Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-07-07 12:53:27 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-05-01 11:19:23
Posty: 11
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N
Znalazłem na necie projekt modyfikacji seryjnego tłumika. Może ma ktoś doświadczenie z przerabianiem w podobny sposób?

Zastanawiam się jak głośny jest tłumik seryjny ze zrobionymi otworami w pierwszej ścianie grodziowej.... :)

Znalazłem jeszcze film po tej modyfikacji:
http://video.google.fr/videoplay?docid= ... 6752548399

jaj nie wyrywa, ale to film z aparatu foto, więc też pewnie inaczej to na live gada.

pozdr


Załączniki:
schemasilencieux2zm6.jpg [38.38 KiB]
Pobrane 1431 razy
schemasilencieuxtn8.jpg [57.11 KiB]
Pobrane 1108 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-07 12:53:27 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-07-07 14:27:22 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
Powodzenia z tą przeróbką. Według mnie bez sensowna.
Ja kilka dni temu przerobiłem swój w myśl inwencji "Edka" ale wykonanie własne.
Do obejrzenia/posłuchania - Nowa Wieś Wielka koło Bydgoszczy
jak by co pisz na PW


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-07 15:57:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-06 14:46:35
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak...
Największe chyba na forum doświadczenie w przerabianiu tłumików ma wspomniany Edek. Słyszałem efekt jego pracy . . . jest mistrzowski ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-07 16:32:14 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-06-24 19:40:36
Posty: 102
Lokalizacja: Swarzędz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Też polecam Edzia. Słyszałem owoce jego pracy. Robi wrażenie. Sam mam zamiar u niego to zrobić jak będzie trochę sianka i czasu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-07 18:48:02 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
Może i edzio robi fajne tłumiki ale to co wkłada do tłumika to śmiechu warte. "flizelinka" ktora pali sie przy ogniu z zapalniczki, wiec wspolczuje osobom ktore maja to wlozone.
Ja swojego sam przerabiałem nie mając jakiś tam zdolności. Zamiast tej "flizelinki" mam watę żaroodporną do 1000 stopni. A do spawania zawiozłem kolesiowi który zajmuje się spawaniem tłumików motocyklowych od 5 lat i jestem z niego zadowolony. Słyszałem R1 i GIXERKA przerobionego przez niego i naprawdę robi wrażenie. Dużo osób w Bydgoszczy jeździ na jego tłumikach.
Widzę że jesteś z Inowrocławia/Torunia. Jak nie chcesz się bawić w przerabianie to mogę Ci dać namiary na kolesia który może Ci to zrobić w jeden dzień (wersja edzia) w Bydgoszczy. W jakieś tam wymysły (screeny które umieściłeś) nie pakował bym się szkoda zachodu i roboty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-11 00:57:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-02-27 12:45:14
Posty: 135
Lokalizacja: Modlin Twierdza
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506436737
Obecne moto: Ducati BMW
No co się ubawiłem :lol: -Fizelinka dobre :D .

http://www.allegro.pl/item1106122487_du ... guzzi.html
http://forum.motocyklistow.pl/TUNING-UK ... 06189.html
http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/wszyst ... -fotostory
http://w404.wrzuta.pl/film/9tCrjrlkLE4/ ... by_edhaust
http://www.youtube.com/watch?v=JNc0jU114T0

Musi być jakaś lepsza ta fizelinka skoro daję dożywotnią gwarancję.

A co do takiej przeróbki-robiłem już niedawno taki tłumik człowieka z Sochaczewa tak poprawiony tłumik ale bez tego mechanizmu ściszania.Nie był zadowolony z efektu więc przywiózł do mnie do poprawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-11 17:59:50 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-04-24 19:39:47
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
pytanko do edzia czy po przeróbce trzeba robić jakieś synchro i czy będzie luz przy przeglądach
sorry za takie pytania ale nowy jestem w tym temacie :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-11 22:23:49 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
Edzio napisał(a):
No co się ubawiłem :lol: -Fizelinka dobre :D .

http://www.allegro.pl/item1106122487_du ... guzzi.html
http://forum.motocyklistow.pl/TUNING-UK ... 06189.html
http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/wszyst ... -fotostory
http://w404.wrzuta.pl/film/9tCrjrlkLE4/ ... by_edhaust
http://www.youtube.com/watch?v=JNc0jU114T0

Musi być jakaś lepsza ta fizelinka skoro daję dożywotnią gwarancję.

A co do takiej przeróbki-robiłem już niedawno taki tłumik człowieka z Sochaczewa tak poprawiony tłumik ale bez tego mechanizmu ściszania.Nie był zadowolony z efektu więc przywiózł do mnie do poprawy.



Linkami nie musisz rzucać bo wszystkie widziałem.. :twisted:
W takim razie wytłumacz mi czemu przy tak niskiej temperaturze (temp. płomienia zapalniczki) ta "flizelinka" zapaliła się, a jak wiadomo spaliny mają wyższą temperaturę? Oczywiście komin jest dosyć długi ale przy dłuższej jeździe temp. jest porównywalna co przy kolektorze. :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-11 22:26:33 
Organizator

Dołączył(a): 2010-03-28 13:34:35
Posty: 281
Lokalizacja: Konin, Wlkp
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
generalnie nie chcę się wtrącać, ale: "płomień" a "wysoka temperatura" to jest chyba co innego, nie?
możemy przecież uzyskać wysoką temperaturę i nie mieć przy tym płomienia.

a coś co się zapala od płomienia nie musi od razu spalać się w wysokiej temp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-11 23:10:52 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
Ask napisał(a):
generalnie nie chcę się wtrącać, ale: "płomień" a "wysoka temperatura" to jest chyba co innego, nie?
możemy przecież uzyskać wysoką temperaturę i nie mieć przy tym płomienia.

a coś co się zapala od płomienia nie musi od razu spalać się w wysokiej temp.



Tak piszesz.. to może podeśle Ci tą "flizelinkę" i zaryzykujesz montując ją u siebie? Bo tak do jutra możemy gdybać.
Ja szczerze mówiąc się boje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-12 00:36:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-28 09:52:12
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
rules01 napisał(a):
czy będzie luz przy przeglądach

luzu z pewnością nie będzie, bo kontroli spalin nie przejdziesz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-12 01:16:30 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
jeszcze mi w fazerce kontroli spalin nie robili :)
Zbliża się termin przeglądu to zobaczymy co i jak.

Aczkolwiek w starszych maszynach chyba większe prawdopodobieństwo takowej kontroli.

Po obejrzeniu filmików decyzja zapadła - trzeba rozbić świnkę skarbonkę. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-12 07:33:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Bartek napisał(a):
Po obejrzeniu filmików decyzja zapadła - trzeba rozbić świnkę skarbonkę. :mrgreen:

Czas najwyzszy, bo komar glosniej bzyczy niz Twoj motór :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-12 08:20:47 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
marcinek__85
mówisz że płomień z zapalniczki jest zimny?
Rozumiem że testowałeś zapalniczka na gaz płynny?
Jeżeli tak to chciałem oznajmić że w jasnym miejscu płomienia w stożku utleniającym jest około 1440 stopni celsjusza.
Może być troszkę wyżej pomiar dokonywałem na laboratorium.
Tak więc nie zdziw się jeżeli uszkodzeniu ulegnie także twój patent do 1000 stopni odporny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-12 08:45:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
stoodent1 napisał(a):
marcinek__85
Jeżeli tak to chciałem oznajmić że w jasnym miejscu płomienia w stożku utleniającym jest około 1440 stopni celsjusza.
Może być troszkę wyżej pomiar dokonywałem na laboratorium.
Tak więc nie zdziw się jeżeli uszkodzeniu ulegnie także twój patent do 1000 stopni odporny.


Testowałeś to nad gazówką?

To rozrysuj mi propagacje temperatury w całym płomieniu.

A na laboratorium uczyli też czytania ? Pisałem że ta wata nie pali się w temperaturze zapalniczki.. :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org