Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-09-16 11:36:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-04-10 10:08:54
Posty: 140
Lokalizacja: Warszawa / Płock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 05
Też posiadam jakiś kufer Awiny. Akurat na 2 kaski i jakieś duperele jeszcze da radę upchnąć w wolne miejsca. Ale w żadnym wypadku nie chciałbym mniejszego. 190km/h jeździłem i z plecaczkiem i z opieraniem się o niego, na razie nie zlecieli :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: kufer fazer wybór
PostNapisane: 2014-09-16 11:36:22 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-09-19 00:19:44 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-04-22 12:02:34
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW K100RS i FZ6
blue7 napisał(a):
LifeGuard napisz jakie są Twoje spostrzeżenia jeżeli chodzi o światła z Givi? :) bo do Maxii e55 to tragedia, szkoda na nie kasy bo nawet nie działają jak powinny. Może do innego modelu są lepiej wykonane?


Ja mam światła od Kappy model V90 (do kufra K48) złego słowa o nich powiedzieć nie można (świecą jak szalone). Chciałem zrobić samemu sobie takie światła, ale jak podliczyłem czas jaki bym na to poświęcił to jednak kupienie ich w okolicy 100 zł to był dobry pomysł. Tak to jestem zadowolony na razie. Jedynie instalacja wymaga trochę zabawy i domyślania się co tam w tej instrukcji jest narysowane (marne kserówki) ale Givi też dokładnymi instrukcjami nie grzeszy ot taka mentalność Włochów :).

Załącznik:
DSC_1331.jpg [358.34 KiB]
Pobrane 571 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-19 02:29:16 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
LifeGuard dziekuję za wyczerpującą odpowiedź :) skoro instalacja była jedyną czynnością można by ją zaliczyć wręcz do przyjemności.

Ja zakupiłem do Givi Maxii światła Givi e112 i uruchomienie ich było wyzwaniem. Mało tego, że nie świeciły ani w lewym ani w prawym panelu po 4 diody LED, pozostałe świeciły bardzo marnie. Na szczęście jeden z kolegów jest ogarniętym elektrykiem i naprawił "to coś" co miało świecić. Wymieniliśmy całkowicie układ ledowy na tej śmiesznej taśmie na samodzielnie robiony, z nowymi diodami i zlutowany porządnie tak jak trzeba do konstrukcji która musi znosić drgania i naprężenia. Trochę nerwów mi te światła zjadły, ale efekt był dla mnie bardzo obiecujący i tak to obecnie działa :)

[ img ]

Generalnie uważam, że światła tego typu to rewelacyjna rzecz, jest się bardziej widocznym i nawet jak się jedzie w grupie to stop oznacza z daleka stop i widać go dosadnie. Widać jakość świateł zależy nie tyle od producenta co nawet od modelu kufra i trzeba trafić na coś porządnego. Czasem zdarzy się szajs jak ta moja E112 ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-19 09:26:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-04-22 12:02:34
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW K100RS i FZ6
blue7 napisał(a):
.. Generalnie uważam, że światła tego typu to rewelacyjna rzecz, jest się bardziej widocznym i nawet jak się jedzie w grupie to stop oznacza z daleka stop i widać go dosadnie. ...


poza tym dioda LED zapala się szybciej niż żarówka, a to przy wyższych prędkościach są całe metry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-22 15:16:33 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
LifeGuard napisał(a):
poza tym dioda LED zapala się szybciej niż żarówka

szybciej o 0,1sek czy 0,2sek czy jeszcze mniej bo raczej to nie idzie w 0,5sek szybciej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-03 23:53:28 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-04-22 12:02:34
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW K100RS i FZ6
michal.m napisał(a):
LifeGuard napisał(a):
poza tym dioda LED zapala się szybciej niż żarówka

szybciej o 0,1sek czy 0,2sek czy jeszcze mniej bo raczej to nie idzie w 0,5sek szybciej


Wpisałem w google i wyskoczyła czyjaś paca naukowa...
http://deepblue.lib.umich.edu/bitstream/handle/2027.42/64045/84696.pdf?sequence=1
widać w '93 w USA zajmowali się tego typu problemem.

Z tych badań wynika właśnie, że jest to różnica 0,1-0,2 sek (reakcja człowieka na zapalenie się światła).
A przeliczając km/h na m/s to wynika że przy prędkości 100 km/h jest to od ok 3-6 metrów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-02 19:30:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-08-05 23:02:08
Posty: 89
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
a czy ktoś ma w fazerze fz6 s1 kufer givi v56? Jak to wygląda? Nie za duży? jak się zachowuje motocykl podczas szybkiej jazdy w zakrętach z załadowanym kufrem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-02 20:50:22 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
xarfax ja widziałem jak i i oglądałem S2 z tym kufrem. Bardzo ciekawy, gabaryty całkiem fajne i nie wyglądał ociezale. Nie podoba mi się jedynie kształt pokrywy od strony pasażera, nijak zamontować na tym oparcie pasażera - widziałem różne konfiguracje. Ja jeżdżę z E55 i zdecydowanie polecam tak duży kufer, bardzo się przydaje taka ładowność w szczególności miejsce na dwa kaski. Na pewno nie będzie za duży a zalety tej przestrzeni docenisz dopiero z czasem. Nie pchaj się poniżej 50l jeżeli chcesz uprawiać dalszą turystykę. Gorąco polecam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-02 21:05:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-08-05 23:02:08
Posty: 89
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
blue7 napisał(a):
xarfax ja widziałem jak i i oglądałem S2 z tym kufrem. Bardzo ciekawy, gabaryty całkiem fajne i nie wyglądał ociezale. Nie podoba mi się jedynie kształt pokrywy od strony pasażera, nijak zamontować na tym oparcie pasażera - widziałem różne konfiguracje. Ja jeżdżę z E55 i zdecydowanie polecam tak duży kufer, bardzo się przydaje taka ładowność w szczególności miejsce na dwa kaski. Na pewno nie będzie za duży a zalety tej przestrzeni docenisz dopiero z czasem. Nie pchaj się poniżej 50l jeżeli chcesz uprawiać dalszą turystykę. Gorąco polecam!

Mam duży dylemat - jeżdżę codziennie do pracy i tutaj im więcej tym lepiej. Lubię jeździć dalej, ale lubię też dynamiczne śmiganie po zakrętach. Jak taki kufer się zachowuje jak leci się w dużym złożeniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-02 21:39:21 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
xarfax gabaryty może mają znaczenie jak ciśniesz szybko koło 200, w normalnej jeździe go prawie nie czuć poza tym że po prostu masz coś z tylu. Na prowadzenie ma wpływ jak go załadujesz i jest ciężki. Ja jeżdżę załadowany 3 kuframi i w 2 osoby i nie narzekam, FZ6 ma akurat fajna charakterystykę kiedy się zbiera ;) Odczujesz go może bardziej przy mocnym bocznym wietrze ale i tak nie jest to żaden problem. Ogólnie to myślałem tak jak Ty w ten sposób jak kupowałem,dziś mniejszego niż 55l na centralny bym nie kupił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-03 00:40:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-05-28 10:10:42
Posty: 9
[ img ]
Mam Givi v47 daje rade pow 100 i można zamontować oparcie, mieści też 2 kaski.

Wysłane z Z3 by Tapatalk


Ostatnio edytowano 2016-07-03 00:57:11 przez kuzek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-03 00:41:12 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-05-28 10:10:42
Posty: 9
[ img ]
Jeszcze z drugiej strony. Przydają się też świata stop.

Wysłane z Z3 by Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-03 13:15:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-12-23 16:41:52
Posty: 54
Lokalizacja: Brzozów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Varadero 1000
Ja mam troszkę inne pytanie, myślicie, że kappa k48 to dobry wybór na bok? Wszędzie piszą, że to kufry centralne, ale akurat mam takie 2 i myślałem, czy by nie dać ich na boki :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-03 14:08:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-05-28 10:10:42
Posty: 9
Mi chodzą po głowie takie kufry boczne vario jak są do GSa z możliwością powiększania przestrzeni. Ciekawe czy pasują też do yamahay.

Wysłane z Z3 by Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-04 19:38:08 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-04-27 20:44:18
Posty: 17
Mi było żal wywalić kupę kasy za znaczek Givi i postawiłem na K-max 50. Póki co testowany z opartym plecakiem, zaladowany jakieś 10kg i przy 140km/h nie odpadł ;-) Wykonanie solidne a cena 350zl z płytą zachęca.
[ img ]

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org