Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-08-06 14:28:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-07 11:11:23
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków
Hejka

Może też ktoś z Was miał problem z podgrzewanymi manetkami Oxforda.

Mianowicie grzeją cały czas czy są na on czy na off. Rozładowały mi akumulator do tego stopnia że musiałem kupić nowy. Mogłem ich nie podłączać bezpośrednio do aku tylko gdzieś w instalacje, ale już po zupie. Czy komuś z Was też się tak popsuły i co w nich pada że grzeją non stop ?

Pozdrawiam
Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-06 14:28:43 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-08-06 22:22:02 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Co w nich pada? Sterownik :). Dlatego właśnie warto podpinać takie akcesoria przez przekaźnik zamiast bezpośrednio pod aku.
Którą masz wersje sterownika?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-07 14:30:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-07 11:11:23
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków
Jak sprawdzić model sterownika? Jest na nim coś napisane? Pytam bo całą instalację mam pod bakiem i musiał bym wszytko rozbierać.

Taki model

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-07 19:26:43 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
Sterownik to ten, którym sterujesz manetkami ;)
Jest bodajże na dole pod napisem HotGrips umieszczony symbol


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-11 15:36:12 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-07 11:11:23
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków
Model to v7a :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-11 20:13:19 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Z V7 były jakieś jaja ogólnie, nie wiem czy nie pomyliłem wersji, ale to chyba V7 padały jak muchy, V7a cuś tam był poprawiony, ale też chyba rewelacji nie robił.
Koledze też poleciał V7, ale zrobiłem taki śprytny myk. Kupiłem woltomierz z regulacją PWM, dokładnie taki nawet:http://www.jsel.pl/PL,10,74,vm3_woltomierz_motocyklowy_alarm_+_temperatura_+_regulator_pwm.html i podpiąłem manetki bezpośrednio do niego, bez sterownika 8), co z tego wyszło? Manetki działają bez sterownika i mają teraz 10 stopniową regulację temperatury - PWM jest regulowane co 10% :). Tylko do tego oczywiście koniecznie przekaźnik, już nie chodzi o same manetki czy woltomierz, ale przy obciążeniu jakie generują hot gripy strasznie po dupie dostaje stacyjka, która musi sama tym prądom podołać, tak martwią się o to styki przekaźnika :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-26 19:36:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2016-09-24 14:43:36
Posty: 112
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Też mam wersję v.7a i problem polega na tym że ogólnie manetki się włączają ale nie grzeją. Świeci się dioda zielona po wciśnięciu ON ale nic więcej, ani plusem ani minusem nic nie idzie zrobić. Padł sterownik? Idzie to jakoś naprawić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-03 13:58:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2016-09-24 14:43:36
Posty: 112
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Dobra, rozebrałem oba sterowniki, ten z przełącznikami i ten przy wtyczce. Przeczyściłem kontaktem ale żadnego efektu to nie dało. Przeczyściłem tez wszystkie złączki. On/off święci ale nic więcej.
Zamówiłem więc sterownik v.8 bo niby jest kompatybilny. I teraz pytanie, czy podłączyć go prosto pod akumulator tak jak w instrukcji czy jakoś inaczej? Podobno jest inteligentny i po wyłączeniu moto jak zapomnimy to się sam wyłączy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-03 16:46:41 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Wyłączy się po spadku napięcia na akumulatorze poniżej jakiejś wartości, już dokładnie nie pamiętam jakiej, ale z doświadczenia mogę Ci powiedzieć, że to co zostanie w aku nie zawsze jest w stanie usatysfakcjonować rozrusznik, szczególnie kiedy akumulator nie jest już pierwszej młodości. Oczywiście można to podłączyć prosto pod akumulator, ale jak samemu nie zapomnisz, to znajdzie się jakaś tępa menda, która dla żartu odpali grzanie, a można też puścić to przez przekaźnik i mieć święty spokój, ze sterowaniem też nie ma problemu, bo cewkę możesz zasilić np. z obwodu świateł pozycyjnych, albo bardziej ambitnie z cewki przekaźnika zapłonu :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-03 17:21:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2016-09-24 14:43:36
Posty: 112
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Co do podpiecia plusa to mam go dostępnego ze starego sterownika ale trzeba ciągnąć kabel pod siedzenie. A tak to tylko do aku. Z tego co czytałem to po 5 minutach jesli nie zmienia sie ladowanie to automatyczbie sie wyłączają


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-03 22:47:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2016-09-24 14:43:36
Posty: 112
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Zrobione, wytargane stare okablowanie, założone nowe ( plus po przekręceniu stacyjki) i manetki grzeją :D :clap: :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org