Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-06-14 10:26:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-04-06 21:38:23
Posty: 21
Lokalizacja: Ślonsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fizdzik
Witam
zaznaczam ze nie chce nikogo tutaj urazic, ale sami sobie odpowiadacie na swoje żale odnośnie Fz1.
Dodatkowa masa zabija własności, tego motocykla szczególnie tyczy się to momentu obr. silnika.
Projektanci pewnie nie skupiali się na torze testowym, na szybie turystycznej wielkości żagla i na dodatkowej masie plecaczka, kufrow...
Jestem bardzo ciekaw czy ludzie z Yamahy powrócą jeszcze z nowa rodzina Fazerow, nowy liter, na bazie silnika crosplane....... :evil:

Fz1 06 mam od 2009r i nie nam zamiaru jej sprzedawać mą swój niepowtarzalny urok....
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-14 10:26:48 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-06-14 16:29:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-02-03 15:21:32
Posty: 131
Lokalizacja: Podlasie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX 2021
No offense taken :wink:
Rozważamy tylko czy nasze sprzęty zachowują się tak jak powinny oraz czy faktycznie tak znamienity wpływ na właściwości przyspieszeń i v-max'ów ma masa i powierzchnia tarcia (jak widać ma, nawet dla "litra"). W moim przypadku nie miałem bezpośredniego, własnego odniesienia do innego FZ1 stąd takie pytania. Warunki laboratoryjne, a warunki rzeczywiste w jakich się sprzęt użytkuje (testuje) są zdecydowanie inne (o ile dobrze pamiętam sprzęt fabrycznie jest testowany i zestrojony dla kierownika o masie 75kg).
Trzeba przyznać, że FZ1 Fazer to udany sprzęcior. Podobnie jak Ty, czekam na nową odsłonę FZ1 (można rzec, że obecna baza ma juz ponad 10 lat :wink:).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-14 18:41:26 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-04-06 21:38:23
Posty: 21
Lokalizacja: Ślonsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fizdzik
Też mam francuza robionego (odblokowanego tym sposobem). Na seryjnym wydechu + exup,
moje watosci silnika z hamowni wyniosły 150,9 km, 105,1 Nm....
Prawdopodobnie mamy dodatkowo zblokowany 6bieg...
ja więcej niż 260 (stage 1:nie jechałem, stage 2: nie leciałem, stage 3: nie napierdalałem :D ) moto fabrik stock + sportowa owiewka, pilot 78kg.

Sprawdz kolego T1STUDIOSPL, czy CI się exup otwiera przy 7000 ????

aha stanowczo odradzam przewożenia kumpli powyżej 120kg, masaka :lol:
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-14 21:07:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-02-03 15:21:32
Posty: 131
Lokalizacja: Podlasie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX 2021
O pogratulowac wysokich wartosci - tak sie glosno zastanawiam, czy i jaki wplyw, a zarazem roznica w odczycie bedzie spowodowana innymi warunkami atmosferycznymi jak i innym rodzajem hamowni na ktorej przeprowadzono pomiar. Czy mam wnioskowac ze moje 144KM/96Nm sa zdecydowanie za male, czy moze to blad pomiarowy?
Na czym polega to zblokowanie 6., bo przyznam ze pierwszy raz o tym slysze...
No to trzeba sie dobrac do EXUPa i sprawdzic co i jak - czy ktos w skrocie moglby opisac jakie zachowanie powinno byc obserwowane - na biegu, na luzie, na jalowych obr, na wyzszych obr itd;)
Dzieki!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-01 22:40:48 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-07-01 22:31:09
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Witam mam pytanko ,posiadam FZ1 06r. W dokumentach mam 110 kw (150 km) motor z Niemiec z ciekawości dziś rozebrałem moto do kostki z 19 pinem i o dziwo jest pusto w kostce. I teraz mam odblokowaną czy nie odnoszę wrażenie że powyżej 200 jest ciężko z przyśpieszeniem. Czy seryjnie odblokowana ma w gnieździe 19 pin ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-02 16:02:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-02-03 15:21:32
Posty: 131
Lokalizacja: Podlasie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX 2021
Jest pusto czy byla zaslepka? Co prawda nie widzialem oryginalu odblokowanego (w sensie kostki i 19. pinu) ale skoro sygnal ma byc podniesiony do masy to jakies fizyczne polaczenie musi tam byc z tymi pinem 19. Powinienes bez problemu skonczyc 4 biegi, czyli do okolo 225kmph. Z 5. i 6. biegu nie ma co sprawdzac vmax'a bo sie slabo silnik wkreca (w wersji zablokowanej powyzej 8-9k rpm nie ma przyrostu mocy).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-02 20:59:23 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-07-01 22:31:09
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Była zaślepka. Właśnie z tym biegiem to mam ok 209 km/h. Z drugiej strony to ciężko mi osiągać v-max bo mam wersję N . Co do mocy to odnoszę wrażenie że jednak przyrost jest tylko dlaczego nie ma podpiętego 19 pinu ?? Zastanawiam się czy podpiąć tyle że wolał był nic nie spalić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-03 09:53:30 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-02-03 15:21:32
Posty: 131
Lokalizacja: Podlasie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX 2021
Tak jak pisalem, nie widzialem zlacza oryginalnego, 150konnego FZ1 wiec nie odpowiem. Hamownia w tym momencie bedzie najbardziej odpowiednia. Co do "masowania" pinu, to tylko sygnal zostanie sprowadzony do logicznego 0, jak ma to miejsce w normalnym pull-downie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-03 13:51:40 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-07-01 22:31:09
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Witam pokusiłem się i dodałem pin , powiem tak teraz muszę zakupić amortyzator skrętu bo różnica jest ogromna. :) Swoją drogą dziwne że mam książki serwisowe , fv zakupu z Niemiec moto w dokumentach ma 110 kw a faktycznie był zblokowany. Dzięki za pomoc.
Szerokości :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-03 23:37:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-02-03 15:21:32
Posty: 131
Lokalizacja: Podlasie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX 2021
No to fakt, amorek skretu przydaje sie niesamowicie, tez to zauwazylem:) Przyczepności!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-09 10:36:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-02-13 23:23:01
Posty: 71
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 S
Ostatnio miałem okazję znów sprawdzić się w starciu z 600RR. Lotny start z 100km/h z 6 biegu. Od samego początku Fz1 zostaje z tyłu. Vmax 243 obroty 10-11k i ani grama więcej. Przez ładnych kilka kilometrów prędkość idealnie równo 243. Badania organoleptyczne: przewód w pinie 19 jest. ( po odłączeniu od akumulatora jest na nim 12V). Przykręcony oczkiem do masy akumulatora. Kontrolka silnika w trybie " migającym". Moje odczucia są takie iż sprzęt się nie odblokował. Więc ten sposób albo nie działa na wszystkie sprzęty albo robię coś nie tak.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-09 12:21:17 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-01-15 19:06:11
Posty: 123
Lokalizacja: Rumia /k.Gdyni
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer ABS
Ja mam podobnie tylko, ze w FZ6 215km/h i ani grama wiecej obroty ~12k. W zeszlym roku na hamowni mocn na wale ~96KM. Zadnych kabelkow jeszcze nie sprawdzalem. A jak ogladam filmy na YT i dochodza do 240km/h a obroty do czerwonego pola to mnie krew zalewa :/ :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-31 21:25:41 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-03 16:23:30
Posty: 3
Lokalizacja: Berlin,Bogatynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
ja jakisś czas temu zrobiłem cala procedure odblokowania fz1.wcześniej miałem fz6 i gdy sie przesiadłem od razu zauważyłem ze moc mojego fz1 jest podobna do fz1.to wiec szybko na forum co sie dzieje.po przeczytaniu podpowiedzi co sie dziej wieczorkiem pin i klikanie na liczniku.rano test.roznica byla wyczuwalna od razu.niestety nie mam hamowni w pobliżu,ale dałem do przetestowania koledze który przejechał sie moim moto dzień wcześniej.potwierdził fz1 jeździ jak fz1.jak bedzie okazja to na pewno zajade na hamownie.pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-02 12:50:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-01-01 22:18:08
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Witam, mam ten sam problem. Kupiłem FZ1 2011 sprowadzony z Francji. Jednostka sterująca jest: TBDF25 (2D1-8591A-DO). Motocykl ma 78KW. Można doradzić jak odblokować Motocykl do 110kW. Zrobiłem zgodnie z instrukcją:http://motopassion34.forumpro.fr/t12-debridage-d-un-fz1 ale nie powiodło się. PIN 19 kładę drut powalił go na silniku.Unit've kontrola ustawienia zmieniane zgodnie z instrukcjami wideo:https://www.youtube.com/watch?hl=fr&gl=FR&v=yEjQESm07HE . Możesz zrobić to, gdy robię źle? Prędkościomierz wiedzieć, że motocykl odblokowany na 110kW?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-04 16:36:33 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-07-31 20:35:39
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
WItam wszystkim,

Jako iż jest to mój pierwszy post, chciałbym się przywitać i krótko przedstawić :)

Na moto jeżdze od sezonu 2015. Moj pierwszy motocykl to Kawasaki Zr7S 01r.

W tym roku w wyniku spontanicznych zawirowań, udało mi się zmienić na Yamah FZ6n z '07r. Różnice w jeżdzie to jest przepaść... na rzecz Fz6. Coś pięknego.

ALe wracając do tematu.
Wiem że moja fazerka jest zblokowana do 78km. Prędkość max jaką udało mi się wycisnąć to ledwo 217km, przy czym przy już 200km się mocno dusiła.
Wiem że lekko powinna iść do 230, odduszając 240-250.

Wyczytałem że blokowane były na module - że wystarczy podpiąć PIN2 do masy. Czy ktoś posiada więcej informacji na ten temat? Czy coś konkretneg jeszcze trzeba wykonać? (nie mam bokady na przepustnicach). Czy poza podlączeniem PIN2 należy coś zmienić w mapowaniu (jak przy fz1 ? ).
Jaki to powinien być PIN, czy mam go podpiąć pod aku czy wystarczy np. do masy motocykla, np. ramy?

Niestety przeszukałem pół internetu i nigdzie nie znalazłem żadnych konkretnych informacji poza właśnie dość ogólnikowo brzmiącą: pin2 do masy.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org