Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-04-21 21:49:56 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-01-23 19:01:13
Posty: 216
Lokalizacja: Dęblin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6
Witam :wink: prosiłbym o jednoznaczną odpowiedź czy używanie czerwonego przycisku ma sens czy może olać go i gasić moto samym kluczykiem?to samo odnośnie odpalania i jeszcze jak przycisk jest na "on" i przekręce kluczyk słychać dziwny :) dzwięk kilka sekund zdaje sie że to pompa paliwa? natomiast gdy najpierw przekręce kluczykiem a puźniej "on" to nic nie słychać,czy dla moto to jest wszystko jedno jak odpalam??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-21 21:49:56 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-04-21 22:16:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-20 20:50:13
Posty: 121
Lokalizacja: Krapkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 08
Moim zdaniem po to jest ten guzik żeby go używać do gaszenia :) dla ozdoby nie zrobili by ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-21 22:31:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-03-22 23:46:47
Posty: 129
Lokalizacja: Wawa, Mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 S GT
podłączam się pod to pytanie, też mnie to nurtuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-21 22:42:10 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Wystarczy zajrzeć do instrukcji obsługi motocykla :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-21 22:54:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
EHHH nie wiem gdzie byliście na kursie?!
Kluczyk zameka obwód i daje prąd w całym układzie oprócz rozrusznika. W takim układzie działają kontrolki, światła, klakson i wszystkie inne pierdoły poza samym układem rozruchowym.
Natomiast czerwony guzik włącza pompę oraz jest odpowiedzialny za rozrusznik i inne ważne rzeczy :)
Czerwony przycisk jest zajebiście WAŻNY!!! Chroni stacyjkę przed spaleniem i to jest jego podstawowe zadanie.
Jeżeli zgasimy moto guzikiem to możemy zostawić przekręcony kluczyk i nic się nie stanie! Natomiast zostawiając włączony przycisk i przekręcając kluczyk całe moto dostaje prądowego kopa :D

Podsumowując: zapalanie -> kluczyk -> guzik -> zapłon....gaszenie->guzik -> kluczyk ZAWSZE!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-21 23:05:03 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-02-13 04:28:30
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Na kursie koleś mówił, że jest to awaryjne wyłączenie silnika, w momencie np kiedy jest uszkodzenie go podczas jazdy lub inne możliwe sytuacje losowe. Nic nie mówił o kolejności używania przycisku wraz z zapłonem. No cóż, dobrze wiedzieć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-21 23:15:38 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
w instrukcji fzs600 ,napisali ,zeby uzywac do awaryjnego gaszenia silnika.
ale moze sie przydac do ladowania tele albo navi na postoju. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-21 23:20:56 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-01-23 19:01:13
Posty: 216
Lokalizacja: Dęblin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6
wolałem zapytać bo tak namiętnie go używałem że uległy uszkodzeniu styki :? no ale trzeba to trzeba czerwony przycisk :mrgreen: taki ważny to bede nadal naciskać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-21 23:52:39 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-07-11 22:23:43
Posty: 253
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608296219
Obecne moto: GSXR 1000 k7
a po co kurs komu kolwiek zeby to wiedziec, to jest logiczne ze stacyjka nie jest tak odporna na skoki pradowe, przekrecajac kluczyk z wcisnietym guzikiem wszystko odpala sie naraz. Mowiac prosto po stykach stacyjki skacze duzy prad i doprowadza to do jej spalenia. Predzej czy pozniej strzeli stacyjka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-22 06:51:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-10-31 21:29:38
Posty: 8
Lokalizacja: W-Wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 07
Jestem ciekawy czy rzeczywiści stacyjka może się spalić od używania tylko kluczyka. Czy doświadczyliście spalenia a może znacie takie osoby? Ja używam czerwonego guzika tylko w sytuacjach awaryjnych czyli tak naprawdę nie używałem go jeszcze (jest cały czas włączony).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-22 07:27:52 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-07-11 22:23:43
Posty: 253
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608296219
Obecne moto: GSXR 1000 k7
Koledzy kto wam nagadał ze to jest jakis awaryjny przycisk?? Na kursie takie bzdury mowia czy w jakims kosciele?? Gdybysćie zerkneli do jakiejkolwiek dokumentacji, jakiegokolwiek motocykla (kazdy ówczesny motocykl ma taki guzik) to przekonalibyscie sie dlaczego czego producent go tam zamontowal no napewno nie do awaryjnego wylaczenia silnika, tylko poprostu do wylaczenia go. W przypadku Fazera w oryginalnej serwisowce jest on okreslony jako "Engine Start/Stop". I tu nasuwa sie ciekawe pytasnie:) Jest sytuacja zatrzymujecie sie i musicie wylaczyc silnik na 15 sekund a potem odpalic i jechac dalej, jak wylaczacie silnik??

A: kluczykiem
B: przyciskiem "Wyłącz silnik"

Az nie moge doczekac sie odpowiedzi:)
BTW przycisk awaryjny jest po drugiej stronie kierownicy z takim trojkatem:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-22 08:28:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-03-18 15:43:41
Posty: 31
Lokalizacja: Rzeszów,Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
Azerus napisał(a):
Jestem ciekawy czy rzeczywiści stacyjka może się spalić od używania tylko kluczyka. Czy doświadczyliście spalenia a może znacie takie osoby? Ja używam czerwonego guzika tylko w sytuacjach awaryjnych czyli tak naprawdę nie używałem go jeszcze (jest cały czas włączony).



też słyszałem że to przycisk do wyłączania silnika w razie nagłej potrzeby, osobiście zawsze używam stacyjki, choćby po to żeby mi lampy nie zżerały prądu jak wyłączę silnik, nigdy z tego powodu nie miałem problemów z elektryką tak samo wiele osób które znam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-22 09:33:25 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Ogólnie nigdy nie wyłączam motocykla kluczykiem tylko odpowiednio do tego zaprojektowanym przyciskiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-22 10:03:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-05-18 13:11:26
Posty: 77
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 501652245
Obecne moto: Suzuki Bandit 1200 N
Wszyscy wiedzą ze czerwony przycisk służy włącznie do strzelania z tłumików na światłach czemu towarzyszy elegancki ogień wydobywający się z rury wydechowej co szczegulnie efoktownie prezentuję się nocą! :sniper: :sniper: :sniper: :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-22 10:26:00 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
Ja jakiś czas używałem kluczyka, ale przestałem i używam przycisku: łatwiej jest użyć czerwonego przycisku żeby n.p. wyłączyć moto na jakiś czas czekając przed przejazdem kolejowym niż sięgać do kluczyka. Druga sprawa że coś mi kluczyć ciężko łapie w stacyjce, więc może poprzedni właściciel ciągle włączał/wyłączał kluczykim, i nastąpiło szybsze zużycie stacyjki (przerabiałem to w aucie - na szczęście średnio zdolny ślusarz jest w stanie zreanimować stacyjkę)...
Pozatym, choć nie wiem czy to jest argument, ale auto gasi się również na 2x: najpierw silnik, a dopiero potem cała reszta :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org