Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-08-18 21:02:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-06-12 20:45:41
Posty: 171
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600S Fazer
Ja specjalnie jeżdże na światłach długich w dzień aby dobrze poinformować kierowców na drodze o mojej obecności, głośniejszy wydech też pomaga. Nawet przy policji nie zmieniam na krótkie, najwyżej gdy mnie zatrzymają to wyjaśnie o co mi chodzi albo przytne głupa, że jakoś się samo przełączyło a nie zauważyłem ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-18 21:02:05 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-08-18 21:20:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Misiek88 napisał(a):
Osobiście nie narzekam na swoje lampy w FZ6 choć mam reflektor angielski

Misiek88 napisał(a):
A ksenony bym sobie odpuścił. Szkoda stracić dowód np. podczas kontroli jak się trafi na jakiegoś służbistę zasranego. Pozatym ślepisz wszystko co się rusza na drodze.

Jezdzac z angielskimi lampami oslepiasz bardzoiej nawet na krotkich niz jakikolwiek dobrze ustawiony ksenon :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-19 15:24:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-08-05 21:49:01
Posty: 22
Lokalizacja: Pomorze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
Nemmo poki co nikt mi nie wali długimi z naprzeciwka, że ich oślepiam ale i tak planuję go wymienić jednak nie zgodzę się, że ślepię bardziej niż zestaw H.I.D. zastosowany do lustra, które nie jest do niego przystosowane i nie ma dynamicznej regulacji wysokości. Tyczy się to i samochodów i motocykli.
Cytuj:
Ja specjalnie jeżdże na światłach długich w dzień aby dobrze poinformować kierowców na drodze o mojej obecności

Ja chyba też zacznę stosować ten patent.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-20 10:01:29 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
A ma ktoś w FZSie 600, tylko tym przed liftem? Ciezko to jest tam założyć? Kurde, bo ja na prawdę zielony jestem w temacie elektryki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-22 09:57:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-21 08:08:42
Posty: 69
Lokalizacja: Głogów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726139583
Obecne moto: Kawasaki ZX6R 99
Zestaw HID nie jest ciężko założyć w przypadku fzs serii 1. Problem w tym,że potrzebne są dwa komplety- jeden H4 a drugi H1. Poza tym w tym H4 jedno wyjście jest nieużywane... lepiej wsadzić lampę do zmywarki plus kostka z nabłyszczaczem i lustro będzie jak nowe plus dobre jasne żarówki.Ewentualnie dołożyć pod czachą dwa dodatkowe małe reflektory tzw "halogeniki". Kwestia "poziomowania" ksenków w przypadku motocykla to pic na wodę. motocykl jest lekki,krótki i szybki- po nierównej drodze org ksenio będzie tak samo szalał jak HID. Przede wszystkim motocykl pochyla się jednak w zakręcie. Ksenek ma rację bytu ( mówię o HID) jeszcze w przypadku lamp z soczewkami,ale zwykłe niedostosowane lustereczka średnio się nadają.

Jeden kolega się tu chwalił,że jeździ na długich w dzień- brawo- niezbyt mądrze- odpal moto i włącz światła mijania i zmierz napięcie na aku- zrób to samo po dodaniu długich. Elektrownia fazera jest biedna- słabo znosi dodatkowe obciążenia. Patent z doprowadzeniem dodatkowego kabelka do drugiej lampy,żeby mieć 2 x mijania też nie jest najlepszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-22 11:44:27 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Właśnie, ja o tym myślałem, że potrzebne będą dwa zestawy. No, ale jakby tak zrobić, że tak powiem... po seryjnemu! Czyli krótkie ksenony bym tylko miał i na jednej lampie. Chyba i tak by dobrze świeciły, nie? Czyli tylko H4 na lewej stronie, a długie bym miał serię, zwykłą H1 halogen. Co myślicie? Bo kurde no, ja nie mam wzroku jak orzeł i na prawdę chciałbym mieć chociaż światła dobre.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-22 21:09:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-05-22 22:08:39
Posty: 121
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600 SP
desable napisał(a):
(...) Czyli krótkie ksenony bym tylko miał i na jednej lampie. Chyba i tak by dobrze świeciły, nie? Czyli tylko H4 na lewej stronie, a długie bym miał serię, zwykłą H1 halogen. Co myślicie? Bo kurde no, ja nie mam wzroku jak orzeł i na prawdę chciałbym mieć chociaż światła dobre.


Barwa światła ksenonowego będzie znacznie się różniła od zwykłej żarówki H1 - zatem nie polecam. Może to przyciągać uwagę...

najlepiej zainwestuj w xenon h1 + h4 bi-xenon


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-23 01:05:21 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Nie, nie, ale przecież włączając tylko krótkie światła, długie nie palą się. A mając dobry ksenonik już na krótkich, nie będą właściwie miał po co używać długich, hm?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-23 15:55:07 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-05-22 22:08:39
Posty: 121
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600 SP
ok ale krótkie używasz jak ?
u mnie są podłączone h1 + h4 do jazdy w dzień + długie w h4

Chyba że używasz tylko jednej lampy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-23 16:58:55 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Standartowo świeci się tylko jedna lampa (h1)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-23 17:43:04 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
No tak, u mnie świeci się seryjnie - jedna. Nie no, jak nie założę ksenonów, to właśnie zrobię tak, żeby świeciły się obie chociaż... i może jakieś blue vision zamontuje. Lepszy rydz, niż nic. Ma ktoś tak? Dobrze coś takiego świeci? Ogólnie... dużo się poprawia widoczność, jak się przerobi światła na podwójne? To jest tak, że się świeci na stałe h1 + h4 - krótkie i długie? Czy z h4 się krótkie wyciąga?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-23 22:32:20 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Ja mam osram NightBreaker +90 + dwie lampy świecące + wyciągnięty aluminiowy kieliszek z h1 i nareszcie coś widzę ;)

pozdr

ps. wyciągnałem ten kieliszek bo mocowania połamały się i całość latała. Nic przez to nie było widać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-23 22:46:09 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-16 23:16:18
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Srebrny FZS 99
Czyli rozumiem, że w jednej ( teraz bez kieliszka ) masz H1 w drugiej standard H4, obie święcą ... tylko jak to jest z tą H1 - nie świeci przypadkiem ona jak drogowe? Święcąc wszędzie dookoła i przy okazji na drogę ;)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-24 00:49:21 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
hmm nie. Swieci na wprost i ciutke oślepia ale minimalnie.
Podstawą są czyste lampy. Wiec mozna poswiecic jeden dzien na zdemontowanie, mycie w ludwiku i suszenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-24 10:57:54 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Ooo, mi też kielon lata. Mówisz, że ze zdjętym lepiej? O tym nie pomyślałem...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org