Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-08-01 16:13:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-06-11 12:04:07
Posty: 120
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n S2
a rame pospawałeś? na foto wyglada na peknieta


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-01 16:13:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-08-02 07:52:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-08-05 23:02:08
Posty: 89
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
bober napisał(a):
a rame pospawałeś? na foto wyglada na peknieta


Odłamał się kawałek ucha ramy. Na 1/3 grubości całości ucha. W tym tygodniu pójdzie do pospawania. Mechanik mówił, że nie trzeba bo ucho jest ok, ale mnie to drażni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-02 08:58:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2044
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
problemem było to że miałeś tę dużą metalową tuleję pomiędzy czarnym ślizgaczem a ramą. u mnie całość (ten cały wystający pierdolnik) wykonany był z tego czarnego materiału, przez co śruba się zgięła, ten materiał wgniótł, przez co rama została nietknięta, a moto śłizgało się na "boku" crashpada. to logiczne że aluminium jest bardziej miękkie niż metal, szczególnie ułożony w "rurkę". tak więc problemem tutaj jest nie sam kształt, bardziej materiał. on się MUSI móc gnieść łatwiej niż aluminiowa rama.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-02 11:16:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-08-05 23:02:08
Posty: 89
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
misiakw napisał(a):
problemem było to że miałeś tę dużą metalową tuleję pomiędzy czarnym ślizgaczem a ramą. u mnie całość (ten cały wystający pierdolnik) wykonany był z tego czarnego materiału, przez co śruba się zgięła, ten materiał wgniótł, przez co rama została nietknięta, a moto śłizgało się na "boku" crashpada. to logiczne że aluminium jest bardziej miękkie niż metal, szczególnie ułożony w "rurkę". tak więc problemem tutaj jest nie sam kształt, bardziej materiał. on się MUSI móc gnieść łatwiej niż aluminiowa rama.

Też tak sądzę, ale to konstrukcja firmowa crashpada :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-02 13:38:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-08-05 23:02:08
Posty: 89
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
Mailuje z producentem tego crashpada. W jego opinii crashpad zadziałał znakomicie. Uszkodzenie ramy ma nieistotne znaczenie, bardziej liczy się to, że pozostałe elementy mają małe uszkodzenia. Jednak wolałbym jakby się klamka złamała, czy nawet set a rama była nienaruszona :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-02 15:30:22 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1276
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Odkąd pamiętam zawsze crashe były gorącym tematem i od dawien dawna wiele razy było pisane, że takie coś łamie rame. Skąd sie biorą ludzie którzy kupują takie rzeczy. Brak info. Wystarczy poczytac

sony m4 aqua


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-02 18:08:09 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-08-05 23:02:08
Posty: 89
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
J@ck napisał(a):
Odkąd pamiętam zawsze crashe były gorącym tematem i od dawien dawna wiele razy było pisane, że takie coś łamie rame. Skąd sie biorą ludzie którzy kupują takie rzeczy. Brak info. Wystarczy poczytac

sony m4 aqua

Wraz ze mną uslizgnął się kolega na FZ8. Ta sama prędkość, te same warunki, crashe zadziałały prawidłowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-02 18:11:30 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1276
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
6 a 8 to całkiem inny moto

sony m4 aqua


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-02 18:27:11 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-08-05 23:02:08
Posty: 89
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
J@ck napisał(a):
6 a 8 to całkiem inny moto

sony m4 aqua

mocowanie crashów jest tam jednak bardzo podobne, chodź pewnie yamaha wzmocniła tam ramę korzystając z doświadczenia z innymi modelami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-02 22:58:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2044
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
j@ck, jak widać po moim moto takie crashe działają. muszą być tylko z materiału który nie połamie ramy, i ze śruby która się zegnie a nie złamie.

xarfax napisał(a):
W jego opinii crashpad zadziałał znakomicie.

to przepraszam w jego opinii po wuj jest crashpad? bo po mojemu żeby ochronić silnik i właśnie ramę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-16 12:44:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-06-11 12:04:07
Posty: 120
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n S2
dziś przyszły mi crasch pady na delke, po poludniu cykne fotki i wrzuce do swojego watku w galerii, zainteresowanych zapraszam ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-18 10:10:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-03-05 00:47:42
Posty: 22
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer
Czy ktoś miał "nieprzyjemność" przetestowania crashy Womet-Tech podczas ślizgu w FZ6?
Cały czas waham się pomiędzy gmolami, a crashami. O gmolach (biorę pod uwagę Givi) słyszałem, że chronią właściwie tylko silnik i ramę. Moto podczas upadku przechyla się opierając bakiem lub czaszą o glebę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-18 11:08:41 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-08-05 23:02:08
Posty: 89
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
Trebron napisał(a):
Czy ktoś miał "nieprzyjemność" przetestowania crashy Womet-Tech podczas ślizgu w FZ6?
Cały czas waham się pomiędzy gmolami, a crashami. O gmolach (biorę pod uwagę Givi) słyszałem, że chronią właściwie tylko silnik i ramę. Moto podczas upadku przechyla się opierając bakiem lub czaszą o glebę.


Z crachpadem też Ci może oprzeć się czaszą. Zbiornikiem raczej nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-18 13:09:46 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
Trebron napisał(a):
Czy ktoś miał "nieprzyjemność" przetestowania crashy Womet-Tech podczas ślizgu w FZ6?
Cały czas waham się pomiędzy gmolami, a crashami. O gmolach (biorę pod uwagę Givi) słyszałem, że chronią właściwie tylko silnik i ramę. Moto podczas upadku przechyla się opierając bakiem lub czaszą o glebę.



Osobiście nie testowałem, ale w kumpla GSXR zrobiły swoją robotę - pozytywną jak najbardziej...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-29 18:00:56 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-01-18 17:42:01
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6n
xarfax napisał(a):
Wczoraj niestety zaliczyłem mały ślizg na prawą stronę. Uciekł mi przy skręcie.
Crashpad się wygiął i zrobił takie kuku.

Co z tym zrobić?



Kolego pospawałeś to? (sorki za odkopany temat)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org