Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-11-13 15:51:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
Cześć ludziki ;)

Jako, że przymierzam się do zakupu, krótkie i zwięzłe zapytania na temat:

1. Motooilera - http://motooiler.pl/strona.php?kraj=pl&strona=home - 350zł
2. Scottoilera - http://www.scottoiler.com.pl/tou_kit.html - 530zł

Czy ktoś używa? Jakie spostrzeżenia? Jakie różnice? Co byście polecili? I ogólnie jak to ugryźć.

Wkleiłem Scottoilera w wersji touring, bo interesuje mnie większy zbiornik na olej, a nie dolewanie oleju co kilka km.

Tylko nie piszcie mi, że można poczytać o tym na forum Africa Twin, bo nie interesują mnie jakieś opisy dotyczące maszyn Enduro, a Yamaszki, dlatego piszę o tym na tym forum a nie innym :wink:
Nie piszcie mi też proszę o tym, że wolicie smarować samemu (spray i inne ustrojstwa), bo robię tak od ładnych paru lat i szlag mnie trafia, więc chcę kupić motooilera/scottoilera.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-13 15:51:23 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2009-11-13 18:51:46 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2006-08-15 15:57:13
Posty: 358
Lokalizacja: POZNAN
jaquzie napisał(a):
Nie piszcie mi też proszę o tym, że wolicie smarować samemu (spray i inne ustrojstwa), bo robię tak od ładnych paru lat i szlag mnie trafia, więc chcę kupić motooilera/scottoilera.

To w takim razie nic nie napisze... :)
A tak serio to w turystycznej maszynie takie smaorwanko to sredni pomysl, ale skoro jestes przekonany to Twoja sprawa. Kolega mial cos takiego w Tcacie, po krótkim czasie zdemontowal; plusy takie ze nie trzeba smarowac recznie, minusy to strzasznie zabrudzony sprzet, a przy dluzszej trasie to i kombiak za czysty nie byl. Mozliwe jednak, ze gdy urządzenie smarujące jest z wyższej połki to ten problem znika


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-14 15:54:33 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-06-05 00:24:47
Posty: 59
Lokalizacja: Kłóbka
Mam scotoilera, i nie trzeba dolewać co kilka km, tylko co kilka tys, łańcuch ładny, mokry, a moto nie zabrudzony ani kombi, zapominasz, że masz łańcuch :) I butelka 0,5l starcza na dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo :) doradzam dokupic końcówke która bardziej rozprowadza kroplę, a nie taka jk w standardzie, pojedyncza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-15 20:19:13 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
W poprzednim FZ6 miałem zainstalowanego Scottoilera, był chyba uszkodzony, bo faktycznie brudził mi motocykl, ale i tak wolałem co jakiś czas przetrzeć felgę ( olej nie zastyga, więc było łatwiej niż po smarze ), niż babrać się ze smarowaniem łańcucha sprejem. Kolejny Fazer miał już zainstalowanego Scottoilera, tym razem sprawnego i ten już daje się regulować i minimalnie brudzi felgę i jestem zadowolony. Zbiornik standardowy wystarcza na 2000 km. Gdybym nie kupił moto wyposażonego w Scottoiler, zamontowałbym Motooiler, moim zdaniem jest bardziej zaawansowany i ma lepszą cenę. No i to polska myśl konstruktorska ;)


Ostatnio edytowano 2009-11-16 00:04:46 przez t_racer_, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-15 20:56:19 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
Cytuj:
zamontowałbym Motooiler, moim zdaniem jest bardziej zaawansowany i ma lepszą cenę.

solidna uwaga. i takich uwag/komentarzy oczekuję w tym wątku. Dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-07 14:00:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-09-23 22:02:38
Posty: 114
Lokalizacja: Wadowice
u mnie w kocie Scottoiler spisuje sie ok, nie brudzi specjalnie ani mnie ani moto, polecam kupic czerwony, gęściejszy olej, zimą moze słabiej smarować ale latem przy +30 nie robi sie z niego woda...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-29 21:15:33 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-01-09 00:32:33
Posty: 252
Lokalizacja: 100LYCA
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 - 2007
Hejka
Mam scotoilerka ... kupiłem ze sprzetem. Dobrze wyregulowany nie brudzi... niestety na jesieni troche kombinowałem ze zmiana oleju z niebieskiego na czerwony i.... teraz nadal "reguluje " ... na razie sezonu mi zbrakło. :) ale polecam .... :)
NARA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-29 22:04:04 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
helo, w sumie zakupiłem już motooilera jakiś czas temu, zainstalowałem, sprawuje się narazie dobrze (narazie około 200km tylko, niestety dalej zastała nas zima).
chyba przeważyły opinie, a pozytywne w większości na motooiler.
po zimie napiszę o nim więcej.
8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-13 14:32:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-01-28 22:58:34
Posty: 24
Lokalizacja: Oleśnica
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 694946650
Obecne moto: fzs600
witam
nawiazujac do twojegop posta chcialbym sie dowiedziec jaki olej lejesz do motooilera czy moze to byc takze olej od konkurencji np czerwony ten gestszy??
i jak ma sie sytuacja z montarzem?? jaki zbiorniczek dolaczaja do zestawu??
zamierzam kupic takie cudo do mojej yamaszki i teraz mam dylemat czu nowy moto czy uzywany scott
dzieki a odpowiedzi i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-13 23:34:55 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
może być gęstszy, może być od konkurencji ;) ja wlałem jakiś tani olej przekładniowy i jest ok - smaruje i czyści jak powinien ;)

z montażem nie widziałem problemu. zbiorniczek spokojnie wszedł mi pod siedzenie, wpadnę do garażu przy okazji, to cyknę foty jak to wygląda (gdzieś je już miałem, tyle, że mi laptop zdechł i nie mam dostępu do nich chwilowo :D)

co do wyboru, ja bym się już nie zastanawiał. zdecydowanie motooiler.

ps. zerknij na te strony (koleżeńskie fora)
masz tam dokładny opis co i jak, wraz ze zdjęciami etc. pewnie się przyda.
http://www.honda-hornet.pl/printview.ph ... f2594f9e4f
http://www.hondavaradero.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=1049


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-15 09:59:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-01-28 22:58:34
Posty: 24
Lokalizacja: Oleśnica
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 694946650
Obecne moto: fzs600
dzieki wielkie za pomoc.. i chyba sie skusze:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-31 11:17:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-01-28 22:58:34
Posty: 24
Lokalizacja: Oleśnica
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 694946650
Obecne moto: fzs600
I tak oto stalem sie kolejnym posiadaczem motoilera. Instalacja b.prosta troche cierpliwosci z 2 piwa i po krzyku. Wszystko ladnie mozna pochowac w fazerku pod siedzeniem. Nie przeszkadza w codziennym urzytkowaniu. A co do wlasciwosci to przejechalem juz pare kilometrow z tym i jestem zadowolony lancuch nasmarowany nie chlapie, chociaz na poczatku troszke bryznął ale to wiecej w tym mojej winy i nie wyregulowanej olejarki.
Kontakt z producentem v-oila bardzo dobry wszystko przyszlo z bardzo czytelna instrukcja obslugi oraz wszystkimi elementami ktore sa potrzebne do instalacji.
Plusy tanszy od scoota gwarancja u producenta a daleko nie mam bo siedziba miesci sie we wrocku.
B.dobrze pomyslane regulowanie dawkowania oraz mozliwosc 2 trybow pracy, wszystko pod ręka.
Nic tylko polecic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-05 14:56:12 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-05-21 10:26:59
Posty: 96
Lokalizacja: Łomża
Jakiś czas temu zakupiłem motooiler, ale nie mogłem się przybrać do zamontowania tego ustrojstwa. W końcu przyszedł długi weekend i znalazłem nieco nadmiarowego czasu.
Największym problem było zdecydowanie gdzie umieścić poszczególne elementy zestawu. Po wielu przymiarkach rozmieściłem to tak jak na fotkach:
[ img ]
[ img ]
biały kabelek do + światła tylnego, zielony masa, brązowy i żółty do dozownika (to niebieskie), a całość w czarnym przewodzie do sterownika z przodu. Przezroczysta rurka która wychodzi ze zbiorniczka, służy do napełniania go olejem za pomocą załączonej strzykawki.
Sterownik jest na załączonej w zestawie taśmie dwustronnej, zbiornik i dozownik zamocowałem za pomocą opasek, które też są w zestawie.
Wszystko ładnie się mieści pod owiewką ogona
[ img ]
Dalej przycinamy rurki do odpowiedniej długości i prowadzimy do wahacza, przyłapując gdzie tylko się da małymi opaskami, coby się nie majtał.
[ img ]
[ img ]
Do wahacza mocujemy specjalną blaszkę, znowu za pomocą opasek i tutaj dokręcamy metalową rurkę.
[ img ]
Wszytko ustawiamy w odpowiednim miejscu i ostatnią regulacje robimy doginając metalowy przewód do zębatki.
[ img ]
Następnie powinno się napełnić magistrale olejem. Jest do tego specjalna procedura, ale ja sobie to darowałem.
Po około 100 km od uruchomienia pierwsze krople oleju pojawiły się na łańcuchu.
[ img ]
Teraz będę stopniowo zwiększał dawkę, aż do momentu gdy olej zacznie brudzić koło. Potem minimalnie zmniejszę i tak już zostanie. Olej to półsyntetyk przekładniowy 24 zł za litr.
Jak więcej z tym pojeżdżę to podzielę się wrażeniami.


Ostatnio edytowano 2010-06-06 14:25:34 przez Marbax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-05 18:47:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-09-18 10:40:53
Posty: 39
Lokalizacja: Wolomin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 06
Marbax coś te foty nie działają :(
Ja wciąż przed montażem więc przydało by się zerknąć jak to zamontowałeś.

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-06 14:28:23 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-05-21 10:26:59
Posty: 96
Lokalizacja: Łomża
Zmieniłem hosting, już wszystko działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org