Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-05-05 09:00:38 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-04-03 12:30:04
Posty: 9
Lokalizacja: MIĘDZYZDROJE
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
POMOCY ŚCIĄGNOŁEM SOBIE DWIE NOWE OPONKI NA TYŁ I PRZÓD U NAS W MIEŚCIE (TZN WIOSCE) WULKANIZATOR NIE CHCE ŚCIĄGAĆ KÓŁ W MOTO TWIERDZI ŻE JESTEŚMY POJEBANI I POWINI NAM ZABIERAĆ NASZE KOSIARKI (IDJOTA) POWIEDZIAŁ ŻE MOŻE TYLKO WYMIENIĆ GUMĘ LECZ KOŁA ŚCIĄGNI SOBIE SAM OK TYŁ NIE MA PROBLEMU ALE KURCZE PRZÓD ANI DRGNIE MOŻE KTOŚ Z WAS JUŻ TO ROBIŁ I MOŻE MI POMÓC - PROSZĘ O HELPA POZDRAWIAM kRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-05 09:00:38 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-05-05 09:08:40 
Organizator

Dołączył(a): 2010-03-28 13:34:35
Posty: 281
Lokalizacja: Konin, Wlkp
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
witaj.

w pierwszej kolejności: uzupełnij miejscowość w profilu.

drugie: u mnie jest to samo. praktycznie żaden wulkanizator nie chce się podjąć zdemontowania oraz zamontowania opon. zmienić oponę, wywarzyć nie ma problemu...

fachowcy-usterkowcy, psia jego mać!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-05 09:28:26 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-09-18 10:40:53
Posty: 39
Lokalizacja: Wolomin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 06
Ale co "ani drgnie" ?? Oś ?
U mnie nie było wielkiego problemu.
1. Wykręcasz srube w prawej ladze (prostopadła do lagi - blokada osi) - z góry ja widać - u mnie jest na ampulowa 6-stkę chyba
2. odkręcasz zaciski hamulcowe - po 2 sruby na zacisk
3. wykręcasz oś od prawej lagi - tylko tak potrzebny duży ampul - z tego co pamietam to 19stka

i już :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-05 09:52:02 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
zachtomasso napisał(a):
Ale co "ani drgnie" ?? Oś ?
U mnie nie było wielkiego problemu.
1. Wykręcasz srube w prawej ladze (prostopadła do lagi - blokada osi) - z góry ja widać - u mnie jest na ampulowa 6-stkę chyba
2. odkręcasz zaciski hamulcowe - po 2 sruby na zacisk
3. wykręcasz oś od prawej lagi - tylko tak potrzebny duży ampul - z tego co pamietam to 19stka

i już :)



i długa rura by to odkręcić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-05 14:50:04 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
bo Polak to dokręca tak: na maxa do oporu a później, a co! jeszcze troszke coby się nie odkręciło :mrgreen: i tak oto powstają póżniej problemy typu zerwanego lub przeciągnietego gwintu. a klucze dynamometryczne to po co wymyślono???.. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-18 16:11:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-06-02 16:23:57
Posty: 38
Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S
hmm ja od nowości miałem nie odkręcane i musze powiedziec że takze potrzebowałem solidnego imbusa i rurki. wiec nie wiem czy jest to kwestia dokrecania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-30 20:41:20 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-04-03 12:30:04
Posty: 9
Lokalizacja: MIĘDZYZDROJE
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
dzięki koledzy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org