Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-06-24 22:29:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-06-24 21:52:26
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
Witam. Mam problemik gdyż mimo 15 lat w siodle na ten sezon nabyłem pirwszą rzędówkę fazera 600 rok 1998, który płata mi figle tzn. Najpierw niewiadomo dlaczego zapiekły się pierścienie na tłokach, nic się nie stało poza tym że straciły one sprężystość i nie uszczelniały jak trzeba. Zupa więc lała się do oleju ale to stare dzieje choć nadal nie wiem dlaczego coś takiego się stało i czy się nie powtórzy bo rozbieranie całego silnika jest dość kosztowne.
Teraz za to po przejechaniu 2000km objawy są podobne lecz paliwa w oleju nie ma. Motor ma problem z rozruchem na zimnym muszę go długo kręcić i to na otwartym na full gazie. Gdy zaskoczy to na wolnych obrotach chodzi jakby nie palił któryć gar i kopci. Na wysokich obrotach jedzie normalnie bez problemu.
Podejrzewam że się zalewa czyli że pływaki się zawiesiły. Tak też myśli mój mechanik ale nie może mi pomóc bo ma ospę i chorobowe. Kazał mi pukać w dół gaźników i liczyć że pływaki się odwieszą. Lipa nic nie pomogło. Proszę o pomoc i podpowiedzi oraz o radę czy to coś normalnego czy zdarza się często bo jak tak to wracam do Vtwinów tam nie miałem takich szopek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-24 22:29:44 
stara wyga

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
No to zobacz:
PostNapisane: 2010-06-24 22:54:45 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 2537
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
GG: 5396190
Telefon: 792735362
Obecne moto: FZ1 - SA
Kolego ogólnie ja bym wrócił do początku problemu czemu pierścionki się zapiekły, to się samo nie dzieje , tak samo paliwo w oleju, samo czyszczenie to półśrodek.

Moja rada: manometr w łapę i test ciśnienia sprężania na zimnym ok 12-13 powinno być, na ciepłym ok 15 atm, jeśli będzie mało to zrób mu próbę olejową czyli na zimnym po 10 ml oleju przez otwór świecy do każdego cylindra, jeśli z pomiaru zrobi Ci się powiedzmy nagle 18atm, to niestety dół czyt pierścienie i nie trzymają kompresji i oleju nie zgarniają. Ale jeśli kompresja się podniesie się minimalnie to niestety kompresja ucieka górą ( uszczelka, gniazda zaworowe/przylgnie )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org