Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-04-12 23:08:36 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dzięki za ostrzeżenie, przez pół roku od zamontowania jeździłem z dodatkową smyczą założoną na kierownicę i podpiętą do telefonu. Przez 10000km tel ani razu się nie poluzował więc smycz zdjąlem i zawsze pidlaczam kabel usb ktory w razie poluzowania powinie spowolnic wypadanie tel z uchwytu :)

Dosłownie w piatek odebralem z paczkomatu zestaw marki spigen z mocowaniem gearlock, odpowiednik znanego rozwiazania quadlock. Będziemy testować jak tylko będzie normalniej :)

https://allegro.pl/oferta/etui-spigen-g ... e=facebook


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-04-12 23:08:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2020-04-13 15:19:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
zestaw marki spigen z mocowaniem gearlock, odpowiednik znanego rozwiazania quadlock.


Spoko zestawik. co prawda etiu wydaje mi się wielkie, ale sam mechanizm podoba mi się - szczególnie to że uchwyt można "odkręcić" od tego długiego mocowania (nie jestem przekonany czy wytrzyma trudy moto) a można go przykręcić wprost do moto (ma nawet gwinty na to od dołu). W sumie jak przerobię zamówiony, aluminiowy pokrowiec tak żeby był zamykany na śrubki a nie magnesy (znów, słabo u mnie z wiarą w wytrzymałość, ale przypominam ze już 2 telefony odleciały mi na moto) to przemyślę opcję, tak wiec czekam na sprawozdanie jak daje radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-10 09:55:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-07-10 14:45:20
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
siemka , a czy macie kogoś w Warszawie kto mógłby podłączyć wyświetlacz w FZS600??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-11 19:58:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-05-11 17:42:32
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S1 FAZER
Założyłem licznik biegów gpt gi1001 mam problem z programowaniem kable są podłączone prawidłowo jak programuje 1 bieg praktycznie od razu woła o 2 i strasznie szybko o kolejne nie nadążam z przełączaniem później przekłamuje np nie pokazuje 2ki a na 5ce przy wysokich obrotach pokazuje 6ke ktoś coś pomoże jak zaprogramować prawidłowo? Rozpoczynać na luzie czy na 1 biegu komuś to działa jak trzeba?czytałem żeby robić to bez sprzęgła pytanie 2 czy można na centralce wbić 1ke bez sprzęgła?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-11 21:41:57 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Tak się zastanawiam, czy te wyświetlacze biegów są rzeczywiście Wam tak niezbędne. Przy montażu jeszcze tyle z tym zachodu. Czy naprawdę macie problem z określeniem na jakim aktualnie jedziecie biegu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-11 22:48:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-05-11 17:42:32
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S1 FAZER
To jeden z moich pierwszych sezonów na moto i notorycznie wbijam 7ke ale pytanie nie dotyczyło jego przydatności ta jest subiektywna


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-12 00:30:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Pisałem o programowaniu już kilka razy wczesniej, w skrócie - podczas programowania muszą być wyraźne proporcje obrotów do prędkości czyli najlepiej programować przy średnich obrotach ok 3000 z motocyklem na stopce centralnej i zmieniając biegi bez sprzęgła. Odpalam z wbitą jedynką i od razu po uruchomieniu wysprzeglam, wchodzę do 3000 obrotów, miga 2, przebijam biegi aż do 6 bez oddawania gazu, jak dojdę do 6 biegu i miga 7 to gaszę silnik kluczykiem jednocześnie wciskając sprzęgło, w ten sposób chip licznika biegów nie zapisze 7 biegu jako coś fałszywego co sobie złapie po wciśnięciu sprzęgła.

Jak już się złapie sposób programowania to wchodzi za każdym razem. Jedynie że trzeba czasem powtórzyć kalibrację jeśli stacyjka będzie włączona bez uruchomienia silnika powyżej 2 minut i licznik wyczyści pamięć.

Co do ogólnego sensu instalacji takiego gadżetu to ja tak mialem po zdaniu A i kupnie fazy, że na moje początkujące ucho przy ok 60kmh biegi 4, 5 i 6 brzmiały praktycznie tak samo. No i czesto jadac na 6 silnik na ucho wył tak, ze myslalem ze mam jeszcze w zanadrzu przynajmniej jeden kolejny bieg wiec próbowałem wbić wyżej... Jak na co dzien jezdze dieslem ktory przy 100kmh ma ponizej 2k obrotów to faza przy 100 wyje jakbym jechał na 3 biegu :)
Jak sie zamyślę to widzę ile biegów mi zostało do zredukowania zatrzymujac sie na światłach. 2 jest duzo krotsza od 3 i jak za szybko zredukuje to jesli nie dodam wiecej gazu to nieprzyjemnie dohamowuje silnikiem przy wysprzegleniu... To są niuanse i da się bez problemu jeździć bez tego, ale podłączenie wskaźnika to był dla mnie żaden wyczyn, sam koszt wskaźnika jest atrakcyjnie niski. Może jestem słaby, ale dla mnie to wygoda ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-12 09:44:34 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
No i czesto jadac na 6 silnik na ucho wył tak, ze myslalem ze mam jeszcze w zanadrzu przynajmniej jeden kolejny bieg wiec próbowałem wbić wyżej...

W Tracer też tak mam, jadąc na 6 biegu chcę włączyć następny bieg (kłania się dobór przełożeń albo skrzynia 7 biegowa- chociaż tego chyba już się nie stosuje i przy tej pojemności)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-12 22:59:08 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 299
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Jeździłem Fazerkiem siedem sezonów bez wyświetlacza, choć co rok rozważałem jego zakup, zniechęcał mnie tylko fakt, że za bardzo nie było miejsca do estetycznego montażu, też sobie wmawiałem, że mi niepotrzebny. W tym roku mnie olśniło i zamontowałem wyświetlacz na wewnętrznej części owiewki, nie szpeci motocykla, a dla mnie jest podczas jazdy doskonale widoczny, wniosek mam jeden, żałuję, że 7 lat jeździłem bez. Teraz stale spoglądam na jakim biegu jadę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-13 11:41:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-10-16 10:28:20
Posty: 23
Lokalizacja: LC
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Jest
Obecne moto: Fz6 S2 ABS
Witam, Panowie podpowiedzcie proszę jakie montujecie wyświetlacze w S2 z ABS. Pozdrawiam

Edit:
Dzięki za informacje:)
Ps. Czy użytkownicy wyświetlacza GPT GI1001 polecają ten produkt? I czy udało rozwiązać się problem z rozprogramowywaniem?


Ostatnio edytowano 2020-06-14 13:10:13 przez dyziek84, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-13 14:18:27 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
dyziek84 napisał(a):
Witam, Panowie podpowiedzcie proszę jakie montujecie wyświetlacze w S2 z ABS. Pozdrawiam
Taki sam jak i bez abs-u.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-14 14:44:13 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Ja trzeci sezon używam GPT GI1001 i nic się nie rozprogramowuje.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-14 15:28:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-04-19 21:58:03
Posty: 12
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
A ja w moim staruszku FZS600 mam zamontowany wyświetlacz w miejscu fabrycznej kontrolki luzu i jestem z tego rozwiązania mega zadowolony.


Załączniki:
Zrzut ekranu 2020-06-14 o 15.23.07.png [813.63 KiB]
Pobrane 258 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-16 10:36:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2020-05-11 17:42:32
Posty: 20
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S1 FAZER
dobra Panowie udało się zaprogramować sfazowany dziękuję za pomoc został jeden problem z wyświetlaczem jak zdrowo podkręcę maszynę powyżej 6,5k obrotów na 5ce już wyświetla szóstkę przy spokojnej jeździe zaczytuje biegi prawidłowo jest jakiś sposób na to pominę fakt że jak zbijam biegi np o 2 to dopóki nie puszczę sprzęgła nie pokazuje prawidłowo idzie coś z tym zrobić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-16 12:53:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Co do trzymania sprzęgła to niestety nic z tym nie zrobisz bo tak ten system działa, porównuje obroty silnika i kół i szuka pasujących proporcji do zapisanych biegów. Wciśnięte sprzęgło powoduje że nie utrzymujesz tych proporcji, więc licznik nie wie na jakim biegu jesteś. Niestety przez to stojąc na światłach nie wiesz czy masz wbitą jedynkę, czy inny bieg, do póki nie ruszysz wyświetlacz pokazuje " - ".

Co do samoczynnego przechodzenia wyświetlacza na inny bieg przy zmianie obrotów, 5 i 6 bieg mają najmniejszą różnicę w proporcji obrót do prędkości, przez co łatwo o pomyłkę przy wyliczaniu tej proporcji podczas programowania. Im większe obroty podczas kalibracji, tym dokładniejsze wyliczenie licznika i mniejsze ryzyko złapania nieprawidłowych danych.

Spróbuj zaprogramować jeszcze raz, tym razem na nieco wyższych obrotach.

Co do redukowania biegów podczas jazdy to redukuj po jednym biegu na raz z międzygazem i odpuszczeniem sprzęgła po każdej zmianie, wtedy licznik szybko reaguje i pokazuje aktualny bieg. No i tak się powinno jezdzic, więc ogólnie polecam tak zmieniać biegi, jak najmniej jazdy z wciśniętym sprzęgłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org