | Wojt@s [ 2009-10-07 22:32:04 ] |
Tytuł: | |
http://www.scigacz.pl/Przegazowka,jak,z ... ,7686.html |
Autor: | adi [ 2009-10-07 23:22:13 ] |
Tytuł: | |
wyrobione kły przesuwek KlegoWojt@s jeśli by się okzało, że właśnie te elementy się wrobiły to dużo roboty przy tym ? co do techniki redukcji to chyba robię wszechno poprawnie ale nie jestem VALENTINO ROSSI więc może tutaj jest problem. Z góry dziękuje za wskazówki Wojt@s pzdr |
Autor: | Wojt@s [ 2009-10-07 23:25:32 ] |
Tytuł: | |
Rozbiórka silnika. Na elementy pierwsze, koszt ok 800-1000zł robocizna, plus nowe uszczelki wszedzie i uszczelniacze i koszt elementów w skrzyni. |
Autor: | adi [ 2009-10-07 23:38:12 ] |
Tytuł: | |
holly shit oby to nie to co napisałeś pierwsze tylko to drugie . Jak myślisz jest możliwość wyrobienia się tych elementów przy tak małym przebiegu? |
Autor: | dziadek173 [ 2009-10-07 23:45:38 ] |
Tytuł: | |
biegi zbijasz ze sprzeglam czy bez ? |
Autor: | adi [ 2009-10-08 08:58:27 ] |
Tytuł: | |
Tak sprzęgłem delikatne dotknięcie " wydaje mi się, że książkowo z przy gazówką " :? |
Autor: | Nemmo [ 2009-10-08 09:05:03 ] |
Tytuł: | |
A nie poluzowala Ci sie linka sprzegla? :> |
Autor: | Wojt@s [ 2009-10-08 09:29:05 ] |
Tytuł: | |
Nemm jeśli linka by była poluźniona i sprzęgło do końca by nie wysprzęglało to na każdym biegu przy redukcji w dół by to odczuł:) |
Autor: | adi [ 2009-10-08 09:40:52 ] |
Tytuł: | |
Wojt@s napisał(a): Nemm jeśli linka by była poluźniona i sprzęgło do końca by nie wysprzęglało to na każdym biegu przy redukcji w dół by to odczułSmile
Delikatny luz na klamce jest ale tak chyba ma być ? Może to być wina sprzęgła?" nie katuje na gumie nie pale opon . poprzedni właściciel to Austryjak pod 50-ke więc raczej tez nie katował bo sprzedał po pierwszej glebie. |
Autor: | duddits [ 2009-10-08 10:19:49 ] |
Tytuł: | |
adi napisał(a): Delikatny luz na klamce jest ale tak chyba ma być ?
Tak, tak ma być. Nawet nie taki delikatny. W moim manualu napisane jest, że to ma być: 1-1,5cm. |
Autor: | cinek [ 2009-10-08 13:20:56 ] |
Tytuł: | |
Tez miałem taki probem biegi w gore wchodziły idealnie natomiast w doł za nic w swiecie. Sprawa jest bardzo błacha przynajmniej tak sie okazalo w moim przypadku mianowicie przesmarowałem wszystkie ciegła i srobki zwłaszcza ta co przytwierdza biegałke do seta smarem do łancuchow problem znikna momentalnie. Radze zaczac od tego przesmaowac i poruszac gora doł. |
Autor: | adi [ 2009-10-08 18:04:13 ] |
Tytuł: | |
[quote="cinek"]Sprawa jest bardzo błacha przynajmniej tak sie okazalo w moim przypadku mianowicie przesmarowałem wszystkie ciegła i srobki zwłaszcza ta co przytwierdza biegałke do seta smarem do łancuchow problem znikna momentalnie. Kolego cinek krewny jestem ci browar teraz działa tak jak ma być .Problem zarzegnany :D |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |