Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-04-12 13:16:04 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-10-29 20:24:48
Posty: 447
Lokalizacja: Północne Mazowsze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6
Hej!

Mam u siebie założony filtr powietrza K&N. Mam pytanie: czy któryś z Was który posiada taki u siebie robił jakieś testy na hamowni etc i może powiedzieć o ile wzrosła moc FZ6-tki po jego montażu?

Pytam z czystej ciekawości: znajomi pytają się mnie ile mocy ma moja perełka i mówię, że seryjnie 98, ale pojęcia nie mam ile po montażu filtra...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtr powietrza K&N
PostNapisane: 2014-04-12 13:16:04 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-04-12 18:10:54 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Sam filtr nic nie daje. Musiłbyś aby wyciągnąć coś z modu dołożyć jeszcze dobry wydech, zmienionić mapę wtrysków i wtedy możesz mówić o wzroście mocy :) Ten filtr dostarcza więcej powietrza niż zwykły. Myślę że może inaczej jes na gażnikach ale u ciebie na wtrysku różnić nie powinno być przy samym filtrze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-13 14:20:27 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Stożkowy filtr powietrza stosuje się nie dla podniesienia mocy,czy momentu, ale dla wyeliminowania zawirowań w układzie dolotowym i tym samym poprawy dynamiki silnika, tak samo jak z wymianą kolektorów na polerowane czy zwiększeniem średnicy wydechu :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-13 18:09:02 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-03-15 12:37:19
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: nope!
Obecne moto: Fazer 6 2005
Sam filtr nie eliminuje zawirowań (?) ale dostarcza więcej powietrza w tym samym czasie co zwykły filtr.
Przy wtrysku da lepsze spalanie mieszanki ale znikomy wzrost mocy bez zmiany wydechu. Mapy nie trzeba podmieniać bo wtryskiem steruje komputer, który się dostosuje w/g odczytów z czujników. Zmiana softu jest konieczna jedynie przy nieoryginalnym wydechu (do dedykowanych też nie trzeba robić podmianek - ale można).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-13 23:51:54 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Zalewa napisał(a):
Sam filtr nie eliminuje zawirowań (?) ale dostarcza więcej powietrza w tym samym czasie co zwykły filtr.
Przy wtrysku da lepsze spalanie mieszanki ale znikomy wzrost mocy bez zmiany wydechu. Mapy nie trzeba podmieniać bo wtryskiem steruje komputer, który się dostosuje w/g odczytów z czujników. Zmiana softu jest konieczna jedynie przy nieoryginalnym wydechu (do dedykowanych też nie trzeba robić podmianek - ale można).


Zawirowań powietrza w układzie dolotowym, przynajmniej we wstępnym etapie, co przekłada się na swobodę przepływu powietrza w kolektorze i charakterystykę dolotu. Co do programu, przy samym filtrze komputer w pewnym stopniu sobie poradzi, pomimo że zakres samoadaptacji programu jest ograniczony, żeby uniknąć nieprzyjemności.

Siedziałem trochę w takich sprawach, fakt że w przypadku samochodów, ale chcąc nie chcąc wszystko działa na tej samej zasadzie :D.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-06 20:56:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 182
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Gsx-r k8
Na przelocie bez kata i filtrze na hamowni wyszło 99,7 km gdzieś mam wykres (jak znajdę to wrzucę) delikatna poprawa z dołu bez dbkiller odczuwalna. :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org