Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-10-28 13:11:15 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-10-28 13:01:12
Posty: 2
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
hej :)

Przywitałem się to teraz zapytam :)
Fazerek odpala ładnie od pierwszego i ładnie pracuje problem pojawia się jak trochę temperatury złapie. Na postoju na luzie słychać wtedy takie rytmiczne stukanie dochodzące, jak mi się wydaje, z silnika. Obroty 1500 nie wiem czy to za mało czy za dużo.

Jaka jest charakterystyka pracy silnika w Yamaszce? Ma być taki dość głośny na niskich obrotach?
Dodam, że wkręca się na obroty bez problemów, żadnych dziur nie zaobserwowałem znajomy po oględzinach moto stwierdził, że wszystko wydaje się być ok... a jednak ta jedna sprawa mnie martwi ;)

Dzięki za pomoc! ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-10-28 13:11:15 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28 15:01:04 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
Nie przejmować się tylko jeździć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28 18:31:49 
Organizator

Dołączył(a): 2009-04-13 21:34:15
Posty: 356
Lokalizacja: Drezdenko> Pamiątkowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 03r.
Taka charakterystyka tych silników jest, nieco pozostawiaja do zyczenia jesli chodzi o kulture pracy ale tak ma byc widocznie (mam na mysli prace na wolnych obrotach)
Słyszalem ze Honda ma silniki co pracują równiurko i z kulturką.. nie wiem ile w tym prawdy..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28 19:41:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-02 20:50:52
Posty: 110
Lokalizacja: Kraków
Obroty silnika powinny sie mieścic w przedziale 1250 do 1350 ( sprawdz w serwisówce )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28 20:40:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-01-25 19:40:18
Posty: 109
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 FAZER 04r.
Przed Fazerkiem miałem Triumpha tam to dopiero była kultura pracy silnika:D Na pewno w jedną noc byś osiwiał ha ha!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28 20:43:41 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Wyszogród z tego co widze w podpisie to masz FZS czyli starszego fazera :) Tam w porownaniu do FZ6 silnik pracuje zdecydowanie bardziej "miekko" podobnie zreszta jak w TCacie. Przy FZ6 na wolnych obrotach dzwiek jest inny taki bardziej.... hmmm... metaliczny? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-28 22:05:12 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-10-28 13:01:12
Posty: 2
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
innymi słowy dla mało wprawnego ucha (jak moje :P) brzmi to jak by coś się nie tak jak trzeba zachowywało w środku ;P

Znajomy dzisiaj był, oblukał, uspokoił i powiedział, że śpiewa jak trzeba ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-29 13:34:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-01-25 19:40:18
Posty: 109
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 FAZER 04r.
Słyszałem też Fz6.Delikatniejszy także od Triumphatora ha ha :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-29 15:40:31 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
Trochę też zależy jaki olej w silniku. Na dotarciu miałem jakiś mineralny, potem wlali syntetyk i na moje niewprawne ucho silnik zaczął dźwięczeć (jakie ładne słowo :) ) tak jakoś bardziej sucho, metalicznie właśnie.
Moto jednak jeździ bez zarzutu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org