Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 371 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-03-02 09:38:42 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
też jakoś się zastanawiam po co ten siłownik...toż to miejsce w kufrze zabiera


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Kufry i inne
PostNapisane: 2012-03-02 09:38:42 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-03-02 12:21:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
A no po to,że jak się nie ma odpowiedniego ułożenia płyty / pasków tych do ograniczenia kąta otwarcia, to trzeba jedną ręką go trzymać :wink: Ja u siebie w kappie też takie coś robię, w sumie z gegusiem wcześniej obgadaliśmy zastosowanie siłownika meblowego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-02 12:24:36 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
jaki siłownik tam wsadzacie? 60N?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-02 12:27:31 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Ten chyba jest 50N :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-02 23:17:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
rhazz
przede wszystkim wygoda i to że już nie raz dostałem pokrywą po głowie lub kasku robiąc szkodę ;/ zawiasy luzowały się nawet na podkładkach kontrujących. siłownik to była konieczność

światełko bajer potrzebny bowiem latam z kufrem non stop i czę sto wracam z pracy po 21 więc nie raz już grzebałem w kufrze zanim coś znalazłem :P

kufer jest na tyle duży że siłownik nie ogranicza go.

Brodzins jest to 50N ale jak widać na filmiku za słaby do tej pokrywy (na pokrywie jest metalowy stelaż a z tyłu oparcie dla pasażera), bez stelaża i oparcia przy lekkim pochyleniu do tyłu sam szedł do góry ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-03 11:05:09 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Częstym powodem zamykania się kufra jest złe wypoziomowanie płyty pod kufer.
Powinna być lekko skośna - opadając ku przodowi. Dość, że kufer nie będzie się zamykał, to jeszcze poprawia się aerodynamika motocykla.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-03 11:52:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2344
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
MarcinN napisał(a):
Częstym powodem zamykania się kufra jest złe wypoziomowanie płyty pod kufer.

No właśnie dlatego się zastanawiam :) Jeździłem z kufrem przez cały zeszły sezon i jak go otworzyłem to był otwarty i nie trzeba było się martwić zamekającą się klapą...także wystarczy podnieść płytę jak pisał kolega powyżej i problem z głowy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-03 12:53:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-11-24 15:43:13
Posty: 44
Płeć: Mężczyzna
MarcinN napisał(a):
(...) Dość, że kufer nie będzie się zamykał, to jeszcze poprawia się aerodynamika motocykla


Tak czysto hipotetycznie długo nie mysląc nad zasadnością mojej wypowiedzi :P hehe = czy takie skośne ustawienie kufra przypadkiem działa jak spojler i dociska tylne koło i co za tym idzie przednie koło jest mniej dociążone i może powodować shimmy (czy jak się to pisze) przy wyprzedzaniu ??? Kufer jest daleko wysunięty do tyłu względem koła i jest dźwignia.
Nie bijcie plisssss :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 09:50:04 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Masz rację. Dość często słyszy się o kłopotach ze stabilnością przedniego koła przy dużych szybkościach z kurfem na pace.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 12:13:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
Yama, Ty możesz mieć rację... trafna uwaga...
mi się klapa kufra zamyka (muszę ją trzymać by nie opadła - ale także w domu na podłodze tak się dzieje)
Na moto tym bardziej opada więc teoretycznie nie tworzy "spoilera" no i efekt taki, że nie mam problemów ze stabilnością przedniego koła nawet z wyładowanym kufrem i przy prędkościach autostradowych :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 13:11:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Ja mam "spoiler" i też nie mam problemów przy prędkości powyżej 200 km/h. Dodatkowo nie mam problemów z opadającą klapą. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 16:19:16 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
MarcinN napisał(a):
nie mam problemów z opadającą klapą.

kufer kufrowi nie równy, poprzednio miałem shad, na pasku a nie na zawiasie jak givi obecnie, płyta założona na prosto bez żadnej zmiany kąta pochylenia, ani razu mi nie spadła sama z siebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 16:23:14 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-07-10 16:20:44
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
koledzy macie może kufer ze stelażem montowanym do uchwytów dla pasażera? jak to się sprawuje w trakcie jazdy ile tam bagażu można włożyć bo jest ostrzeżenie że do 5kg?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 22:41:40 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-11-24 15:43:13
Posty: 44
Płeć: Mężczyzna
michal.m napisał(a):
też jakoś się zastanawiam po co ten siłownik...toż to miejsce w kufrze zabiera


Może łatwiejszym rozwiązaniem jest tak jak w starszych samochodach kawał pręta którym podpiera się maskę.

W tym przypadku 2 haczyki/gniazda, i jakiś pręcik ze starego namiotu. Jak otwieramy na dłużej to sobie podpieramy, później odkładamy w kufrze gdzie pasuje.
Plusy:prawie zerowe koszty, nie zajmuje tyle miejsca jak siłownik który jeszcze zmienia położenie podczas otwierania, z pomocą jakiegoś kleju brak dziurawienia kufra, jeśli pręt z namiotu to na tyle elastyczny żeby wygiąć w kufrze a na tyle sztywny żeby podeprzeć klape.
Bardzo proste rozwiązania czasami są najlepsze ale wiem że taki siłownik estetycznie lepiej się prezentuje.
Myśle że posiadacze Givi się skrzywią :P ale w Awinie będzie ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-07 19:14:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-14 20:13:52
Posty: 122
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
[ img ]

[ img ]

[ img ]

mi sie podoba wygląd (moim zdaniem sie ładnie komponuje) i cena jaką zapłaciłem za boczne stelaże z kuframi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 371 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org