Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-02-23 11:47:36 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2770
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
Riccardoa napisał(a):
marcingda napisał(a):
chociaż muszę zaznaczyć, że nie jeżdżę jakoś szczególnie szybko.

Ale zegary zamykam. :D

czym że jest 270 przy prędkości światła!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-23 11:47:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-02-23 12:43:12 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 1173
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Przyłączam się do oklasków dla road 5. Opona wybitnie dobra, szczególnie w kiepskich warunkach i w chłodzie. Do jazdy po drogach publicznych jest genialna. Przy ostrzejszej jeździe mega pewna, stabilna. Niestety w sumie najdroższa, ale zdecydowanie warta swej ceny. Angel ST to już jednoskładnikowa opona, dwie generacje do tyłu. Zastąpił ją model GT i teraz GT2, więc gdybym brał pirelli to GT2.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-23 12:43:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2016-09-30 10:06:24
Posty: 178
Lokalizacja: WS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
misiakw napisał(a):
Ratchet napisał(a):
Ostatnio np. jeździłem Rosso Corsa i amatorsko na tor, bez kocy spoko

jakiś czas temu jak jeszcze mocniej dzidowałem latałem na Diablo Rosso II - na drodze wspominam je dobrze, strzał z klamki na mokrym asfalcie zamiast zerwac trakcję jak chciałem uniósł koło. Na torze też się sprawdziła, choć taki ze mnie zawodnik jak z Pawłowicz modelka. Ale w sumie to zadowolenie z opony zostało, aktualnie na przodzie wciąż mam DR2, na tyle Pilot Roada. przód będzie do wymiany na wiosnę raczej i zastanawiam się czy dać dwie takie same czy może nie zostawić pirelki, sprawdzała się dobrze, mam ją wyczutą do tego stopnia że w zeszłym roku chyba tylko raz ją zblokowałem a to też spory plus przy braku abs. Tylny hamulec na DR2 potrafiłem wyczuć, w michelinie nie potrawfię wychwyciuć.

Rosso Corsa to inna, bardziej sportowa opona w stosunku do Diablo Rosso II/III, coś między DR a Supercorsa.
Na mokrym jest moim zdaniem do bani, podobno poprawili w nowym modelu zachowanie na mokrym (Rosso Corsa II) ale rewelacji też bym się nie spodziewał. Spoko, jak ktoś jeździ ostro na drodze lub amatorsko na tor. Sorry za offtop.
Na drogę brałbym opony, które szybko się zagrzewają i dobrze trzymają na mokrym. Na suchym i jak jest ciepło praktycznie każda względnie nowa guma powinna dobrze trzymać. Pirelli Angel ST potrafi robić spore przebiegi a jeżeli chodzi o skuteczność to raczej przeciętna. Ten bieżnik 2.8mm wydaje mi się spoko, bardziej patrzyłbym na wiek opony i jak zawsze ostrożnie na mokrej nawierzchni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-23 13:28:57 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 582
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: K1600GT
Riccardoa napisał(a):
marcingda napisał(a):
chociaż muszę zaznaczyć, że nie jeżdżę jakoś szczególnie szybko.

Ale zegary zamykam. :D


proszę ze mnie się nie śmiać :oops:
miałem na myśli to, że nie szaleję jakoś szczególnie na zakrętach
może dlatego nadal żyję po przejechaniu motocyklem kilkuset tyś km
zawsze miałem dystans do jazdy motocyklem w przeciwieństwie do samochodu
pewnie też dlatego moje umiejętności zatrzymały się na pewnym poziomie bo nie przekraczam kolejnych barier
na torze byłem kilka razy i jakoś szczególnie nie przypadł mi do gustu, może dlatego żeby zawsze były tłumi i duże ryzyko


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-23 14:51:13 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-05-29 19:40:48
Posty: 54
Lokalizacja: KR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6
sfazowany napisał(a):
Przyłączam się do oklasków dla road 5. Opona wybitnie dobra, szczególnie w kiepskich warunkach i w chłodzie. Do jazdy po drogach publicznych jest genialna. Przy ostrzejszej jeździe mega pewna, stabilna. Niestety w sumie najdroższa, ale zdecydowanie warta swej ceny. Angel ST to już jednoskładnikowa opona, dwie generacje do tyłu. Zastąpił ją model GT i teraz GT2, więc gdybym brał pirelli to GT2.

dołącze z jednym pytaniem:

czym poza ceną różni się m pr 4 a 5? warto inwestować w 5 przy jeździe szosowej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-23 16:14:32 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 1173
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Powiem Ci na podstawie różnicy miedzy pr5 ktore miałem a pr4 które ma kolega, pr4 są świetne ale nacięcia siegają krawędzi opony przez co jest minimalnie mniejsza pewność prowadzenia w zakrętach, w 5 i tak te rowki sięgają duzo dalej niz ja mam odwagę wychylac się w deszczu więc "gołe" boki pasowały do ambitniejszego wychylania się na suchym asfalcie. Dodatkowy plus to zachowanie idealnego toru jazdy w zakretach z wybojami. Sztywne boki robią robotę. 5tki mają też rowki rozszerzające się glebiej w oponie zeby kompensowały zuzywanie się opony, starta opona nadal fajnie odprowadza wodę. Nigdy nie miałem na niej uślizgu bocznego z przepałowania zakrętu lub dodania zbyt dużo gazu w złożeniu, na poprzednich dunlopach poslizgi były niemal non stop. W zasadzie na mtych michelinach uczyłem się motocykla od nowa i byla to nauka o wiele przyjeniejsza. Czwórki to rownież świetne opony, uwazam jednak że roznica w cenie nie jest aż tak wielka a po teście w ktorym 5tki z przebiegiem 4000km trzymały jak nowe czwórki to uznałem, że chcę mieć oponę fajnie trzymającą przez cały okres eksploatacji. Przejchałem na nich 12000km i teraz myślę że koledze spokojnie posłużą drugie tyle, bo zuzycie ich po tym przebiegu było mało widoczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-23 18:20:04 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1003
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Ja bardzo polecam PR5. W Fazerze zmieniłem PR4 GT na PR5, podobnie fabryczne Dunlopy w Tracerze zastąpiłem na PR5 i jak na warunki szosowe te opony świetnie się sprawdzają. Za każdym razem odczuwalne dużo lepsze prowadzenie, świetna przyczepność i precyzja prowadzenia.

Kolega sfazowany technicznie ładnie opisał właściwości opony co i ja potwierdzam, PR5 zostały prawidłowo przeprojektowane i poprawione przez co nie dość że lepiej się prowadzą to mają mniejsze tendencje do ząbkowania i wydaje mi się ze będą też trwalsze. Zdecydowanie opona warta kupienia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-24 06:55:01 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-09-07 14:00:59
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 S1
Jakby ktoś był ciekaw to zostawiam info dla potomnych - nowa pirelli st na tył ma 5mm bieżnika bo wlasnie do mnie przyszla, co w ciemno utwierdza mnie w przekonaniu ze przednia ma 4 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: bizoon86


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org