Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-08-31 21:09:20 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-10-20 19:55:44
Posty: 138
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 1000 VTX 1800
glenroy napisał(a):
pa2olo napisał(a):
Ja mam EXIDE YT12B-BS i powiem Ci, że pasuje jak ulał.
Nie pamiętam co dostałem w sklepie za pierwszym razem - jakaś VARTA - i musiałem się wrócić, bo nie pasowała - brakowało mi 1-2 cm żeby ją wcisnąć...
Tyle, że mój, to 2003 r. - nie wiem, czy jest jakaś różnica.


2002 i 2003, poza logo na baku, to ten sam motocykl :). Jest Varta o tym samym numerze, różnica jest taka, że 12Ah ma 70 mm szerokości, 10Ah ma 89 mm i można się na tym wtopić, dlatego zamówiłem 12Ah, zobaczymy jak to się będzie sprawowało, jak będzie lipa z doładowaniem to kupię właśnie takiego Exide :).


Nie będzie lipy z doładowaniem. Do każdego pojazdu kupuję większy - o ile wlezie ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-31 21:09:20 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-09-01 23:47:42 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
W FZS 600 mam akumulator 12Ah (założył poprzedni właściciel), połączone reflektory przednie.

Absolutnie żadnych problemów w codziennym użytkowaniu motocykla. Także luz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-02 00:51:51 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Aku dzisiaj do mnie przyjechało, od razu zalałem go elektrolitem, zostawiłem w spokoju na godzinę -instrukcja mówi o 30 min, ale kto by tam ich słuchał :)-, zmierzyłem napięcie 12.8V, i do moto :). Miało to wyeliminować przygasanie przednich reflektorów przy hamowaniu, częściowo tak się stało, ale nadal nie tak, jak bym chciał, dalej coś nie do końca gra jak powinno ;). Jutro muszę się dostać do tylnej lampy obadać żarówki, ewentualnie zamienić na LED-owe, to samo myślę zrobić z kierunkowskazami, z tym że przerywacz pewnie zgłupieje po takim zabiegu ;).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-02 07:11:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-10-20 19:55:44
Posty: 138
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 1000 VTX 1800
glenroy napisał(a):
Aku dzisiaj do mnie przyjechało, od razu zalałem go elektrolitem, zostawiłem w spokoju na godzinę -instrukcja mówi o 30 min, ale kto by tam ich słuchał :)-, zmierzyłem napięcie 12.8V, i do moto :). Miało to wyeliminować przygasanie przednich reflektorów przy hamowaniu, częściowo tak się stało, ale nadal nie tak, jak bym chciał, dalej coś nie do końca gra jak powinno ;). Jutro muszę się dostać do tylnej lampy obadać żarówki, ewentualnie zamienić na LED-owe, to samo myślę zrobić z kierunkowskazami, z tym że przerywacz pewnie zgłupieje po takim zabiegu ;).


Sprawdź ładowanie podczas hamowania.
Sprawdź wszystkie połączenia elektryczne - słabe przejście daje opór.
Ledy to żadne rozwiązanie. Dobrze powinno być jak fabryka zrobiła.
Napraw na oryginale, a później się baw w dyskotekę ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-02 12:16:17 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
kalikali napisał(a):
Sprawdź ładowanie podczas hamowania.
Sprawdź wszystkie połączenia elektryczne - słabe przejście daje opór.
Ledy to żadne rozwiązanie. Dobrze powinno być jak fabryka zrobiła.
Napraw na oryginale, a później się baw w dyskotekę ;]


Dzisiaj rozłożyłem starą wiązkę, która została pożarta przez jakieś cuś, w wiązce jest sporo rozgałęzień zaciśniętych jakąś tandetną tulejką i zaizolowanych zwykłą izolacją, nie zdziwił bym się, gdyby w co wilgotniejszym klimacie szlag trafiał właśnie te punkty. Druga kwestia to zasyfiałe styki, co prawda przed montażem wiązka była sprawdzana, ale...
No nic, zostało mi jeszcze trochę urlopu, zaczynamy misję "amper", najpierw porządne pomiary, pomimo że tydzień temu sprawdzałem stator etc. później moto na części pierwsze, elektryka do domu, czyszczenie i ewentualne poprawki ;).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-28 20:39:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-09-28 20:16:00
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Glenroy ja to mam tak, że średnio co dwa miesiące rozbieram fazkę i m.in. czyszczę styki. Warto też się na tym skupić, bo po co się potem niepotrzebnie denerwować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-28 22:19:18 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Psychokrates napisał(a):
Glenroy ja to mam tak, że średnio co dwa miesiące rozbieram fazkę i m.in. czyszczę styki. Warto też się na tym skupić, bo po co się potem niepotrzebnie denerwować.


Tydzień czasu się z tym bawiłem, motura rozebrałem na kawałki, wyciągnąłem całą wiązkę, w domu rozłożyłem wszystkie wtyczki na części elementarne, powyciągałem wszystkie styki, wszystko wyczyszczone drobnym papierem ściernym, wymyte zmywaczem "Wurth Kontakt SW"-agresywny jak diabli, bez gumowych rękawiczek nie podchodzić bo nawet lakier z moto zżera, a i jakby ktoś chciał zmyć czarną farbę z tablicy, też nie ma problemu- i zabezpieczone smarem do styków. Wszystkie połączenia prasowane, tj. rozgałęzienia instalacji, zostały zlutowane. Praktycznie elementarnie rozbebrałem całą wiązkę.

Co dwa miesiące to przegięcie, dobrze zabezpieczone styki to spokój na kilka lat, elektryki mam pod dostatkiem na co dzień, po czyszczeniu wymyj styki jakimś zmywaczem, później potraktuj smarem i masz spokój na wieki. Zmywacz, ja używam wurtha bo miałem okazje testować różne środki i ten przypadł mi najlepiej do gustu, smar do styków Elektrosol S-PM, albo Caramba Kontaktspray, tylko smar na otwartej przestrzeni bo śmierdzi jak cholera i trochę czasu schnie, szczególnie caramba.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-07 08:23:37 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Po niecałym roku użytkowania moja Varta YT12B padła. Założyłem w maju zeszłego roku i fajnie jeżdziła do jesieni, przezimowała w ciepłym garażu i teraz ledwo zipie. W miedzyczasie była podładowywana, generalnie nie polecam Varty od siebie. Mój mechanik miał identyczną sytuację, Varty widocznie tak są zrobione że mają posłużyć jeden sezon.

Teraz chyba kupie Yuasę, chyba że coś innego polecicie?

Edir:
Widzę spory rozrzut cenowy jeżeli chodzi o Yuasa YT12B, czym on jest spowodowany? I gdzie mogę kupić w miarę pewną sztukę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-07 10:19:44 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Miałem wartę w TDM 900 po 1 sezonie na wiosne padła. Kupiłem potem jakieś tanie exide i 3 lata bez problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-07 10:37:23 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-03-27 22:44:10
Posty: 284
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 04
blue7
http://amir.net.pl/sklep/akumulatory-mo ... -yt12b-bs/
Jeśli Ci to pomoże, to ja kupowałem swój stąd, ze sklepu stacjonarnego. W drugiej fazie jest exide i też się trzyma bez problemu. Miałem go nawet kupić, ale mogłem sobie pozwolić na parę złotych więcej do yuasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-07 15:31:01 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
W zeszłym sezonie też musiałem kupić aku, padło ostatecznie na yuase i jestem zadowolony. Dzisiaj po całej zimie i niedoładowywaniu (brak czasu) doszedłem w końcu do moto i zapalił na strzał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-07 16:54:34 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Yuasa YT12B-BS zamówiona ;) dziękuję za porady i sugestie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-07 19:08:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Jeśli chodzi o exide to jest polski aku robiony w Poznaniu. Wozielem do nich ołów z Huty. Z rozmowy z jakimś pracownikiem dowiedziałem się, że robią aku na licencji jakiejś dobrej Zagranicznej firmy.

Sony T3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-07 20:17:26 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
J@ck napisał(a):
Jeśli chodzi o exide to jest polski aku robiony w Poznaniu. Wozielem do nich ołów z Huty. Z rozmowy z jakimś pracownikiem dowiedziałem się, że robią aku na licencji jakiejś dobrej Zagranicznej firmy.

Sony T3


Exide Corp. to amerykańska firma, która wykupiła CEAC, który to znowu wykupił wcześniej naszą Centrę, która to produkuje akumulatory na licencji Exide.
Wszystko co napisałeś by się zgadzało, bo w Poznaniu jest zakład Centry, który należy do Exide i produkuje akumulatory na ich licencji właśnie.

Kurde, tak czytam i się dziwię, bo mi akumulatory Varty służą dzielnie tak samo w samochodzie jak i moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-07 20:28:17 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
blue7 napisał(a):
Po niecałym roku użytkowania moja Varta YT12B padła. Założyłem w maju zeszłego roku i fajnie jeździła do jesieni, przezimowała w ciepłym garażu i teraz ledwo zipie. W międzyczasie była podładowywana, generalnie nie polecam Varty od siebie.


Blue a z ciekawości jak jest z gwarancja na te varty? bo kojarzę że w poprzednim aucie miałem vartę i dawali 3 lata gwarancji plus opcja przyjeżdżamy do Ciebie za free w ramach assistance na aku i odpalamy jak nie może odpalić.
Fakt ze to było z 4-5lat temu, fakt że to do auta, ale pojeździłem na nim z rok i złego słowa powiedzieć nie mogę. Później fura się rozsypała (drzewo wybiegło na drogę) więc kontynuacji nie było lol

w moto też mam varte. Dokładnie YT 12B-BS. Chyba 3 lata, może 4 już (stąd nie pamiętam kwestii gwarancji;/). Złego słowa powiedzieć nie mogę. Ale fakt że w zimie co miesiąc średnio go podłączam do prostownika.
mam nadzieję że w tym sezonie też mnie nie zawiedzie i nie pójdzie w ślady Twojego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org