Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-01-16 16:20:40 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-12-16 12:56:07
Posty: 344
Lokalizacja: Gród Kraka
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Szajsung
Obecne moto: BMW R1200GS ADV LC
Witam.
Czy ktoś z Was próbował kiedyś dostać się do luster świateł przednich w FZS600 2000r :?:
Kupiłem żarówki +50% i efekt nieco lepszy niby jest, ale i tak lustra i szkło od wewnątrz są
zapaskudzone, więc ogólnie lipa. Bixenonów narazie nie chcę montować, bo mało po nocy jeżdżę.
Zdjąłem czachę i jak byk widać że można zdjąć z zatrzasków przedni panel ze szkłem i teoretycznie
dostać się do luster żeby je przeczyścić.
I tu tyle teorii....
Próbowałem na pytę odczepić te zatrzaski i kilo nich00ya, jakby fabrycznie zlepione jakimś silikonem, który co prawda zaczął puszczać ale i tak nie dałem rady tego wyciągnąć. Jedyne co osiągnąłem to oczywiście ułamałem kawałek obejmy próbując głębiej poszukać końca.

Jest jakiś inny sposób by dokładnie wyczyścić lustra, poza po prostu wsadzeniem całego boxa do miednicy i wychlustania go w wodzie z jakimś płynem :?:

Jak nie będzie efektów, rozważę bixenony.
Jechałem ostatnio przed taką "płciąpiękną" co miała na przedzie xenona i mimo że 200m za mną oświetlała mi pięknie całą z przodu panoramę i to na dobre kolejne 200m :P

Update:
Masakra.
Żarówki +50% dają chyba równie tyle więcej ciepła (mimo, że kupiłem markowe Philipsy).
Po zdjęciu żarówek okazało się że H1 stopił mi osłonkę na żarówkę w lampie mijania do tego stopnia,
że wypadło mi wewnętrzne zwierciadło... No cóż. Lepsze zawsze wrogiem dobrego :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-16 16:20:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-01-20 09:17:36 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-07 22:13:40
Posty: 184
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
jak wciskałeś te zatrzaski to grzałeś to trochę opalarką?? najprawdopodobniej jest tam coś na podobieństwo kleju, rozbierałem kilka lamp samochodowych i jedną w 636 i przy delikatnym podgrzaniu opalarką i wciśnięciu zatrzasków rozchodziły się elegancko. Druga sprawa że przy tych temperaturach co są to bym się za to nie brał, chyba że w cieplutkim pomieszczeniu ale to niech lepiej ten plastik osiągnie chociaż temp pokojową bo wszystko połamiesz.
powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-20 11:29:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-09-08 10:08:55
Posty: 45
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99r
Philips VisionPlus + 50% ?? zastanawialem sie nad kupnem mijania i drogowych ale czytajac Twojego posta zapal mi przeszedl : ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-20 11:46:11 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-12-16 12:56:07
Posty: 344
Lokalizacja: Gród Kraka
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Szajsung
Obecne moto: BMW R1200GS ADV LC
Philips X-treme Xenon Effect +80% :mrgreen:
Nie ma szans tego frontu odczepić. :cry:
Wziąłem cały box do domu i próbowałem na spokojnie to podważyć.
Między panelem a boxem sklejone na cacy fabrycznym silikonem.
Ale polecam wymontować box, wyjąć żarówki i po prostu wyczyścić lejąc w to wodę z płynem do mycia naczyń, potem zostawić na dzień żeby przeschło.
Efekt porażający na plus.
Co do żarówek... Domyślam się, że żarówka rozgrzała wewnętrzne zwierciadło świateł mijania, które to przez zaczepy stopiło nieco plastik wokół żarówki.
W każdym razie wywaliłem zwierciadło i muszę przyznać, że efekt jest jak w bixenonie (de facto - mam teraz 2 drogowe, z czego jedno jako mijania, drugie normalnie - dołączane :D)
Próbowałem wczoraj siać w noc - widoki marzenie. O wiele lepiej niż fabryczne żarówki. Ciekawe co powiedzą na to co bardziej dociekliwi Policmajstrzy :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-20 12:47:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-10-26 13:13:32
Posty: 85
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR 750 K7
Panowie nie myślcie, że kupując żarówkę + 50% będziecie mieli od razu o połowę większą moc świateł. Jest to tylko "chłyt materkindody" (jak powiedzieli to w jednym ze skeczy) :D
Kiedyś w auto-świat zrobili test porównawczy żarówek H1 i H4. Najlepiej wypadła firma .... Osram :shock: :lol: W H4 był to Osram Bilux, w H1 nie pamiętam.
Nie wiem po co wydawać kupe kasy na znane firmy skoro bardzo dobrą żarówkę można mieć za 10 zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-20 14:45:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
I do tego wszystkie te zarowki +iles tam% swiatla sa przewoltowane, zastosowane jest czesto ciensze wlokno aby przy takim samym pradzie swiecic jasniej. Nie trzeba zaznaczac ze zmniejsza to dosc wyraznie ich wytrzymalosc, szczegolnie w moto gdzie narazone sa na znaczne wibracje i wstrzasy.

Jakis czas temu w firmowym aucie mielismy wlasnie osram'y i fakt swiatla byly lepsze ale co dwa tygodnie zarowke jakas trzeba bylo wymieniac (auto w 2 tyg robilo 2-5 tys km) :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-20 15:16:32 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Dlatego ja kupilem Tungsramy +50% za dwie dałem 36 zł z wysyłka a nie jak w przypadku Philipsow 70-80 zł. a w kocie swatła jakie są każdy wie , więc ja widzę róznice na +


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org