Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-12-25 12:42:08 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-24 19:21:54
Posty: 386
Lokalizacja: stolica "Scyzorykowa"
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6S
Pomierzyłem i bez docinania powinny pasować "touringi". Są najkrótsze, sporty minimalnie dłuższe, a adventure prawie 12 mm dłuższe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-25 12:42:08 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-12-25 12:47:31 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 905
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer
Viper no i właśnie o to mi chodziło :thumbup: Sterownik najlepiej dać po lewej stronie na śrubie trzymającej obejmę od sprzęgła ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-26 18:27:50 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-24 19:21:54
Posty: 386
Lokalizacja: stolica "Scyzorykowa"
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6S
Blue dzięki. Jak ktoś miałby jakieś foty, lub filmik z montażu manetek to chętnie obejrzałbym sobie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-26 22:34:06 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 403
Płeć: Mężczyzna
Montaż łatwy, ogólnie dobrze zrobić przez przekaźnik chociaż niektórzy twierdzą, że nie potrzeba.

Mam wersję Touring i taką polecam bo jest bardziej gładka od innych przez co mniej będzie niszczyć rękawice, a nic nie ma prawa się ślizgać bo oryginalne manetki w motocyklach są znacznie gładsze i nic nigdy się nie ślizga.

Ciepłe rękawice jednak są konieczne, dużo jeździłem przy +8 i było ok, niżej już czuć, że chłodniej i przydałyby się handbary.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-27 01:51:08 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 905
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer
Montaż to nic spektakularnego, plug&play. Ja mam zasilanie po kluczyku, podłączenie wrzuciłem na poprzedniej stronie. Sterownik na dołączonej blaszce dobrze zamontować w ten sposób:

[ img ]

[ img ]

Kiedyś miałem z prawej strony, bo chciałem być inny ;) ale najwygodniej i najbezpieczniej mieć jak na zdjęciach powyżej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-28 11:09:25 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 1800
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: FZ6N
zaraz ci zmierzę długość moich manetek bo idę własnie do garażu. z tym mocowaniem po lewej stronie to smęcicie. w golasach nie zamocujesz po lewej, bo lusterko przeszkadza (przynajmniej przy moim położeniu klamki i lusterka nie miało sensu), mam po prawej i nie ma tragedii, lewą ręką mogę spokojnie dotrzeć w czasie jazdy, prawą mam bliżej i klikam jak stoję na światłach na sprzęgle. sterownik V8 ma zabezpieczenie przed wyssaniem aku, więc nie musisz się bawić z przekaźnikiem., jeśli jednak chcesz nie ma problemu z tym, mogę ci to później rozpisać. ogólnie wcześniej miałem bez przekaźnika gdzieś podpięte pod moto i było spoko, ale chyba tam mniej prądu było, bo po zmianie na przekaźnik manetki grzeją się szybciej i ogólnie mocniej grzeją w łapy. a montaż praktycznie taki sam... odnośnie zakładania, masz kilka uwag które ci ułatwią robotę.

- żeby mniej się męczyć ze zdejmowaniem starych gumek wykorzystaj trytytki. plaski śrubokręt wsadź miedzy manetkę a kierownicę, potem wsadź tam trytytkę. przesuń śrubokręt o 1/5 manetki w bok i kolejną. przy 4-5 trytytkach wciśniętych między kierownicę a gumową manetkę ta zsuwa bardzo łatwo
- najpierw przymierz grzane manetki, szczególnie na gazie. zerknij jak zamocować przewód z zasilaniem tak żeby przy odwinięciu nie przeszkadzał w obsłudze klamki. klej łapie mega szybko, więc po nałożeniu kleju za dużo czasu na takie zabawy nie będziesz miał. raz mi klej złapał zanim wsunąłem całą manetkę do końca (u dziewczyny w moto, pół wystawało w bok) i gdyby nie trzecia porada miałbym spory problem.
- własnie trzecia porada. ktoś mi polecił sprawdzić czy uda mi się owinać kierownicę taśmą (zwykłą lub izolką) i na to nałożyć manetkę. udało się izolką. po pierwsze klej manetek do taśmy klei lepiej. po drugie jak coś pójdzie nie tak, łatwiej zdjąć źle naklejoną manetkę. po podgrzaniu kierownicy (tak mocno) klej z taśmy puszcza i z sporym nakładem siły da się zdjąć. znam gościa co próbował tak z manetką klejoną na kierownicę bez taśmy, rozpuścił manetkę a klej nie puścił. niby manetka grzeje też taśmę przez co ta może puszczać, ale przez 3 lata używania raz musiałem podkleić ponownie, a przynajmniej nie mam problemu jak muszę manetki zdjąć z dowolnego powodu lub coś pójdzie nie tak. ja np zastanawiam się czy nie oddać kierownicy do lakierowania bo mi breloczyk farbę z niej starlł w okolicy stacyjki (ech te 50 tys. na liczniku)

edit:
długość mojej manetki - 12 cm, pasuje w sam raz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-31 15:57:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-15 10:13:55
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99r
arthi napisał(a):
misiakw napisał(a):
co do acerbisów odpowiednie szukanie i.... chinole za 23 dolce robią.
http://www.aliexpress.com/store/product ... 34634.html

te handgruady podejdą do fzs 600, ktoś sprawdzał?


Właśnie przyszły do mnie te handbary, po wstępnym przymierzeniu do FZSa 600 prelift powinny pasować jak je założysz na ciężarek/dystans o podobnej długości. Bez tego będą się obijać o owiewkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-01 12:50:10 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
Info dla niektórych:
Temat na forum dotyczący samych grzanych manetek jest tutaj: viewtopic.php?f=20&t=8297&hilit=grzane+manetki nie wiem po co mieszać tematy o samych manetkach.

Tutaj jak sama nazwa wskazuje przynajmniej powinny być opinie, zdanie, dywagacje na temat Handbary vs grzane manetki.

Jest też temat na temat samych handbarów: viewtopic.php?f=22&t=9924&hilit=mo%C5%BCe+i+chory+pomys%C5%82
viewtopic.php?f=22&t=17459&hilit=handbary

Odkąd założyłem handbary to w zestawie z grzanymi manetkami śmigam cały okrągły rok tylko i wyłącznie w letnich rękawicach. A trzeba dodać, że w dłonie to jestem spory zmarzluch ale zestaw (handbary+grzane manetki) daje jak najbardziej radę (przynajmniej dla mnie)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-23 12:58:35 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-04-08 21:10:17
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FAZER 600
yaro29

Nie przeszkadzają ci te handbary jak wchodzisz w zakręt 90%? Nie dotykają one przed ogranicznikim o owiewke albo plastik?

-- 2017-04-23 12:59:53 --

To są takie jak twoje, tak przynajmniej mi się wydaje


Załączniki:
IMG_1014.PNG [737.8 KiB]
Pobrane 132 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-11-07 14:57:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 134
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Odgrzeję troszkę kotleta :)
Ktoś ostatnio zamawiał jakieś handbary do Fazera i możę coś polecić?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org