Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-02-03 13:29:26 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
W sumie masz racje, biore najtansze z tych :-) , dzieki :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Opony do FAZERA
PostNapisane: 2012-02-03 13:29:26 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-02-03 14:02:04 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
Hehe nie potrzebowałeś rady, a jedynie "kopniaka" przyśpieszającego :)

Z ciekawości spytam, które są najtańsze?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-03 14:46:17 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-12-16 12:56:07
Posty: 344
Lokalizacja: Gród Kraka
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Szajsung
Obecne moto: BMW R1200GS ADV LC
Dupoloty bierz :!: Ale Roadsmarty a nie Qualifiery...
Gumy do różańca i do katuszy :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-05 00:23:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
conti 870
dunlop 843
michelin 860


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-05 01:38:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-01 23:16:09
Posty: 58
Lokalizacja: Krosno/Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03
Pilot Power na przód, Pilot Road na tył. 2CT i będziesz zadowolony. Ja teraz takie też zakładam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-06 22:29:27 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-12-16 12:56:07
Posty: 344
Lokalizacja: Gród Kraka
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Szajsung
Obecne moto: BMW R1200GS ADV LC
Akurat wymieszanie gum, nawet tego samego producenta, to najgorszy pomysł.
To tak jakby iść na imprezę w krawacie i stringach. No chyba, że ktoś lubi wątpliwe emocje.
Poleciłbym Ci jeszcze Metzelery M3. Również świetnie dają radę.
Różnice w cenie nie są aż tak spektakularne.
Przy zakupach rzędu 900zł za komplet - 50 zł w tę czy we w tę to zbyteczny problem.
Oceń, czego od siebie i maszyny oczekujesz i takie kup.
Dla mnie znaczenie ma poręczność i prowadzenie w zakrętach na suchym.
W deszczu i tak człowiek nie dziduje więc różnice są względnie niewyczuwalne.
A przebieg w różnicach 1000-2000km na komplecie też nie zwala z nóg.
Grunt jak się opony sprawują mimo wszystko u kresu swej wytrzymałości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-06 23:23:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-03-22 23:46:47
Posty: 129
Lokalizacja: Wawa, Mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 S GT
Zakladanie dwoch roznych kompletow jest zwyczajnie niebezpieczne.
Na suchym zasadniczo nie ma roznicy, ale na mokrym...
Sa dwa rozne biezniki, woda z przedniego kola leci pod tylnie, ktore ma inny bieznik i "nie odbiera" wody z przedniego, przez co duzo latwiej o uslizg.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-07 10:17:37 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
sratatata . ważne żeby opony były dobre, nowe i nie zniszczone. a czy ten sam model czy nie jest już wszystko jedno:) takie moje zdanie i 90% osob jeżdzących


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-07 10:46:13 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
sratatata, że 90% osób jeżdżących tak uważa.
Nie jest wszystko jedno. Koniec i kropka.
A co to są opony nowe, dobre i nie zniszczone? Chyba jak nowe = nie zniszczone.
Kupuje się KOMPLET tego samego rodzaju a nie się miesza różne gumy przód - tył


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-07 14:21:57 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-12-16 12:56:07
Posty: 344
Lokalizacja: Gród Kraka
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Szajsung
Obecne moto: BMW R1200GS ADV LC
Skoro 10% ludzi uważa, że należy jeździć na kompletach, oznacza, że ilość motocyklistów niepoważnych wynosi w przybliżeniu tyle ile populacja Chin :shock:
Nic tylko pogratulować.
Rozumiem na rower, skuter może... w akcie desperacji na chopper. Ewentualnie na wacka :lol:
Ale na sporta?
Winszuję... i życzę powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-07 14:51:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-01 23:16:09
Posty: 58
Lokalizacja: Krosno/Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03
majlo napisał(a):
Zakladanie dwoch roznych kompletow jest zwyczajnie niebezpieczne.
Na suchym zasadniczo nie ma roznicy, ale na mokrym...
Sa dwa rozne biezniki, woda z przedniego kola leci pod tylnie, ktore ma inny bieznik i "nie odbiera" wody z przedniego, przez co duzo latwiej o uslizg.




Możesz dokładniej wytłumaczyć o co chodzi z odbieraniem wody z koła przedniego przez tylne podczas jazdy w deszczu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-07 15:03:49 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
wiadomo- polska rzeźba, a potem płacz że bla bla bla, i każdy inny winny tylko nie ja sam!
skoro można by jeździć na obojętnie jakich oponach to po cholerę producenci robiliby komplety na przód i tył??

można kupić na przód i tył osobne ale to przez nierównomierne zużycie bo po co wymieniać cały komplet skoro któraś z opon jest w dobrym stanie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-07 15:05:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-01-18 14:03:56
Posty: 155
Lokalizacja: na zachód od Wawy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: służbowy
Obecne moto: fz6
Ta teoria z odbieraniem wody to naprawdę jest świetny żart :D Chyba komisja Macierewicza to wykazała po licznych eksperymentach :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-07 15:41:05 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
przemo_ps napisał(a):
wiadomo- polska rzeźba, a potem płacz że bla bla bla, i każdy inny winny tylko nie ja sam!
skoro można by jeździć na obojętnie jakich oponach to po cholerę producenci robiliby komplety na przód i tył??

można kupić na przód i tył osobne ale to przez nierównomierne zużycie bo po co wymieniać cały komplet skoro któraś z opon jest w dobrym stanie?


a co producenci maja robić tylko przednie lub tylko tylne opony? czy chodzi ci o to że sprzedają w komplecie. jeśli o sprzedaż to porostu w komplecie jest taniej. ale możesz kupić tez na sztuki drożej. a tym tokiem rozumowania to jeśli trzeba by wymieniać kompletami to nie sprzedawali by na sztuki.

aha i dodam że nie jestem osobą która oszczędza przesadnie na motocyklu, motocykl ma być sprawny i nie zawodny. ale tutaj uważam że nie ma to znaczenia i dlatego kupuje różne gumy ale zawsze nowe nieużywane.
michal.m napisał(a):
A co to są opony nowe, dobre i nie zniszczone? Chyba jak nowe = nie zniszczone.


opony nowe to nowy rocznik. dobre to firmowe i dopasowane do motocykla ( czyli indeks predkosci i typ opony) , a nie zniszczone znaczy nie zjechane ze świeżym dotem . teraz mam nadzieje że zrozumiesz, jak byś miał jeszcze jakieś pytanie odnośnie wypowiedzi to pytaj :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-07 16:05:43 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
chodziło mi o to że jak zajedziesz tył to kupujesz tył, jak przód to przód tego samego typu co druga opona założona na moto, po to właśnie żeby uzyskać optymalne warunki przyczepności na wypadek jazdy w deszczu. Już ktoś pisał że różne opony nie maja większego znaczenia na suchym, sytuacja zmienia się jeśli chodzi o jazdę po mokrym a przecież nawet jeśli ktoś nie wyjeżdża w deszcz to też nie może być pewien, że ten go nie złapie w trasie.
ot temat rzeka...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org