Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-07-14 23:10:41 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-05-03 10:23:57
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2004
też mi tak skaczą, ale moto śmiga i nic sie nie dzieje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-14 23:10:41 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-07-14 23:56:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-05-27 17:29:42
Posty: 21
Lokalizacja: Hereford
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 044 07717626770
Obecne moto: Fazer 2005
Wujcio napisał(a):
Hej, niestety czeka mnie kolejna, trzecia wizyta w serwisie. Okazało się, że aby wymienić TPS trzeba zrzucić silnik, a taka operacja potrwa około trzech godzin, muszę więc przyjechać kiedy indziej i zostawić sprzęta na pół dnia.

:(


Ja wymieniałem u siebie TPS i wcale nie trzeba silnika zrzucać, robiłem to pierwszy raz i zajęło mi to 1,5h. Trzeba zrzucić tylko zbiornik, obudowę filtra powietrza, dolot z wtryskami i przepustnice. Po wymianie trzeba dokonać regulacji przed złożeniem bo potem nie będzie dostępu do TPS.

Co do obrotów mam identycznie 1260-1320 przed i po wymianie TPS i jakoś mnie to nigdy nie martwiło :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-17 16:54:42 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-12-30 17:33:20
Posty: 62
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Black Edition
Z kolei ja wczoraj znalazłem ten temat i napisałem waidomość na podany wczesniej przez was mail. Dziś dostałem odpowiedź oto ona:

Witam




Pański motocykl nie podlega tej akcji, ponieważ czujnik pochodzi z serii bez wad.

Z tego też powodu nie odczuwa Pan żadnych objawów.




Pozdrawia Dział Techniczny Yamaha Polska



Także jestę hepi :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-26 20:43:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-05-08 20:53:40
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792949111
Obecne moto: FZ6 S2
A ja mam pytanie za 100 pkt i wirtualne piwo ;) Jestem nowym posiadaczem FZ6 S2 i obroty na początku trzymają ok. 1800-2000 i potem spadają do ok. 1500-1600 i z tego co wyczytałem to znacznie za dużo, bo powinno być ok. 1250-1350.
Przyspiesza równo, nic nie szarpie, chodzi ładnie, ale te obroty są zbyt wysokie i podczas jazdy to nie przeszkadza, ale wrzucanie pierwszego biegu to masakra - silne szarpnięcie i strzał. Raz zdarzyło się, że obroty siadły odpowiednio i wtedy wrzucanie jedynki to tylko prawidłowe kliknięcie.

Wiem, że śruba od obrotów jest po lewej stronie, pod bakiem, taka z koronką, ale u mnie to w ogóle nie działa - kręcę delikatnie lewo/prawo i nic, żadnej różnicy. Macie jakiś pomysł czemu ta cudowna śrubka nie działa ? Można w jakiś inny sposób to zrobić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-27 13:03:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
A duzo nia kreciles? Przekrec ze 2 pelne obroty w lewo. Jesli to nie pomaga to moze automatyczne ssanie sie zacielo, tzw termovax


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-28 20:24:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-05-08 20:53:40
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792949111
Obecne moto: FZ6 S2
Powiem Ci szczerze, że łącznie z 5-6 obrotów się uzbierało. W ogóle nie reaguje, a z tego co czytałem na forach to wystarczy pół obrotu, żeby skoczyło o ok. 100 obrotów. Podjadę do polecanego w Szczecinie warsztatu i niech sprawdzą co jest ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-10-25 05:51:49 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-09-11 19:16:32
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer
Panowie a co powiecie na problem braku reakcji obrotow silnika w dol pokretlem do regulacji obrotow? Moge jedynie zwiekszyc a przy zmniekszaniu najnizsza wartosc to i tak pomiedzy 1490 a 1600...
Ma ktos pomysl?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-10-25 09:54:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
może linka gazu jest tak napięta że mimo odpuszczenia nie luzuje "na maxa". ewnetualnie coś blokuje to ramie do którego przyczepiona jest linka gazu. mi tak kiedyś wpadł kamyk i tak blokował że mimo odpuszczenia gazu miałem 2 tys obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org