Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-07-14 23:10:41 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-05-03 10:23:57
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2004
też mi tak skaczą, ale moto śmiga i nic sie nie dzieje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-14 23:10:41 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-07-14 23:56:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-05-27 17:29:42
Posty: 21
Lokalizacja: Hereford
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 044 07717626770
Obecne moto: Fazer 2005
Wujcio napisał(a):
Hej, niestety czeka mnie kolejna, trzecia wizyta w serwisie. Okazało się, że aby wymienić TPS trzeba zrzucić silnik, a taka operacja potrwa około trzech godzin, muszę więc przyjechać kiedy indziej i zostawić sprzęta na pół dnia.

:(


Ja wymieniałem u siebie TPS i wcale nie trzeba silnika zrzucać, robiłem to pierwszy raz i zajęło mi to 1,5h. Trzeba zrzucić tylko zbiornik, obudowę filtra powietrza, dolot z wtryskami i przepustnice. Po wymianie trzeba dokonać regulacji przed złożeniem bo potem nie będzie dostępu do TPS.

Co do obrotów mam identycznie 1260-1320 przed i po wymianie TPS i jakoś mnie to nigdy nie martwiło :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-17 16:54:42 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-12-30 17:33:20
Posty: 62
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Black Edition
Z kolei ja wczoraj znalazłem ten temat i napisałem waidomość na podany wczesniej przez was mail. Dziś dostałem odpowiedź oto ona:

Witam




Pański motocykl nie podlega tej akcji, ponieważ czujnik pochodzi z serii bez wad.

Z tego też powodu nie odczuwa Pan żadnych objawów.




Pozdrawia Dział Techniczny Yamaha Polska



Także jestę hepi :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-26 20:43:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-05-08 20:53:40
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792949111
Obecne moto: FZ6 S2
A ja mam pytanie za 100 pkt i wirtualne piwo ;) Jestem nowym posiadaczem FZ6 S2 i obroty na początku trzymają ok. 1800-2000 i potem spadają do ok. 1500-1600 i z tego co wyczytałem to znacznie za dużo, bo powinno być ok. 1250-1350.
Przyspiesza równo, nic nie szarpie, chodzi ładnie, ale te obroty są zbyt wysokie i podczas jazdy to nie przeszkadza, ale wrzucanie pierwszego biegu to masakra - silne szarpnięcie i strzał. Raz zdarzyło się, że obroty siadły odpowiednio i wtedy wrzucanie jedynki to tylko prawidłowe kliknięcie.

Wiem, że śruba od obrotów jest po lewej stronie, pod bakiem, taka z koronką, ale u mnie to w ogóle nie działa - kręcę delikatnie lewo/prawo i nic, żadnej różnicy. Macie jakiś pomysł czemu ta cudowna śrubka nie działa ? Można w jakiś inny sposób to zrobić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-27 13:03:39 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 656
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
A duzo nia kreciles? Przekrec ze 2 pelne obroty w lewo. Jesli to nie pomaga to moze automatyczne ssanie sie zacielo, tzw termovax


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-28 20:24:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-05-08 20:53:40
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792949111
Obecne moto: FZ6 S2
Powiem Ci szczerze, że łącznie z 5-6 obrotów się uzbierało. W ogóle nie reaguje, a z tego co czytałem na forach to wystarczy pół obrotu, żeby skoczyło o ok. 100 obrotów. Podjadę do polecanego w Szczecinie warsztatu i niech sprawdzą co jest ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-10-25 05:51:49 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-09-11 19:16:32
Posty: 12
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer
Panowie a co powiecie na problem braku reakcji obrotow silnika w dol pokretlem do regulacji obrotow? Moge jedynie zwiekszyc a przy zmniekszaniu najnizsza wartosc to i tak pomiedzy 1490 a 1600...
Ma ktos pomysl?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-10-25 09:54:37 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 1835
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: FZ6N
może linka gazu jest tak napięta że mimo odpuszczenia nie luzuje "na maxa". ewnetualnie coś blokuje to ramie do którego przyczepiona jest linka gazu. mi tak kiedyś wpadł kamyk i tak blokował że mimo odpuszczenia gazu miałem 2 tys obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org