Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-06-22 20:35:43 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-11-26 13:10:05
Posty: 22
Lokalizacja: Wroblew
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792-558-935
Obecne moto: Fzs 600 Fazi
Witam... dziś zauważyłem nowe niepokojące mnie zjawisko w moim biku.... atuż całkiem niedawno miałem robiony rozrząd u mechaniorów i od tamtej pory jakby go coś szczeliło.... otóż... nie pracuje równo przy ruszaniu pali na 3 gary a dopiero po przekroczeniu tych 3 tyś obr łapie czwarty garnek i już ciągnie do przodu.... ale dziś zauważłem że z metalowej wypustki (łącznika gumowej rurki prowadzącej do termostatu) znajdującej się między 3 a 4 gaźnikiem wydobywa się płyn chłodniczy.... bardzo mnie to zaniepokoiło bo wcześniej przypuszczenia padły na przebicie w kablach ale teraz zastanawiam się czy niema z tym związane ten płyn... ( czy nie stało się coś złego z głowicą i płyn nie leci do cylindra....) :(((((((( bo wcześniej jak sprawdzałem to zalewał się na 3 świecy czyli w miejscu gdzie leci płyn....... Proszę o pomoc....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-22 20:35:43 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-06-23 01:40:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Między 3 i 4 cylidnrem w fzs-ie jest wyjście cieczy chłodzącej z gaźników, wejście jest między 1 a 2, tam jakiegoś wielkiego ciśnienia nie ma i wątpię że ma to wpływ na nie palenie na którymś cylindrze. Wykręć wszystkie świeczki i będzie widać na którymś coś się dzieje. Objaw taki jakby Ci się przytkała dysza od wolnych obrotów, bo powyżej 3 tys to już paliwo ciągnie z dyszy głównej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-23 09:23:49 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-11-26 13:10:05
Posty: 22
Lokalizacja: Wroblew
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792-558-935
Obecne moto: Fzs 600 Fazi
ale ta rurka jest wkręcona bądź zamocowana na stałe w głowice silnika... tj. między 3 a 4 ( bardziej precyzyjnie) krućcem ssącym.... i do niego idzie gumowa rurka prowadząca do termostatu... i nie leci on na łączeniu gumy z rurką metalowa ( sprawdzałęm tam jest sucho) tylko leci z wejścia tej rurki do głowicy silnika.... :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org