Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 242 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-09-10 08:23:28 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-21 15:08:40
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 98
Zapomniałem wspomnieć, że w przypadku tego tłumika (w przypadku mocowanych na opaskę może tego nie być) miałem jeden problem:
Jest to tłumik od FZS'a z 2003r. a jak wiadomo, w 2001r. był mały lifting, polegający m.in. na poprowadzeniu tłumika (wraz z podnóżkami dla pasażera) niżej niż w poprzednich wersjach.

Mimo wepchnięcia dolotu maksymalnie na kolektor i przesunięcia (regulacja śrubami) uchwytu na tłumiku, nadal brakowało mi ok. 2-3 cm. do setu pasażera.

Początkowo sprawę rozwiązałem tak:
[ img ]

Czyli odkręciłem jedną śrubę mocującą set do ramy i przesunąłem do tyłu.
Minusem tego rozwiązania było to, że przy cięższym pasażerze, jedna śruba mogłaby nie utrzymać jego kopytka + tłumik (wolałem nie sprawdzać :shock: ). Druga sprawa, to to, że końcówka setu opierała się teraz na plastykach tylnego zadupka.

Poszedłem po rozum do...Leroy Merlin :lol: i kupiłem ocynkowany kątownik (ok. 4mm grubości), który panowie z działu obsługi przecięli mi na pół.
To, plus śruba, nakrętka i podkładki, dało taki oto efekt:
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Zmiana tłumika.
PostNapisane: 2010-09-10 08:23:28 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2010-09-10 08:44:09 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Żeby było ładniej, możesz tą blaszkę zrobić w kształcie tego ucha z tłumika :wink: albo na razie chociaż tą wystającą część tej blaszki uciąć :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-10 12:45:09 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-18 21:10:47
Posty: 81
Lokalizacja: Żabia Wola, Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 691-931-328
Obecne moto: 2 x fzs600
podobnie przy zmianie tłumika robiłem w yamasze tdr, bałem sie nieco czy taki katownik sie nie urwie ale narazie sie trzyma :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-10 13:20:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-21 15:08:40
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 98
już po tym ile panom w LM zajeło przepiłowanie go, wiedziałem, że jest wytrzymał :lol:

Pierwsza jazda już za mną i jest tak jak napisał Nemmo - nie strzela, ale ładnie 'bulgocze' basem przy schodzeniu z obrotów.
Jak się już silnik rozgrzeje, to wkręcanie na odroty też pięknie zaczyna brzmieć - aż się nie chce odpuszczać manetki :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-10 14:37:18 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Nie falują obroty i nie ma dziur?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-10 16:39:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-21 15:08:40
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 98
desable napisał(a):
Nie falują obroty i nie ma dziur?

Nie - gites malina...chociaż "nie chwal dnia przed...powrotem do domu"...myślę, że po kilku dniach jazdy będę miał pewność :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-18 16:15:04 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Mam pewien problem, na który wpadłem przed chwilą. Lada chwila będę z kumplami zamawiał sobie Dominatorka Owal, ale teraz mnie tknęło coś. Czy Fazer powiedzmy ten 98 rok ma inny dolot niż ten z 2000? (Ja mam tego 2000 rok)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-18 22:56:03 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Tak. W 2000r sety pasażera są niżej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-18 23:12:25 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Czyli mam rozumiec, że tłumik od powiedzmy 98 nie pasuje do 2000?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-19 01:33:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Tak. W fzs 98-99 tłumik jest wyżej poprowadzony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-27 22:32:09 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Kurde! Wacham się teraz! Bo znalazłem dobry tłumior:

http://allegro.pl/tlumik-yamaha-fzs-600 ... 23901.html

a miałem kupować z kumplami dominatora. Teraz nie wiem co zrobić. Prawie ta sama cena. Kusi mnie ten powyższy. Ma go ktoś? Chyba się skusze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-28 07:51:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Jesli mnie pamiec nie myli to wojtas mial cos takiego w swoim kocie, jesli tak to ladnie mruczal :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-29 00:05:11 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-04-10 10:53:36
Posty: 452
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1198
desable napisał(a):
Czyli mam rozumiec, że tłumik od powiedzmy 98 nie pasuje do 2000?

Sam komin możesz mieć do czegokolwiek. Liczy się dolot, który sobie można do każdego tłumika i każdego moto dopasować niewielkim kosztem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-29 08:55:15 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Nie no, ja wiem o tym. Chodziło mi oczywiście o dolot :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-11-05 18:27:15 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
A więc plany ugległy zmianie :P Dominatory poszły w zapomnienie, a umówiony już na poniedziałek (albo nawet w weekend jestem) z Edziem i to u niego wydeszek przerobię. Taniej mnie wyjdzie, mam pewność, że pasuje i w ogole spox. Ja nie znalazłem negatywnej opinii w necie na jego temat, więc ok. Teraz tylko się zastanawiam, czy full przelot :P bo tam jest taka zwężka, i Mr. Edzio mówił, że można ją usunąć... wtedy będzie głośniejszy. Kotś z forum tak chyba zrobił już i pisał, że spox. Tylko boję się, żeby nie był zbyt głośny, bo on będzie też skracany. Z 10 cm może, ale to max. Żeby była obejma symetrycznie. Więc wydaje mi się, że może się okazać, że full przelot + to skrócenie = zbyt głośny komin. Co myślicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 242 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org