Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-08-10 20:22:30 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-08 13:32:31
Posty: 32
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N s2
Nie mam czasu i ochoty uzerac się w temacie reklamacji. Co innego gdybym zauważył to pod koniec sezonu.
Chciałem tylko ostrzec posiadaczy tych gmoli a jest ich trochę, przed potencjalną wadą. Nie było u mnie jakiś wielkich naprężeń. Wszystko skręcane dynamometrem.
Oddalem do pospawania :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-10 20:22:30 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2015-08-10 20:59:33 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
bober jak jest prosto lub do przodu po stronie upadku to bedzie tarla po podlozu i z pewnoscia sie wygnie. Jezeli bedzie choc minimalnie skrecona w strone upadku to sie zlozy i ucierpi czasza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-10 21:56:44 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-06-11 12:04:07
Posty: 120
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n S2
pytam, bo w mojej wersji n, do której założyłem crashe przy ślizgu ucierpiał sam crash i porysował się pług, kierownica nie musnęła nawet asfaltu, dlatego wydaje mi się że zaletą crasha jest utrzymanie motocykla pod dobrym kątem w razie ślizgu tak, aby jak najmniej ucierpiały inne części

ps. to takie luźne przemyślenia nie podpierane badaniami ani niczym innym, wydaje mi sie ze motocykl z gmolami przy ślizgu znajdzie się w zupełnie innej (gorszej) pozycji niż motocykl z crashami


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-10 22:38:29 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
bober no na pewno ma wyzej punkt styku z podlozem wiec cos tym moze byc. Tak naprawde to obojetnie co masz wszystko zalezy od szczescia jak moto upadnie, raz peknie rama a raz gmol.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-02 20:47:20 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-07-30 08:05:20
Posty: 6
Lokalizacja: LBN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N
Dzisiaj zabrałem się za montaż w moim FZ6 2004, gmoli Givi TN 358. Przy dokręcaniu śruba mocująca ramę z silnikiem ukręciła się. Był to element z zestawu, zgodnie z instrukcja założyłem tuleję plus podkładkę. Oczywiście cała procedura była realizowana kluczem dynanometrycznym z momentem 55 Nm. Teraz pytanie co mogłem zrobić nie tak?
Jutro dzwonie do znajomego mechanika w celu wykręcenia tego co zostało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-02 21:22:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Jezeli sruba nie byla wadliwa to musial byc zbyt duzy moment choc obstawiam to pierwsze. Wierze, ze uzywales dobrej klasy klucza dynamometrycznego. Ja dokrecalem momentem 50nm tak dla bezpieczenstwa przed zerwaniem zostawiajac pewien margines bledu dla klucza lub wytrzymalosci materialow, nic mi sie nigdy nie odkrecilo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-02 22:48:24 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-07-30 08:05:20
Posty: 6
Lokalizacja: LBN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N
Używałem klucza YATO YT-0760.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-03 08:32:35 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-08 13:32:31
Posty: 32
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N s2
A propo kluczy dynamometrycznych, nawet pomijajac ich jakosc nalezy po okresie dluzszego nieuzywania kilkukrotnie "uzyc" klucza w celu wewnetrznego nasmarowania mechanizmu. Inaczej na pewno przekroczymy wartosc momentu ktory nastawilismy. Pisze to we wszystkich instukcjach do kluczy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-05 22:23:41 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Miałem takiego Yato i ukręciłem nim dwie śruby w samochodzie...pożyczyłem od znajomego Proxxon MICRO- CLICK, dla porównania wkręciłem śrubę kluczem Yato, miałem nastawione coś koło 60Nm, później próbowałem ją "poprawić" Proxxonem, przy 75Nm klucz zrywał a śruba ani drgnęła i dałem sobie dalej spokój, później Yato z tym samym nastawem jeszcze o jakieś 2/3 obrotu dokręcił tą śrubę, potrafił też puszczać za wcześnie, dlatego poleciał na szrot, a ja na razie zostałem przy swoim dynamometrze w prawej ręce :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org