Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-04-21 13:43:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-07-24 13:59:34
Posty: 7
Lokalizacja: Kościan
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N
Witam wszystkich
Ostatnio miałem małego szlifa moim FZ6N przy 20/30 km/h (uciekł przód na zakręcie). Nie miałem crash padów więc zbiornik do malowania i prawa strona kierownicy była dogięta do zbiornika. Kiere wyprostowalem i dzisiaj jazda testowa. Na prostej elegancko, nic nie trzęsie, puszczę kiere jedzie prosto, ładnie wchodzi w zakrety. Lecz przy wolnej jedzie przy manewrowaniu i skręcaniu kierownica dobija mi ją sam z siebie. Tzn skrece na pół zakresu np w lewo to muszę ją utrzymywac w tym miejscu rękami bo kiera chce sama mocniej skręcić. Tak jakby coś ją pchało. Jakbym ja puścił to w 100% skręć mi ją do ogranicznika. Nie wydaje mi się abym tak miał przed wywrotka. Może było ale praktycznie nie wyczówalne.
Co mogło się stać???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-21 13:43:46 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-04-23 08:13:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2018-03-13 12:59:42
Posty: 75
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Wydaję mi się, że to łożysko główki ramy. Mocno wyeksploatowane łożysko tak się zachowuje i pewnie dlatego miałeś wywrotke. Motocykl sąsiada ma teraz tak samo i jak ostatnio nim jechałem to właśnie gdzieś przy 30km/h miałem to samo czyli mocniej musiałem szarpnąć i koło straciło przyczepność, ale na szczęście się nie przewróciłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-23 12:49:28 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
ewentualnie jak ci się kiera pogięła to inaczej to odczuwasz niż na prostej. ale raczej bym obstawiał łożysko. u mnie tez lubi się tak walić w zakręt jak mam niewłaściwe ciśnienie opon.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-05-05 23:01:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
łożysko główki, lagi przesunięte na półkach, brak ciśnienia w oponie - te 3 rzeczy dają to co mówisz - czyli dopychanie kierownicy do zbiornika


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org