Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-08-13 13:35:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-31 16:32:51
Posty: 56
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 rocznik 99
Hej,

Temat pewnie był już ugryziony od wielu różnych stron. Chodzi o to, że na wolnych obrotach (w zasadzie nieważne czy przy zimnym czy rozgrzanym silniku) silnik pracuje z lekka nieregularnie. Czyli że tak powiem stuki (pewnie fachowo należy to nazwać inaczej) są to trochę częstsze to znowu rzadsze. Przy rozgrzanym ta nieregularność jest trochę mniejsza. I teraz tak: nie mam żadnych zarzutów co do pracy silnika w czasie jazdy, ładnie nabiera obrotów i ładnie wytraca i w ogóle super. Tylko na tych wolnych tak nieregularnie pracuje. I nie chodzi mi o falowanie obrotów, bo to też trochę jest, ale o efekt akustyczny. Myślałem, że może z silnikami gaźnikowymi tak jest, ale nie. Słyszałem parę moto z gaźnikami na wolnych obrotach i ich praca jest regularniejsza.

Czy fazer (w tym wypadku fzs 600 99') tak po prostu ma, czy też mam się doszukiwać przyczyny (zawory, synchro, króćce itd.)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-13 13:35:21 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-08-13 16:06:45 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-21 08:08:42
Posty: 69
Lokalizacja: Głogów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726139583
Obecne moto: Kawasaki ZX6R 99
One tak mają. Zrobiłem zawory,świece,gaźniki ,króćce są nowe. Zrobione synchro i zrobione pilotki na maks 10 stopni różnicy między garami. Pali na dotyk czy zimny czy ciepły, bez dotykania gazu. A i tak delikatnie sobie przebiera na wolnych. Nie jest to bardzo odczuwalne,ale nie chodzi na przykład jak CBR. I mam już to w dupie. Żeby to mi w czymś przeszkadzało to może i bym z tym walczył. Wszystko robiłem sam- jakbym miał dać kupę kasy mechaniorom to tym bardziej by mi to nie przeszkadzało :) .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-13 16:16:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-31 16:32:51
Posty: 56
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 rocznik 99
no tak, to ja jestem w tej drugiej sytuacji, bo musiałbym bulić... Pewnie gdyby to było rzeczywiście coś nie tak z synchro lub czymś innym to bym to odczuwał też przy jeździe. Tak przynajmniej sobie tłumaczę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-13 20:52:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Im bardziej pokasowane luzy zaworowe tym mniej sobie przebiera, temat rzeka ale nie ustawisz go nigdy tak jak wtryskowca i tego nie oczekujmy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-14 00:21:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-06-14 00:41:50
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS3xJunakGazela
jawsim, a za nim robiłeś serwis, mianowicie gaźniki, to czy też palił od strzała bez niczego? ja wszystko zrobiłem oprócz gaźników, ale gdy postoi troszke to nie pali mi tak jak ja bym tego chcial. musze odkręcić manetke i podtrzymywać na gazie. myśle, zeby zrobić serwis gaznikom, czyszczenie itp. robiłem synchro, ale było ok. wymieniłem świece, nawet faje itp itd, oprócz gażników a nie pali od strzała i nie jest regularna praca silnika, gdy zimny, tak jak u kolegi undy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org