Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-07-26 13:46:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-01-15 19:06:11
Posty: 123
Lokalizacja: Rumia /k.Gdyni
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer ABS
Istnieje duze ryzyku, ze przy innej kierownicy, bedzie trzeba przedluzyc kableki....
Niech ktos potweirdzi .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-26 13:46:55 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-07-26 15:27:32 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-11-04 22:28:46
Posty: 226
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 s2
Czacha jest zrobiona z ABS a to bardzo nie wdzięczny materiał do klejenia,nie zaszkodzi spróbować nie masz wiele do stracenia.
Co do szyby polecam MGG kosztuje 150zl a naprawdę fajne wygląda i dobrze się spisuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-26 16:15:26 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-07 14:05:09
Posty: 188
Lokalizacja: Poznan
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki gsf 1250 ABS
Kazdy plastik jest do sklejenia (bezproblemowo)


Jesli chcesz czache to mam na sprzedaz kolor granatowy.Wiecej inf i zdjecia na PW


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-26 19:59:17 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-11-04 22:28:46
Posty: 226
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 s2
Slawol58 Powiadasz każdy bezproblemowo? A co powiesz na temat PUR ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-26 21:22:17 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-07 14:05:09
Posty: 188
Lokalizacja: Poznan
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki gsf 1250 ABS
Danielek.

Nie wchodżmy w szczegóły.PUR-a sie nie spawa tylko klei.


Czacha do fz6 jest z tworzywa abs i jest do pospawania.
Tylko musi byc to zawodowiec a nie partacz bo pózniej wypełnienie czachy żle leży i żle to wyglada.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-07-28 11:48:14 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-06-29 15:21:38
Posty: 29
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Mam ogarniętego gościa od spawania i malowania, więc powinno być OK. :) Slawol58 - bierę czachę.

Powiem nawet więcej, poważnie zastanawiam się nad pomalowaniem jej (skoro i tak być malowana musi) na biało. Bak mam wgnieciony więc też pewnie będzie jakiś malowany w przyszłości - wtedy również na biało. Wtedy z tego mialbym coś na wzór nakedowego tego. :D Co sądzicie? A może pasowałby oryginalnie malowany bak od wersji N, z tym czerwonym pasem?

Z części pozostaje mi tylko kierownica (i prawe lusterko :P). I właśnie a propos kierownicy mam pytania.

Dość dokładnie przeczesałem wątek viewtopic.php?f=22&t=6820 o kierownicach LUCAS. Większość sztuk na allegro ma szerokość 750 wzwyż - kiedy oryginał tylko 660. Obawiam się problemów z przebijaniem się w korkach i obijaniem owiewki przy pełnym skręcie. Jakie macie doświadczenia z szerszymi kierownicami? Szkoda że nie ma możliwości "wzięcia" paru modeli i porównania sylwetki na siedząco, na moto.

Może lepiej byłoby wziąć np. coś takiego? http://allegro.pl/kierownica-fehling-68 ... 79411.html

Z kierownicą oryginalną nie siedziało mi się niewygodnie, ale wydaje mi się że z szerszą, turystyczną powinno być jeszcze wygodniej, w szczególności na dłuższych trasach. A na wyprostowaną sylwetkę mogę sobie pozwolić - właśnie dotarła do mnie wysoka turystyczna szyba puiga. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-04 10:58:02 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-06-29 15:21:38
Posty: 29
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Mam problem co do ostatnich już części.

Kierownica - nie przejmuję się szerokością, szukam czegoś o odpowienim profilu (polecacie jakąkolwiek?) a następnie odpowiednio przytnę. Pojawia się jednak pewien problem..

Ciężarki - te oryginalne mają po 300g sztuka. Najcięższe jakie znalazłem z "firmowych" to Barracuda - 130g zestaw (czyli ponad 4,5 raza mniej). Nie będzie to przeszkadzać? A może dałoby się zamontować w akcesoryjnej odpowiedni gwint (M16 z tego co pamiętam)? Z tego co czytałem wyciągnięcie gwintu z oryginalnej kierownicy graniczy z cudem..

Lusterko prawe - wszystkie oferowane oryginalne używane to lewe (wszyscy kładą moto na tą samą stronę jak widać :P). Pozostają akcesoryjne - z "wyższej" półki wyłaniają się 2 firmy - Vicma oraz JMT - tyle tylko że obydwie były już odradzane na tym forum. Ktoś ma, poleca, odradza?

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, pod koniec następnego tygodnia powinienem wsiąść na moto :D (ale wolę nie zapeszać)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org