Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-07-12 09:26:56 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2646
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
GG: 10005580
Skype: Stoodent_2008
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
mam rysować z podziałem na każdą strefę spalania?
Nie teraz bo w pracy jestem w każdym razie badałem temperaturę spalania różnych przedmiotów.
Między innymi płomień z zapalniczki.
Badaliśmy detektorami ciepła, kamerą termiczną, termoparą, ciepło spalania w kalorymetrze itp.
A co do umiejętności czytania luzik wkradł mi się błąd.
musiałem nie zauważyć tej kwestii.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-12 09:26:56 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-07-12 10:31:53 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-28 09:52:12
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
stoodent1 napisał(a):
zapalniczka na gaz płynny

a co to jest? :shock: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-12 11:06:32 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2646
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
GG: 10005580
Skype: Stoodent_2008
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
No na propan butan :) bo masz jeszcze na naftę i pewnie inne ustrójstwa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-12 16:11:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-28 09:52:12
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
aaa, na propan butan
bo o płynnym gazie to nigdy przedtem nie słyszałem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-12 21:39:06 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
gaz pod odpowiednim ciśnieniem staje się płynny kolego 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-12 22:44:53 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-28 09:52:12
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
wtedy to on staje się cieczą ...i przestaje być gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-14 18:19:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-21 08:08:42
Posty: 69
Lokalizacja: Głogów
Płeć: Mężczyzna
GG: 38595823
Telefon: 726139583
Obecne moto: Kawasaki ZX6R 99
Może teraz skoro była juz fizyka i chemia to przejdziemy ( zamiast do biologii czy geografii) -jednak do mechaniki pojazdowej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-15 07:39:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
reasumując Twoje altruistyczne poglądy jestem skłony powiedzieć
-czemu nie :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-15 17:23:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-21 08:08:42
Posty: 69
Lokalizacja: Głogów
Płeć: Mężczyzna
GG: 38595823
Telefon: 726139583
Obecne moto: Kawasaki ZX6R 99
Niezwykle to uprzejme z twojej strony-raduje się me serce niczym kucyk brykający w dolinie tęczy. Bo temat kur*a jest o wydechu FZ6 ;) a nie o wykresach i temperaturach poszczególnych cześci płomienia zapalniczki crick :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-26 10:57:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-02-27 12:45:14
Posty: 134
Lokalizacja: Modlin Twierdza
Płeć: Mężczyzna
GG: 7415448
Telefon: 506436737
Obecne moto: Ducati BMW
marcinek__85 napisał(a):
reasumując Twoje altruistyczne poglądy jestem skłony powiedzieć
-czemu nie :twisted:


Wiesz kolego szkoda że jesteś z Bydgoszczy bo bym cię zaprosił abyś wykonał test organoleptyczny oraz przeprowadził próbę ogniową ale to co zakładam do tłumików jest specjalną wełną mineralną-szklaną dedykowaną do układów wydechowych o długim włóknie odpornym na pękanie i kruszenie co jest najważniejsze aby z czasem jej nie ubywało. Odporność na wys. temp. też jest ważna ale nie najważniejsza .Rozbieram wiele tłumików i akcesoryjnych przelotów też i widzę czym są wypełnione - za grube tysiące. Po wielu latach i tysiącach kilometrów te materiały mają tylko większą zawartość sadzy ze spalin ale ciągle są w dobrej kondycji. Materiały które ja stosuje są kupowane i stosowane do układów wydechowych przez Volkswagena. Ja też kiedyś zanim nie dorwałem moich materiałów jeździłem po składach budowlanych i testowałem różnego rodzaju wełny mineralne zapalniczką i masz rację że pod wpływem płomienia wełny te siadają, znikają, kurczą się ale już zupełnie inaczej zachowują je jak położysz kawałek na rozgrzanej do czerwoności blasze-tylko zmieniają barwę , głównie wełna kominkowa której największą wadą jest mała długość włókna to raczej sprasowany pył szklany. Która nie nadaje się na dłuższą metę do tłumików a najmniej do silników singiel lub 2 culindrówek. W naszym kraju ta wełna jest nie do kupienia bo w końcu potęgą tłumikową na świecie nie stoimy więc nit nie zajmuje się dystrybucją na takich specjalistycznych materiałów na nasz kraj więc nawet niema gdzie tego obejrzeć i pomacać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-26 12:53:55 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
Edzio napisał(a):
marcinek__85 napisał(a):
reasumując Twoje altruistyczne poglądy jestem skłony powiedzieć
-czemu nie :twisted:


Wiesz kolego szkoda że jesteś z Bydgoszczy bo bym cię zaprosił abyś wykonał test organoleptyczny oraz przeprowadził próbę ogniową ale to co zakładam do tłumików jest specjalną wełną mineralną-szklaną dedykowaną do układów wydechowych o długim włóknie odpornym na pękanie i kruszenie co jest najważniejsze aby z czasem jej nie ubywało. Odporność na wys. temp. też jest ważna ale nie najważniejsza .Rozbieram wiele tłumików i akcesoryjnych przelotów też i widzę czym są wypełnione - za grube tysiące. Po wielu latach i tysiącach kilometrów te materiały mają tylko większą zawartość sadzy ze spalin ale ciągle są w dobrej kondycji. Materiały które ja stosuje są kupowane i stosowane do układów wydechowych przez Volkswagena. Ja też kiedyś zanim nie dorwałem moich materiałów jeździłem po składach budowlanych i testowałem różnego rodzaju wełny mineralne zapalniczką i masz rację że pod wpływem płomienia wełny te siadają, znikają, kurczą się ale już zupełnie inaczej zachowują je jak położysz kawałek na rozgrzanej do czerwoności blasze-tylko zmieniają barwę , głównie wełna kominkowa której największą wadą jest mała długość włókna to raczej sprasowany pył szklany. Która nie nadaje się na dłuższą metę do tłumików a najmniej do silników singiel lub 2 culindrówek. W naszym kraju ta wełna jest nie do kupienia bo w końcu potęgą tłumikową na świecie nie stoimy więc nit nie zajmuje się dystrybucją na takich specjalistycznych materiałów na nasz kraj więc nawet niema gdzie tego obejrzeć i pomacać.


Jest do kupienia, ale to nie jest tanie i trzeba brać w dużych ilościach. Patrzyłeś czym jest wypełniony tłumik od FZ6? Właśnie taką watą pomiędzy obudową a blachą perforowaną. Ja nie zauważyłem żeby ta wata się wykruszyła po rozcięciu tłumika który miał już tysiące nawinięte. Jak ktoś oszczędza na materiale by jak najwięcej zyskać to i też będzie się kruszyć.

Edzio napisał(a):
jest specjalną wełną mineralną-szklaną dedykowaną do układów wydechowych

a gdzie to napisali? na opakowaniu?

Widać są rożne szkoły przerabiania, tak samo jak smarowanie łańcucha czy nie, czy na zimowanie klamka sprzęgła zaciśnięta czy nie itp


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-01 21:39:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-06-01 21:34:37
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 2005
Odgrzeje starego kotleta ALE...
marcinek__85 gdzie w Bydgoszcz można przerobić wydech do FZ6 z 2005 roku ? Dasz jakiś namiar (adres) ?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-05-22 10:57:14 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-03-28 15:34:03
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer
Odgrzebuję temat. Właśnie już mam zakupiony drugi oryginalny wydech wraz z katalizatorem i mam zamiar go w miarę profesjonalnie zmodyfikować. Na co muszę uważać, na co zwrócić uwagę, ale proszę z małym wytłumaczeniem. Czy sonada lambda będzie wariować przy przelocie, jak dobrać rury perforowane, czy wycinać katalizator, jaką wełnę wybrać, co wpływa na bardziej basowy dźwięk wydechu, jak kompresja w wydechu wpływa na całość.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org