Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-05-11 21:54:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
tak posiada.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-11 21:54:21 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-05-11 22:56:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-11-04 09:53:12
Posty: 15
Lokalizacja: Opalenica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer 600
Pieraś to jest tps ja tez mam 2003 i tez maly problem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-12 01:24:22 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Nie rozumiem w czym tu problem, wszystko jest opisane w drugim poście. Uruchamia się zapłon odpina TPS i wpina ponownie ma pokazywać 5tys. Jak pokazuje 3 albo 10 to trzeba tak nim pokręcić aby pokazywał 5. Dla pewności można sobie jeszcze opór zmierzyć - powinno pomiędzy środkowym, a skrajnym wyprowadzeniem wraz z otwarciem przepustnicy zmieniać się wartość od 0 do 5kOhm +-1,5kOhm (jak spada to nie to skrajne mierzymy).
Pomiędzy dwoma skrajnymi musi być 3,5-6,5kOhm. Ten cały TPS to zwykły potencjometr ;)
Największy problem to znalezienie TORXa. Bo sama regulacja zajmuje maksymalnie kwadrans (po ciemku w deszczu po kilku piwach).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-12 21:05:26 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-05-03 18:12:48
Posty: 6
Lokalizacja: pl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 1000
Czy te czary z obrotomierzem dotyczą też fzs 1000 01r. ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-13 09:03:40 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Nie, sprawdzałem osobiście, ale podejrzewam, że tak.
Gdyby ktoś szukał to do TPS trzeba mieć Torxa T20 zabezpieczonego (z dziurą od czoła).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-13 10:05:52 
sasza7 napisał(a):
Nie rozumiem w czym tu problem, wszystko jest opisane w drugim poście. Uruchamia się zapłon odpina TPS i wpina ponownie ma pokazywać 5tys. Jak pokazuje 3 albo 10 to trzeba tak nim pokręcić aby pokazywał 5. Dla pewności można sobie jeszcze opór zmierzyć - powinno pomiędzy środkowym, a skrajnym wyprowadzeniem wraz z otwarciem przepustnicy zmieniać się wartość od 0 do 5kOhm +-1,5kOhm (jak spada to nie to skrajne mierzymy).
Pomiędzy dwoma skrajnymi musi być 3,5-6,5kOhm. Ten cały TPS to zwykły potencjometr ;)
Największy problem to znalezienie TORXa. Bo sama regulacja zajmuje maksymalnie kwadrans (po ciemku w deszczu po kilku piwach).


Dzięki. Sprawdzę sobie z ciekawości.


Góra
  
 
PostNapisane: 2014-05-22 18:20:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-11-04 09:53:12
Posty: 15
Lokalizacja: Opalenica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer 600
Witam siedzę wlasnie przy motorku i bawię sie tym tps-em mam pytanko a nawet dwa mianowicie :
Zapłon on, stacyjka on, rozlaczam czujnik wskakuje na 3 tys wpinam pokazuje 10,5 tys kręcę max prawo i lewo i nic to nie daje i tu pytanko czy po podlaczeniu wiązki do czujnika(10,5tys) kręcę tps-em w prawo i lewo czy na rozlaczonym tps-ie mam kręcić? A gdy juz sobie pokrece to żeby zobaczyć nowe ustawienia muszę wyłączyć i włączyć stacyjka tak? Napięcie zmierzę jutro bo muszę skoczyć do brata po miernik


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-24 22:12:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-04-19 00:16:17
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600 Fazer
Też mam pytanie odnośnie TPS, mam czasami podobne objawy - niby gaziory, zawory, rozrząd, filtr powietrza robione ale na jałowym chodzi jak dla mnie źle, obroty skaczą.
Zawsze (czyli przed serwisem ? xD) odpalał pięknie, na dotyk bez ssania (jak było zimno to też odpalał i chodził na niskich obrotach), teraz też odpala od razu ale pochodzi dobrze (na obrotach ~1200) przez chwilę, a potem obroty spadają i gaśnie (na ssaniu odpali, skoczy do ~4tys. i spadnie do 1,5 i zacznie wzrastać wolno), chyba że jest mega ciepło (jak ostatnio) to zaczyna mielić.
Trochę mnie to denerwuje bo serwis miał być po to żeby moto chodziło super, a chodzi gorzej niż wcześniej (takie ja mam odczucia). I też w dole (ok 3000 - 3500 RPM) jak odkręcę manetkę mocno to ma takie pr pr (zduszenie małe) i potem idzie, w górze się nie dusi. TPS w trybie serwisowym pokazuje 5400 :shock: jak przekręcę to 0 albo 10 tys. ... na równe 5 nie da się ustawić :/

olej z filtrem zmieniany,
filtr powietrza czyszczony (K&N),
gaźniki synchronizowane i dobór mieszanki,
zawory regulowane,
łańcuch rozrządu wymieniony

tłumik przelotowy mivv


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-25 10:28:51 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Prawdopodobnie tps do wymiany http://www.bikesandtravels.com/biker.as ... 201&info=1


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-27 10:14:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-04-19 00:16:17
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600 Fazer
Z ciekawości odpaliłem motor przy odłączonym TPS - chodził tak samo, tylko że na obrotomierzu pokazywał błąd (co normalne). Ciekawe, że błąd pokazywał od 0 do 3400. Jakbym miał zegar o 400 w górę, wskazuje też na to, to że gdy jadę 100 km/h na 6 biegu to mam ok. 5400 RPM, a nie tak jak piszą inni 5000.

Jakieś rady ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-31 15:22:14 
W moim podobnie. Zaplon wypinam kostke i jest 3krpm, pozniej ponowna proba i pokazuje 10, 5krpm.
Kolejny raz zaplon, syjecie kostki i znow 3krpm.


Góra
  
 
PostNapisane: 2014-06-02 18:43:57 
To napiszcie, czy teraz jest ok....

- po odpieciu kostki bylo 3k, po podpieciu wskakiwalo na 10,5k
- po delikatnym ustawieniu, tj. obrocie, po odpieciu bylo 3k obrotow, a po podpieciu juz 5k obrotow.

Tak juz jest ok?
Albo to zludzenie albo lepiej pali z rozrusznika sam.
Aczkolwiek to jeszcze nic bo jak na poczatku odpalilem go przed zmiana z manetka to wiadomo troche paliwa zaciagnal do gaznika, wiec tak naprawde zobacze przy kolejnym rozruchu bez manetki i pozniej jak z rozgrzanego odpala.


Góra
  
 
PostNapisane: 2015-07-15 20:15:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-02-28 12:29:50
Posty: 19
Płeć: Kobieta
ktoś podpowie jak sie dostać do tego tpsa ? pozdrawiam kolegów z forum


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-06-07 18:05:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-04-28 08:51:59
Posty: 92
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Tym razem to ja odgrzebie temat. Niezależnie od tego w którą stronę krece TPS-em cały czas pokazuje mi lekko powyżej 10000 RPM (stacyjka "on" wyłącznik awaryjny "on" wypiecie TPS i po chwili wpięcie). Ktoś wie co może być przyczyną? TPS jest nowy i świeżo założony.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org