Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-12-18 19:34:16 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-09 14:59:01
Posty: 52
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Witam, nie znalazłem nigdzie indziej tego tematu dlatego zakładam nowy.
Czy przedni zacisk składa się z jednej części? Tzn nie da sie chyba go na 2 części rozebrać jak np. w GS 500, to jak w tym wypadku wyciągnąć klocki? Trzeba cofnąć tłoczki do końca? I czy jak chce przesmarować tłoczki smarem miedzianym, lepiej wysunąć tylko trochę tłoczki czy wyciągnąć je całe?

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 19:34:16 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2009-12-18 20:21:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Przedni zacisk składa się z dwóch połowek, 4 tłoczków, po 2 uszczelniacze na tłoczek plus mała uszczelka łącząca połówki zacisku, odpowietrzniki, blaszka, klocki i zabezpieczenie.

Jest rozbieralny, tłoczki smarujemy smarem do tłoczków , miedzi używamy od czarnej godziny jeśli nic innego nie ma pod ręką, ja używam wurtha, tubka na jeden zacisk kosztuje 5zł. Ja rozbieram zaciski jak smaruje, gdyż podważam uszczelniacz pyłowy i tam ładuje smar, tzn smar pracuje miedzy uszczelniaczem zapobiegającym wypływowi płynu i uszczelniaczem przeciwpyłowym, tak to ma wyglądać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 21:21:51 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
Wojt@s musze cię poprawic:) Przedni zacisk w kocie jak i w fazie i w kilku innych to przykład pięknego monoblocka więc nie może się składac z dwóch połówek i jest nie rozbieralny(tzn nieda sie go rozpołowić jak w GS 500)Reszta się zgadza a nawet powiem wiecej -godna naśladowania. Pozdro Arek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 21:28:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
myślę jedno piszę drugie:) faktycznie monoblock, tylny jest połówkowy a że robiłem Ptakowi ostatnio to tak się rozmyśliłem:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 22:24:26 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-02 20:50:52
Posty: 110
Lokalizacja: Kraków
A smar do tłoczków to po prostu smar/olej silikonowy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 22:28:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-09 14:59:01
Posty: 52
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
No właśnie.. czyli jak dobrze zrozumiałem aby wyciągnąć klocki odsuwamy tłoczki maksymalnie do tyłu, a same tłoczki smarujemy tylko między uszczeniaczem a tą przeciwpyłową gumą i go nie wyciągamy tak? :)
A i jedno pytanie co do samych klocków:

http://www.allegro.pl/item831155107_klo ... 3_660.html

Czy te klocki będą dobre? Zaznacze, że nie muszę mieć w moto wszystko "profi" i nie potrzebuje klocków za 150zł a wystarczy, że są dobrej jakości. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-19 00:54:46 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
Nie koniecznie trzeba cofać tłoczki.Luz wystarczający pomiedzy klockami(tak aby je wyjąć) już będzie po zdięciu zacisku z koła(tarczy)!Jeśli masz już zużyte okładziny na klockach to tłoczki będą już wysunięte(sporo)Wiec czyścisz wszystko brymką i smarujesz całe tłoczki smarem.Żeby założyc nowe klocki i tak musisz cofnąć tłoczki,to wszystko ci się wtedy ładnie nasmaruje(nadmiar zbierasz).Klocki które podałeś to niska półka,będą hamować,ale jak,to już inna bajka.pozdro


Ostatnio edytowano 2009-12-19 01:22:52 przez tm fazer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-19 01:12:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Te klocki od biedy , powtarzam od biedy ujdą, najniższa półka, poszukaj tematu bo ostatnio żeśmy małą awanturę klockowa zrobili bodajże w dziale dotyczącym fazera ale to ta sama śpiewka pod względem doboru :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-21 19:03:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-09 14:59:01
Posty: 52
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Kupiłem z EBC ale za 135zł za komplet, podobno bardzo dobre, mają jakiś dodatek który metalizuje tarcze.
A teraz to mam inny kłopot bo przy wymienie niestety wyskoczył mi jeden tłoczek przez przypadek i cały układ mi się zapowietrzył, odpowietrzyłem obydwa zaciski tymi odpowietrznikami, aż do momentu kiedy przestały lecieć bąbelki ale klamka i tak jest zbyt miekka. Jak się ją bardzo mocno ściśnie to prawie dotyka manetki... :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-21 21:10:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Odpowietrz pompkę i później dopiero zaciski. Poszukaj po temat bo pisałem :mrgreen: 10 razy już.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org