Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zestaw napedowy
PostNapisane: 2009-03-09 14:23:31 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-03-01 21:43:22
Posty: 76
Lokalizacja: Wawa
Po kupnie a i przed sezonem chce wymienic naped

jako ze nie mam najmniejszego pojecia o zebatkach i lancuchach potrzebuje porady

zebatki ide w standart czyli 16 i 46
co kupic , gdzie i za ile
jaki lancuch

wiem ze sa jakies wzmacniane itp.
jezdze spokojnie i extremy niepotrzebuje

a najlepiez zeby zachowac stosunek jakosci do ceny :)

P.S no to jeszcze jedno , czyli smarowanie lancucha , jak czesto , czym , montowac ten systemo do oliwienia ??

Pozdrawiam w oczekiwaniu na lepsza pogode
Pavulon


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zestaw napedowy
PostNapisane: 2009-03-09 14:23:31 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-09 15:10:27 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-09 22:08:47
Posty: 349
Lokalizacja: wawa... 3 min bike'm
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr
wez DID-a ze srodkowej polki.. kpl do fazera ok 800
co smarowania.smar teflonowy bym polecil, a niezaleznie czym chcesz smarowac co 300km i po kazdym deszczu... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-09 15:20:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-06-29 13:14:34
Posty: 196
Lokalizacja: Warszawa
Łańcuch DID 530 Oring wzmacniany. Zębatki mogą być JT. Do smarowania tak jak dziadek pisał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-09 23:01:11 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
dziadek173 napisał(a):
niezaleznie czym chcesz smarowac co 300km

otóż nie do końca jest tak jak piszą... :)
poczytałem swoją serwisówkę od fajera..i...qpa :lol:
honda-san napisał, że łańcuch należy smarować co 1000 km olejem wg spec SAE 90...jeśli małe żółte inżynierki tak napisali, tzn ,że tak ma być, nie czytałęm serwisówki od kota, ale jeślichodzi o smarowanie co 300 km czy co tankowanie-mit


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-10 00:13:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-07-01 00:23:41
Posty: 177
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600 KOTEK
miki w serwisówce od kotka też jest co 1000 km smarowanie ale po dobrym deszczu też odrobinę nie zaszkodzi....pozdrawiam:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-10 01:20:58 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-09 22:08:47
Posty: 349
Lokalizacja: wawa... 3 min bike'm
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr
miki napisał(a):
dziadek173 napisał(a):
niezaleznie czym chcesz smarowac co 300km

otóż nie do końca jest tak jak piszą... :)
poczytałem swoją serwisówkę od fajera..i...qpa :lol:
honda-san napisał, że łańcuch należy smarować co 1000 km olejem wg spec SAE 90...jeśli małe żółte inżynierki tak napisali, tzn ,że tak ma być, nie czytałęm serwisówki od kota, ale jeślichodzi o smarowanie co 300 km czy co tankowanie-mit

rob jak male zolte lapki pisza i porownamy stany napedow po 10k/km o ile smarowany co 1k wytrzyma tyle :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-10 09:07:56 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
miki napisał(a):
smarowanie co 300 km czy co tankowanie-mit


To ja jestm mitoman :shock: Ale napędzik zmieniłem po 40tkm :) a dokładnie po 39800 km. Podstawa przy smarowaniu to mało i często.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-10 09:19:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
Ja smaruję jak widzę, że zaczyna się robić suchy i po kłopocie.
Delikatnie olejem przekładniowym jak podali w serwisówce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-10 09:26:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Delta81 napisał(a):
Ja smaruję jak widzę, że zaczyna się robić suchy i po kłopocie.
Delikatnie olejem przekładniowym jak podali w serwisówce.

Dokładnie, zaczyna na rolkach prześwitywać błyszczący metal to trzeba smarowac. Zazwyczaj co 200-300 km. Nie wyobrazam sobie przejechac bez smarowania 1000 km, napęd na sezon wtedy nie starczy.
Jak widze czasami na swiatlach w innych moto blyszczacy sie lancuch tak, ze az po galach daje to zal takiego moto mi sie robi :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-10 10:00:27 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
wiedziałem... :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-10 12:52:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-06-17 20:01:06
Posty: 154
Lokalizacja: Skarżysko-Kam/Kraków
Kup łańcuch jakiś markowy, np DID.

Ja mam wzmacniany O-ring i daje rade. Przez 10k km praktycznie nie musiałem go naciągać. Zaplacilem na niego 300PLN w promocji.

Jak się zdecydujesz to daj znać na priv, może będę mógł załatwić coś taniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-10 12:58:41 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-06-20 19:23:34
Posty: 162
Lokalizacja: Mrozy/okolice Minska Maz
dobrze ze mam automattyczne smarowanie lancucha to nie musze sie martwic o smar.wydaje mi sie ze to super sprawa a i zywotnosci napedu calego podnosi sie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-10 13:43:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
W salonie yamahy za lancuch DID X-ring wzmacniany zawolali mi 390 zl plus zebatki 30 i 110.Wydaje mi sie, ze cena ok i sie zdecydowalem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-10 17:16:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Nemm napisał(a):
DID X-ring wzmacniany zawolali mi 390 zl plus zebatki 30 i 110


Cena przyzwoita. Jeśli możesz wybrać to postaraj się by zębatki były nie JT ( bardzo popularne ), ale Sunstar, lub PBR, przynajmiej zdawcza. JT nie są złe, tylko te dwie inne marki robią jeszcze lepsze ;) a różnice w cenie nie powinny powalić, tym bardziej, że to zakup na dziesiątki tysięcy kilometrów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-16 01:07:59 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
ktory kupic?
http://www.allegro.pl/search.php?string ... &country=1


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org