Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nietypowe gmole
PostNapisane: 2019-10-23 15:47:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-08-14 07:36:14
Posty: 3
Lokalizacja: WPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 FAZER S2
Witajcie,
Zna ktoś i mógłby polecić fachowca który podjąłby się wykonania podobnych gmoli? Północne Mazowsze.

Pozdrawiam

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nietypowe gmole
PostNapisane: 2019-10-23 15:47:30 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-10-23 16:10:16 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 508
Lokalizacja: Wrocław / Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
bartek-keks - zapytaj tego użytkownika. Myślę, że wykona takie gmole.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-10-24 09:54:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2133
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
te są całkiem spoko, daj znać jak znajdziesz kogoś kto ci takie zrobi i wyceni bo podobają mi się bardziej niż jakiekolwiek inne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-10-24 16:04:47 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-08-14 07:36:14
Posty: 3
Lokalizacja: WPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 FAZER S2
misiakw napisał(a):
te są całkiem spoko, daj znać jak znajdziesz kogoś kto ci takie zrobi i wyceni bo podobają mi się bardziej niż jakiekolwiek inne :)


Z tym że ja chciałbym je dodatkowo połączyć przed chłodnicą, i przedłużyć w górę. Z założenia maja podeprzeć moto powyżej jego środka ciężkości a nie chronić jedynie dekle silnika. Coś czuję że sporą część zimy Fazer spędzi u ślusarza :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-10-24 17:43:53 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 467
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Bardzo dobry plan, standardowe givi które mam chronią tylko dekle :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-10-25 07:47:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2133
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
standardowe givi są strasznie szpetne moim zdaniem, dla tego mam crashpady. tak wyżej to bym za bardzo nie chciał, ale te są spoko - wgniotę w baku jakoś od kilku la toleruję, więc ochrona dekli da radę jak całość będzie zgrabna jak na tym zdjęciu.

tu bym tylko zmienił mocowanie do ramy - z tak wystająca śrubą wydaje mi sie że jednak wciąz może urwać ramę, jak przy słabych crash-padach. poszedłbym w śrube w tulei, taką co jak najmnije wystaje przy ramie a najlepiej niewielki płaskownik żeby cała "klatka" była poniżej/z boku mocowania ramy, jak już naprawdę solidnie przydzwonisz będzie miało co spręzynowac zamiast walić prosto w ramę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-10-25 08:13:02 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-08-14 07:36:14
Posty: 3
Lokalizacja: WPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 FAZER S2
@misiakw - z tego co mi się wydaje sruba o której mówisz nie jest najdalej wysuniętym punktem, pionowa osłona z przodu wystaje zdecydowanie bardziej. A tuleje - jeśli masz na myśli coś takiego jak w klatkach - imo tworzą wspaniałą dźwignię do wyrywania mocowań z ram :P A co do wyglądu - ja nie mam aż takiego ciśnienia, designu nauki jazdy raczej nie wprowadzę, ale nie chcę rozsypać plastików po placu kręcąc się między pacholkami.

Szukam dalej, jeśli ktoś ma znajomych ślusarzy niech się odzywa, gość jak widać kilka sztuk będzie miał do zrobienia :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-29 12:50:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2133
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
Ogur napisał(a):
A tuleje - jeśli masz na myśli coś takiego jak w klatkach - imo tworzą wspaniałą dźwignię do wyrywania mocowań z ram

same ww sobie - racja. chodzi mi o to że że tuleja która jest na "równi" z resztą rur "prześlizgnie" sie po pęknieciu w asfalcie podczas gdy tak wystająca główka śruby zaczepi się i spodowuje powstanie tej siły "w bok" a nie "wzdłuż" jak w przypadku uderzenia. w momencie gdy masz głowkę schowają wewnąrz tuleji masz mniejsze ryzyko.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org