Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-01-03 16:37:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-11-26 13:10:05
Posty: 22
Lokalizacja: Wroblew
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792-558-935
Obecne moto: Fzs 600 Fazi
Witam Wszystkich:)

Od jakiegoś czasu mój bike (fzs 600) zaczął wykazywać problemy z zapalaniem, kiedy już się to udało ledwie chodził, przerywał i skakał na obrotach, każdorazowe dodanie gazu kończyło się gaśnieciem jakby się zalewał, ale ponowne już odpalenie nie było problemem ( palił na dotyk). Na zimnym silniku praktycznie nie mógł nawet mnie uciągnać trtzeba było delikatnie operować gazem bo gasł nawet podczas jazdy:/ Nie zastanawiająs się długo pomyślałem że musi to być wina pozapychanych gażkików bądź "chrzczonego" paliwa, więc wymontowałem wszystko łącznie w filtren powietrza... zespół gaźników rozkręciłem na częsci pierwsze, wypolerowałem, wszystkie dysze i kanały paliwowe przedmuchałem kompresorem i wszystko umiejętnie poskładałem.... (już to kiedyś robiłem więc nie było to problemem)... także po wszystkim gaźniki wyglądały jak prosto ze sklepu :D Niestety, jakie było moje źdxiwienie kiedy po poskładaniu wszystkiego problem pojawił się na nowo:( (teraz po rozgraniu moto już jakoś idzie i dośc żwawo ciągnie ,ale za to pije jak smok.. 4 litry na 30 km to trochę sporo...) Naturalnie moto jest już po wymianie świec ,kabli ,oleju z filtrami ( paliwa, oleju) niestety nie udało mi się jeszcze zrobić synchro.... Proszę dlatego Was o pomoc i czekam na Wasze opinie w tej sprawie.. Co może być przyczyną takiego zachowania się bika...
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-03 16:37:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-01-03 16:55:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Jak rozkręciłeś gaźniki na tajle pierwsze to przy pierwszym odpaleniu trzeba synchro zrobić bo przecież będzie chodzil jak powalony chyba że masz taki dobry słuch.

powietrze i poziom paliwa na ile ustawiłeś??

4litry na 30km to albo ciągle chodzi na ssaniu, przejrzałbym zaworki czy przypadkiem nie zawieszają się i czy sprężynki prawidłowo pracują.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-03 18:14:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
Ja bym zaczoł od sprawdzenia zaworków iglicowych(o ile pływaki i skład mieszanki prawidłowo doregulowane)czy nie mają wybitych gumek,a amortyzatorek na zaworku chodzi płynnie i gniazda tegoż zaworka a raczej o-ringa na nim.Reszta tak jak pisał Wojt@s,zaworki ssania-są 4
Tak na przyszłośc jeśli dydze,iglice nie mają wyraźnych zadziorków to nie polerujemy,ponieważ zmieniamy tolerancję polerowanych częsci.Czyścimy carbklinerem i wycieramy eksrakcją to w zupełności wystarczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-03 18:38:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-11-26 13:10:05
Posty: 22
Lokalizacja: Wroblew
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792-558-935
Obecne moto: Fzs 600 Fazi
hmmm czyli można przyjąć, że mogłem coś spierniczyć podczas składania??... prawde mówiąc nie regulowałem poziomu paliwa na pływakach bo wcześniej był dobry, więc nie widziałem potrzeby...zaworki ssania chodzą płynnie i nie zacinają się.. zwracałem na to uwagę.... aha... nie miałem wierconego klucza imbusowego więc nie mogłe wyregulować czujnika położenia przepustnic dlatego też kod błedu wyskoczył mi (11) czo to może być powodem???? Jest jeszcze jedna rzecz.... podczas jazdy tracił zapłon... jakby na ułamrek sekundy stracił prąd.... poczym szedł normalnie... zdarzyło mi się to kilkukrotnie.... Kurde nie mam skąd załatwić wokumetru więc nie mogę zrobić synchro a w serwisie zaśpiewali mi 380 zł to aż mi się odechciało....może wiecie kto robi synchro taniej w Sieradzu (Łódzkie) bądź okolicy??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-03 18:51:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Czujnik TPS-u bardziej odpowiada za falowanie obrotów niż takie spalanie, powinien on byc ustawiony na 5 tys obr i ani grosza mnie ani więcej, jak Ci wyskoczyło 11 to znaczy że albo uszkodzony albo nie ustawiony.

Do mnie masz 50km:
- synchro 120
- mycie gazorów, ustawienie, synchro 300-320zł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-03 19:02:16 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
TPS podaje dane do komputerka,a ten dobiera zapłon,więc moze to to ale lepiej oddaj moto do Wojt@sa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-03 19:51:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-11-26 13:10:05
Posty: 22
Lokalizacja: Wroblew
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792-558-935
Obecne moto: Fzs 600 Fazi
hmmm ok spróbuje jeszcze ustawić TPS na 5 i jesłi nic się nie zmieni zwróce się do Wojtasa..... Dzięki wszystkim za pomoc...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-04 08:53:38 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
380 zeta??? :shock: za synchro???? to masz nowy wakuometr na własność. :D forever!!!

Też miałem podobną historię niedawno ale u mnie to wieszały się zaworki i zalewało. ale jesteś w fajnym położeniu - masz blisko do wojt@sa!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .......
PostNapisane: 2010-01-13 00:52:43 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-10-09 10:37:19
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer
.......


Ostatnio edytowano 2013-07-28 02:29:15 przez Skarlus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-13 01:03:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Czy moglbym prosic o wyjasnienie w celu ustawienia tego TPS ?

Gdzie, co i jak sprawdzic na ile ma sie go ustawionego ? mam fz6n 04


Odpalasz motocykl, wypinasz wtyczkę, na obrotościomierzu wyskoczy Ci błąd w postaci ilości obrotów (nie wiem jak dokładnie w FZ6N,całkiem możliwe że wywali błąd na wyświetlaczu ), masz dwie śrubki na obudowie czujnika lekko je wykręcasz i ruszasz tps-em minimalnie i wtedy zmienia się nastawienie, dla fzs600 musi być ustawione 5000obr./min ( taki błąd musi wyświetlić dokładnie )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .......
PostNapisane: 2010-01-14 17:04:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-10-09 10:37:19
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer
.......


Ostatnio edytowano 2013-07-28 02:27:43 przez Skarlus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-14 20:44:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
a czy moglbys wyjasnic po kolei co jak ?... bo za bardzo nie czaje gdzie ten tps.. i co po kolei


odstaw motocykl do serwisu, zapłacisz 30-50zl a wiesz ze masz to dobrze zrobione.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org