Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-11-27 18:32:22 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Dziewoje i Chłopacy otóż zakupiłem świece Denso CR9E i teraz pytanie.
Świeca 1 sztuka kosztowała 29 zł czy uważacie że dobrze zrobiłem rezygnując z NGK (podobnież już nie wytwarzane w Japonii :( )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-27 18:32:22 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2009-11-27 20:08:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Mi sie z upustami znajomego NGK CR9E udalo kupic za jakies 70 zeta kpl w InterCarsie. Na moich bylo napisane "Made in Japan" ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-27 23:25:43 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Nemm napisał(a):
Mi sie z upustami znajomego NGK CR9E udalo kupic za jakies 70 zeta kpl w InterCarsie. Na moich bylo napisane "Made in Japan" ;)


tylko że no co raz więcej osób odradza mi NGK :(
dziwne to jakiś czarny PR któremu uległem?
Obecnie jeszcze mam NGKi w moto i mają prześmigane ok 25k i wyglądają jak nowo założone.
Wymieniam no bo w końcu trzeba :)
Jeżeli te denso będą dobre to będę zadowolony.
Zastanawia mnie czy ktoś spotkał się z tą manufakturą?
I czemu ludzie mi mówią że NGK już w Japonii nie są produkowane?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-27 23:31:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
NGK-i są bardziej wrażliwe na zalanie według mnie, ale przy dobrze ustawionych gaźnikach/wtryskach, raz wkręcasz i zapominasz o temacie.

A co do Denso ja nie zauważyłem różnicy, są mniej awaryjne ale to tylko według różnych znajomych.

Championa nigdy w życiu, przynajmniej ja trafiałem na taki gdzie porcelana się kruszyła, syf straszny.

A teraz Stoodent odsyłam do książki regularnych wymian dla fazera. :mrgreen:
Identycznie jest jak w kocie: co 6000 kontrola świec zapłonowych, co 12000 wymiana.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-28 01:47:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-19 01:24:09
Posty: 189
Lokalizacja: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 WSK 125
Luterq - :idea: :shock: gdzie taki tanie łańcuszki znalazłeś bo jakoś nie wieże chyba ze jakiś klepany przez wujka Zdziska w Kuźni :mrgreen: :mrgreen: . Ja zmieniałem w maju i zapłaciłem 170 cena hurtowa bez Vat za DIDa. a na necie chcą ok 200 a przewżnie wiecej. chyba ze przez ok pół roku coś tak potaniały albo ja przepłaciłem :shock:
PS odnośnie krućców też kiedyś myślałem ze mam walnięte bo moto nie chodziło dobrze na pewnych obr. ściągłem te krućce i choć z zewnatrz były popekane to w środku przewąznie sa dobre mechanik też mówił ze one z zewnatrz sa popekane a w środku sa dobre czyli nie maja dziur itp itd. i są zrobione z dość grubej gumy z tego co sam zauważyłem, wiec jeśli moto ci chodzi dobrze to nie zmianiaj bo tanie nie są a używki lepszej nie kupisz :wink: :wink: za komplet nowych podróbek ok 400 zł oryginały coś 500zł o ile sie nie myle. a jak nie jestes pewnien to spróbuj zapalić moto i spryskać dobrze woda je podczas pracy śilnika.
odnośnie gum do Fazera na przód polecam Power pilota z michała tył co kto woli na necie teraz patrzyłem idzie tanio kupic nowe michały road pilot za 300zł tył. fakt ze maja coś 4-5 lat ale to nie ma znaczenia Stary DOT wcale nie musi być gorszy od nowej gumy, oto dowód:
http://www.scigacz.pl/Stary,DOT,opony,f ... 10566.html
pozdro z lewej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-28 05:30:41 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Wojt@s
wiem o wymianach co daną ilość kilometrów :) i bardzo skrupulatnie do tego podchodzę.
Ale uważam (i tu może wyjedzie moja mała wiedza z mechaniki) wymiana świec nie jest tak ważna jak wymiana oleju i filtrów i regulacje.
Jeżeli kontrola nie wykazała zużycia świecy to wymiana chyba nie jest do końca wskazana?
Silnik nie przerywa nie traci mocy zapala jak należy?

Co do łańcuszków rozrządu najtaniej znalazłem 185 i ni huhu niżej.

Oponki pewnie w styczniu będą założone nowe i chyba raczej będzie tu pojedynek:
-metzeler za 580
-michelin za 780
-opcja mega wypas ekonomiczna (by nie nazwać po imieniu skąpa) czyli shinko (bez bicia się przyznam że 1raz słyszę o tej firmie)

Ostatnia opcja jest naprawdę ostatecznością ale jeżeli znajdę dużo pozytywnych opinii o tej oponie to się zastanowie bo jeżeli nie widać różnicy to po co przesłacać?

ps ostatnie moje zakupy wyglądały nast.
-olej motul 5100 10W-40 plus filtr 138zł
-napęd x-ring did zębatki JT 450zł
-świece denso 28zł sztuka
-udało mi się z rozrządem bo mechanik ma na składzie z poprzedniego roku i zapłacę 100zł :)
ogólnie wymiany policzył mi następująco.
-wymiana napędu 100
-rozrząd 300
-ojej filtr i świece wymieniam sam :) bo po co ktoś ma mi tak proste rzeczy robić?
Tak więc szczęśliwie udało mi się zejść z przygotowaniem motorku dużo poniżej pierwotnych obliczeń :)
Nie mogę się normalnie doczekać nowego sezonu myślę nawet o tym ok 4 nad ranem :)

Ps dziękuję za wszelką pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-28 11:13:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
stoodent1 napisał(a):
-opcja mega wypas ekonomiczna (by nie nazwać po imieniu skąpa) czyli shinko (bez bicia się przyznam że 1raz słyszę o tej firmie)

Ja pare rzeczy o oponach tej firmy slyszalem i uwierz mi, nie byly to pochlebne opinie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-28 11:37:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Shinko było powodem prawie mojego wylecenia na zakręcie pod Łodzią, kapeć puścił i dopiero na skraju asfaltu złapał pobocze. Nigdy więcej, a cena jest relatywnie nie wiele mniejsza. Wolę dołożyć ze 100zł a nie mieć takich wrażeń :mrgreen:

Stoodent na komplecie zrobisz z 20-25 tys jeśli moto jest dobrze ustawione. Ja profilaktycznie wymieniam, nie jest to koszt masakryczny, a masz spokój i zapłonu się nie dotkniesz.

Ja też jakby nie było przygotowuje moto do sezonu, parę plastików wróciło z lakierowania, wydech GPR idzie pocztą, na razie zrobione gaźniki, filter K&N, została główka ramy, olej w zawieszeniu, zestawić zawieche, napęd, tylny kapeć, wyświetlacz biegów, olej Mobil zamówiony, świeczki tyż i tak pewnie się wyrobie z moim rozpędem w lutym.
:mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-28 13:41:51 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Nemm i Wojt@s och widzicie :) życie mi ratujecie.

Już mam w mózgu zakodowane Shinko = (brzydko powiem) shit!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 21:10:50 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Zamierzam trochę zrobić partyzantkę :) ciekawe czy się uda a że widziałem coś u kogoś jakiś wpis na forum więc pytam :)

A więc sednem sprawy są nieszczęsne krućce gaźnikowe :/ co ja mam z tym zrobić?? Mam popękane da się to skleić :?:

Nie mam teraz -->TYLE<--kasy na zbyciu :(
POMOCY :!:
No bo jak te kupie to prawie oponę tylną bym miał.... DYLEMAT!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 21:24:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Te tourmaxa są czasem lepsze niż oryginały, powiem jedno jest milion patentów na króćce, tylko to ma krótkie nogi a jest zima więc lepiej zrobić raz a dobrze niż w sezonie zbierać 350zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 22:24:22 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
One są lepsze od oryginałów przynajmniej do 2002r Zakładałem takie do kolegi moto,guma wydaje sie elastyczniejsza i lepiej poddaje sie pracy!Po 2002 roku przy lifcie poprawili już ten element i mieszanka jest podobna do tourmaxa.
stoodent1 jak nie masz kasy to ja bym to zrobił w taki sposób że zalał bym pęknięcia jakimś elastycznym klejem(sylikon?)i owinoł szczelnie taśmą izolacyjną ale jak pisał Wojt@s to ma krótkie nogi nawet bardzo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 23:14:57 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Kur... ka wodna no cóż jak już to pewnie i kupie te.... cholerka a myślałem że uniknę takich wydatków.......


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-02 12:46:55 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
U mnie przygotowanie do sezonu:

Już zrobione

olej + filtr 160 zł (wymiana jak stopnieją śniegi ;])

oponka przód Dunlop Roadsmart DOT0209 + wyważanie 450 zł

klocki przód Galfer komplet 228 zł + wymiana płynu (Castrol 14 zł) + czyszczenie i smarowanie tłoczków (smar do tłoczków 7.20 :D )


Czeka mnie jeszcze zakup i montaż crashpadów Womettech 200 zł, przegląd moto 60 zł i synchro 60 zł.



Z ubioru:

buty Forma Arrow Dry 490 zł

spodnie Ozone 270 zł



2 miesiące oszczędzania i jakoś poszło bez boleśnie - co nie zmienia faktu ze moto to skarbonka jakich mało ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-02 14:23:28 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
A u mnie:
- gaziory full serwis
- kontrola zaworków
- łożysko główki ramy
- lakierowanie dwóch plastików
- wydech GPR
- opony
- napęd
- ciemna szyba
- wyświetlacz biegów
- klocki Carbone Lorraine SBK5 może jeszcze wrzucę stalowe oploty

Nie liczę :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org