Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-04-11 14:24:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
gorylfx w tym temacie masz wszystko:

viewtopic.php?f=30&t=3481&start=0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: synchro fazera
PostNapisane: 2010-04-11 14:24:22 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-04-13 17:09:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-03-25 21:10:48
Posty: 26
Lokalizacja: Września
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 668336370
c.d. synchro mojego fazura troszke sie juz poirytowalem tym pociśnieniem dalem plywaki na 11,5 i cóż nadal podobnie choć ciut lepiej no wiec decyzja kupilem colortune przynajmniej zeby ustawić mieszanke tych wolnych obrotów powkrecalem patrze a tam ciemno... no prawie raz po raz cos blyslo na jakis taki mega blady niebieski no to krece krece sróbkami i ładny niebieski z delikatnymi przeblyskami zółtego mam prz 3,5 obrotu sróbki wyszlo mi tak samo na wszystkich cylindrach potem podpiąłem waku a tu podciśnienie piekne ksiazkowe 24mmHg wskazówka obrotomierza prawie stoi w miejscu. ale teraz pytanie do bardziej doświadczonych dla czego musze miec az tak wykrecona sróbke regulacji skladu mieszanki??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-13 22:57:57 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Gdzieś coś kiedyś czytałem o gaźnikach, że te różne kanaliki mogą się tak poprzytykać, że czyszczenie nie pomaga.... trzeba przewiercać. Kamień kotłowy w gaźnikach ????? :D
To teraz daj nam znać jakie spalanie. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-14 14:49:02 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-03-25 21:10:48
Posty: 26
Lokalizacja: Września
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 668336370
spalanie w normie okolo 6l ale jest nastepna zagadka swiece nadal jasne!! ciemniesze niz poprzednio ale nadal do kawy z mlekiem sporo brakuje. Kawe z mlekiem mialem jak pochodzil pare minut na ssaniu i po tym jak wykrecilem byla ladna kawka z zabielaczem:P po jezdzie robia sie jasne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-05 20:02:12 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-25 21:48:38
Posty: 135
Lokalizacja: Marszew
Wracając do moich gaźników. Dzięki za podsunięcie linka. Nie znalazłem wcześniej, pomimo tego, że szukałem. Bez niego nie udałoby się wyczyścić gaziorków.;) Znalazłem na forum virago przepis na wakuometr za grosze. Wakuometr za grosze. Generalnie rozchodzi się o połączenie tych końcówek w króćcach przewodem takim jak do odpowietrzania hamulców w wlaną do środka niewielką ilością oleju. I tu proszę o rady. Chciałem taką samoróbkę wykorzystać do synchra fazerka. Wiadomo tutaj są cztery gary. Pytanie, czy mam zbudować coś podobnego na 4 wężyki połączone ze sobą? Czy wtedy to też zda egzamin? Czy może zrobić tak jak na dwa gary i synchronizować 1 i 2 gaźnik, przepiąć na 3 i 4, a na końcu przepiąć na na 1 i 4. Który pomysł wydaje się wam lepszy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-05 22:36:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-03-25 21:10:48
Posty: 26
Lokalizacja: Września
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 668336370
slyszalem ze z takimi samorobkami sa niekiedy problemy tego typu ze silnik moze sobie zaciagnac tego oleju z wezyków dzieje sie to chyba wtedy jesli jest zle obliczony slupek cieczy(oleju) wzgledem przegroju(grubosci) wezyka. jednak pewnie dla chcacego nic trudnego:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-06 14:35:30 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-25 21:48:38
Posty: 135
Lokalizacja: Marszew
Słyszałem też o tym, ale to podobno wystarczy kupić wystarczająco długi wężyk jakieś 1,5m na gaźnik i nie ma z tym problemu, poza tym, właśnie dlatego stosuje się olej, jakby w razie wciągnęło, to nic się nie dzieje złego z silnikiem. A jakieś wskazówki co do mojego pomysłu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-06 15:32:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Słyszałem też o tym, ale to podobno wystarczy kupić wystarczająco długi wężyk jakieś 1,5m na gaźnik i nie ma z tym problemu, poza tym, właśnie dlatego stosuje się olej, jakby w razie wciągnęło, to nic się nie dzieje złego z silnikiem. A jakieś wskazówki co do mojego pomysłu?


Muszą być dławiki, a twój pomysł jest dobry do 2 gaźnikowców, typu virago, zresztą na ich forum jest ślicznie pokazane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-06 20:00:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-25 21:48:38
Posty: 135
Lokalizacja: Marszew
W sobotę zrobię tak jak pomyślałem. Będę robił synchro po kolei po dwa gaźniki i napisze jak mi się to robiło. Ocenić będzie ciężko jak to wyszło, bo nie będę mógł sprawdzić z normalnymi wakuometrami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-07 15:26:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-03-25 21:10:48
Posty: 26
Lokalizacja: Września
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 668336370
w sumie to robic po 2 to jest troche bez sensu bo poustawiasz sobie 1z2 i 3z4 a 1pare z 2 to juz nie bardzo a wtedy pol silnika bedzie chodzilo tak a pol inaczej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-07 22:10:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-25 21:48:38
Posty: 135
Lokalizacja: Marszew
Ustawie 1 i 2, potem 3 i 4 wiec teoretycznie parami będą miały takie same podciśnienia ustawione. Potem podłącze do 1 i 4 lub jakkolwiek połączę jeden gaźnik z lewej z jednym z prawej i wtedy zsynchronizuje lewe z prawymi. Wg mnie nie ważne jak połączę lewe z prawymi, bo parami będą miały takie same podciśnienia. Zobaczymy jak mi to wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org