Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-08-06 08:13:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-28 23:39:23
Posty: 42
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Zastanawiam się nad zakupem crash padów ZIPSER. Ma ktoś doświadczenie z nimi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Crash pady ZIPSER
PostNapisane: 2012-08-06 08:13:37 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-08-06 08:31:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
Ogólnie niepolecane...
Lepsze Puig, czy nawet Womtech. Ja po moim widzę, jak się LSL spisały. Jak na crashe- świetnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-06 08:38:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-28 23:39:23
Posty: 42
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Brodzins napisał(a):
Ogólnie niepolecane...
Lepsze Puig, czy nawet Womtech. Ja po moim widzę, jak się LSL spisały. Jak na crashe- świetnie.

To teraz myśę nad tymi Womet-tech, bo widzę dobre opinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-06 09:11:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
Skoro już się zdecydowałeś na crashe to wiesz jakie są za i przeciw :)

wybierz te trochę lepsze, żeby później nie było tak jak u niektórych - np wyłamana rama...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-23 22:14:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-23 23:18:15
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: gsx1300r
zipsery niekoniecznie są złe. na ślizgi nie mozna narzekać (przeżyłem jeden), widziałem też po crashu FZ6 i rama nie była naruszona a pad ułamany. Oczywiście dedykowane Puigi wyglądają lepiej i pewnie nie da rady ich złamać:) ale cena do możliwości - musisz sam wybrac. Ja w każdym razie polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-23 22:20:43 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Motomaniac
jeden z zielonych forumowiczów ma na sprzedaż takowe crasze...podpytaj, luknij w dziale sprzedam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-24 15:12:24 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Już zaklepane, były w moto jakiś czas - proste zipsery, lecz z mojego doświadczenia wynikał jeden wniosek - nie ma na rynku crashy które by ochroniły kota.
Wszystkie zminimalizują szkody - ale żaden nie ochroni - żeby nie było nawet ryski...
Plastik - plastikiem - każdy zrobi co ma zrobić. Wybierz wg własnego uznania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 20:44:59 
Co byście wybrali:

To - http://womet-tech.pl/product.php?id_product=133
Czy to - http://www.puig.pl/crash_pady/motocykle ... -p421.html
Czy obojętnie bo jedno i drugie dobre - dla mnie wygląd to 2 rzędna sprawa.

EDIT:
- poprawilem link, zabraklo spacji po "-"


Ostatnio edytowano 2013-05-17 08:49:48 przez Pieraś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
PostNapisane: 2013-05-17 08:38:26 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
chodzi tylko pierwszy link...

Czasem mam wrażenie, że chodzi tylko o napis na dekielku....także wometa polecają, jakość jest naprawdę fajna...puig oczywiście również cieszy się renomą, a więc kieruj się ceną...stosunkiem ceny do jakości :)

Mój kolega sam toczy krasze z pręta ebonitowego chyba i również spełniają swoje zadanie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-17 13:08:32 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
Pieraś napisał(a):
Co byście wybrali:

To - http://womet-tech.pl/product.php?id_product=133
Czy to - http://www.puig.pl/crash_pady/motocykle ... -p421.html
Czy obojętnie bo jedno i drugie dobre - dla mnie wygląd to 2 rzędna sprawa.


tak jak napisał Mores jedne i drugie ludzie polecają więc ciężko by tutaj nagle na forum większość opowiedziała się za jednymi...
pytanie mnie się nasuwa jeśli zależy Tobie na bezpieczeństwie moto przy upadku to czy nie lepiej gmole...W tej cenie to wydaje mi się, że nasz kolega z forum, Bartek-keks, Tobie gmole zrobi. Jak się uprzesz to może i z crashpadami na końcach...
[mała dygresja: generalnie to drogie te crashe... jesus...]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-17 13:12:21 
Wiem, że drogie ale droższa naprawa przy wymianie osłon silnika itp.
Gmole mi się nie podobają całkowicie - nie widziałem jeszcze ładnych gmoli do FZS 600.
Crash-pady też TYCI szpecą ale robią swoje ... prędzej bym kupił sobie do nich jeszcze crash-pady tylnej osi gdyby były lub takie gdzieś mocowane
do stelaża zadupka by ochronić plastiki ... aczkolwiek zadupek to najtańszy z elementów plastikowych.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-05-17 13:28:37 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
Pieraś napisał(a):
Wiem, że drogie ale droższa naprawa przy wymianie osłon silnika itp.
Gmole mi się nie podobają całkowicie - nie widziałem jeszcze ładnych gmoli do FZS 600.
Crash-pady też TYCI szpecą ale robią swoje ... prędzej bym kupił sobie do nich jeszcze crash-pady tylnej osi gdyby były lub takie gdzieś mocowane
do stelaża zadupka by ochronić plastiki ... aczkolwiek zadupek to najtańszy z elementów plastikowych.


nie wiem do końca do czego crashe są montowane w fzs-ie ale wiem że w moim fz-cie do ramy więc może masz rację ochronisz osłonę silnika ale jak będzie pech to crash albo wygnie ramę albo urywając się urwie mocowanie w ramie... i pytanie ile naprawa tego kosztuje.
Moim zdaniem crashe świetnie spełniają swoją rolę przy małych prędkościach, parkingówkach itp. Albo np jak pozwolisz pijanemu koledze usiąść na moto a on go nie utrzyma (tak też miałem heh). Wówczas crash da radę. Przy większych prędkościach niestety może już być różnie....

co do crashy na zadupkach to pewnie do zrobienia ale to już właśnie bardziej u ludzi którzy sami takie rzeczy wykonują...Mores pisał że ma kolegę co crashe robi, Bartek też robi, do tego ktoś jeszcze był kiedyś na forum ale to już musiałbyś poszukać. Zwrócić się do jednego z nich i coś by pewnie wymyślili Tobie na ten tył. Tylko jak Ty masz takiego fioła na punkcie wyglądu to nie wiem czy się Tobie te crase przy zadupku będą podobać :PPP


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-17 14:27:55 
Ale jak piszesz ... przy dobrym upadku to i crash-pas nie pomoże.
Niby crashe robione są z odpow. twardościa by pękły, a nie wygięły ramę - w FZS600 mocowanie jest na ramie z przodu, odkręca się śrubę i wkręca pada.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-05-17 17:41:41 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
dokładnie to żeby się starły,a nie pękły...ale w FZSie masz dwie śruby, wiec dla lepszego trzymania można zrobić mocowanie na dwie śruby :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-22 21:58:08 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Tak wtrącę w temat - osłony na zadupku - czy wahaczu mijają się z celem.
Crash w osi wahacza - przy skoku zwieszenia - gnie wydech - czyli przeróbka wydechu - lub krótki pod wahaczem - jedyna wg mnie opcja by moto nie poszło na wydech - czy dachowało.
Crash zamiast podnóżka - w kocie stelaż zadupka gnie się od byle kopnięcia - więc każde podparcie moto - objawi się krzywym tyłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org