Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-01-05 20:27:44 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-30 14:36:01
Posty: 92
Lokalizacja: Drogomyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Witam. Zakupiłem tarcze hamulcowe na przód i potrzebuje ściągnąć przednie koło. Moje pytanie brzmi: czy jak postawie motocykl na centralnej i ściągnę przednie koło to czy przeważy go do tyłu? Czy muszę coś podłożyć w miejsce przedniego koła żeby się nie przechylił do przodu? Z tego co poczytałem to wykręcenie śrub mocujących tarcze sprawia wielkie problemy (imbus się obrabia) wiec podejrzewam, że i mi sprawi i tu kolejne pytanie: jaki to rozmiar tych śrub (średnica gwintu i długość całkowita oraz twardość). Wolałbym z góry się zaopatrzyć w takowe aby przy wymianie móc od razu wkręcić nowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 20:27:44 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-01-05 20:37:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
Musisz coś podlożyć pod kolektory bo przeważy,ja podwieszałem do sufitu w garażu za ramę(w pobliżu główki ramy,po ściągnięciu zbiornika).Co do śrubek to niemam pojęcia :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 20:44:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-17 17:15:10
Posty: 34
Lokalizacja: Siedlce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
co do wymiaru śrub to ci nie powiem, ale najlepszy sposób na odkręcenie to na początku uderzenie w imbus młotkiem aby naprężenia puściły i mocno dociskając klucz odkręcasz, a jak sytuacja jest naprawdę nie ciekawa to musisz grzać je palnikiem. powodzenia :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 20:45:50 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-30 14:36:01
Posty: 92
Lokalizacja: Drogomyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
hmm spróbuje podłożyć oponę samochodową pod kolektory, może się nada


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 21:01:17 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2010-05-15 18:49:23
Posty: 123
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć: Kobieta
Obecne moto: FZS600
kupiłeś nowe tarcze? jeśli tak to jakie? moje już są w granicy i mam dylemata :confused2:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 21:09:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-30 14:36:01
Posty: 92
Lokalizacja: Drogomyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Używki kupiłem, udało mi się upolować na allegro za 300zł 2 szt. :D polowałem na nie chyba 2 miesiące i w końcu się udało. Oryginalne i grubość 3,9-4mm, na oko proste a czy rzeczywiście to się okaże jak je założę i się przejadę. Poprzednie tarcze też już miałem ostro starte ok. 3,3mm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-06 22:07:09 
pod kolektory - opona czy klocek drewniany - zrób to z rozumem - żeby się nie gibał.
Śruby - podjedź z kołem do mechanika - pneumatem jedynie - jak się obrobią to przebijasz na torxy i po sprawie... nie zapomnij o kleju do gwintów.
Zmieniasz tarcze - to sprawdź łożyska osi - niedużo pln a 2w1.


Góra
  
 
PostNapisane: 2012-01-07 11:50:27 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-30 14:36:01
Posty: 92
Lokalizacja: Drogomyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
wymienić łożyska profilaktycznie czy jakoś da się sprawdzić czy się jeszcze nadają?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-07 17:35:23 
Felga w ręce - palce najlepiej gołe w łożyska - i kręcisz powoli - jak się zatrzymuje albo nie idzie gładko, luz boczny - wymiana...
Musi płynnie i gładko się kręcić.


Góra
  
 
PostNapisane: 2012-01-07 19:43:55 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-30 14:36:01
Posty: 92
Lokalizacja: Drogomyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
OK dzięki :beer: niedługo wezmę się za wymianę tych tarcz i sprawdzę łożyska


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-07 22:23:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-25 21:48:38
Posty: 135
Lokalizacja: Marszew
Ja ostatnio wymieniałem u siebie i dałem 17 zł za łożyska FAG z luzem c3 i uszczelniacz, więc cena śmieszna wg mnie. A wymieniłem, bo wydawało mi się, że wyją przy 160 a i jakoś ciężko się kręciły.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-08 10:15:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-30 14:36:01
Posty: 92
Lokalizacja: Drogomyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
kolego a gdzie kupiles i jaki rozmiar lozysk jest potrzebny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-08 12:34:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-25 21:48:38
Posty: 135
Lokalizacja: Marszew
Wiesz co kupowałem w sklepie z łożyskami w tomaszowie jeśli Ci to coś pomoże;) A łożyska to 6203 obustronnie kryte gumowymi uszczelnieniami. Uszczelniacza nie pamiętam, ale wg mnie można założyć stary;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-13 07:29:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-30 14:36:01
Posty: 92
Lokalizacja: Drogomyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Wymienilen te tarcze, sruby odkrecil mi mechanik pneumatem, latwo poszlo... Pierwszy raz robilem tego typu wymiane i kolo po zalozeniu zaciskow na tarcze dosc topornie sie kreci, klocki tra. To normalne? Klocki musza sie dotrzec do tarczy? Czy podczas jazdy tarcze rozepchaja tloczki i przestanie trzec?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-13 11:03:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Klocki musza sie dotrzec do tarczy, norma. Przejedziesz troche i bedzie ok. Tylko sie nie zdziw na poczatku bo heble moga byc wyraznie slabsze poki sie klocki nie uloza.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org